Stukje in Margriet nr 44

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Bibi, Pam, Joy,

Dit heeft tijd nodig denk ik. Eergisteren heeft mijn teerbeminde er voor het eerst rondgekeken, terwijl ik al ruim een jaar in het wild rondloop. Het blijft iets waar ze niet om gevraagd heeft.

Maar het aantal leden zou dus plots eens heel snel kunen oplopen. Het potentieel is eigenlijk groter dan dat van dit forum, als de partnergroep bekend wordt onder partners van T*'s die in de kast zitten, of onder partners die gewoon iets vermoeden.

Nu ik erover nadenk, ik ben hier niet de eerste die informatie opzocht over travestie. Zij kwam toen bij het NISSO terecht.

Een mooie taak?

Isabelle
Get over it.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Pammie en Isabelle,

Vanzelfsprekend is het dat jullie (al dan niet toekomstige) partners een warme welkom zouden vinden in de partnergroep. Daar heeft mijn partner ook al veel baat bij gehad. En, mede dankzij jullie postings hier, kunnen ook andere partners die hier komen kijken makkelijker de weg daarheen vinden.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ola isabelle en anderen

ik denk dat het volgende wel degelijk meespeelt in het langzaam groeien van de gesloten group, partners, die bibi opgezet heeft

de naam van de gesloten partner lijst is (als ik het goed heb):

voorpartnersvantgirls

zoals ik het schrijf, aan elkaar

op die manier zal geen hond de group vinden,omdat het erg onwaarschijnijk is dat wanneer mensen op zoek gaan, ze niet die hele titel in gaan typen om te vinden wat ze zoeken

ik zou daarom kiezen om de titel onder te verdelen in een paar kern woorden, en niet aan elkaar geschreven

ik ga er een beetje van uit dat mensen via yahoo de groepen zoeken die ze willen vinden

wanneer je bijv het woord partner en daarbij het woord gender zou intypen, in de yahoo zoekfunctie bij groups,en de naam van de groep is ook met die termen los van elkaar geschreven, heb je veel meer kans dat mensen je groep daadwerkelijk vinden

zomaar een tip, en mischien overbodig omdat de naam al veranderd is??

de pest is ook dat zolang de T-mensen in de kast blijven, de partners vanzelfsprekend ook niet gaan zoeken naar steun, daar ligt iig mede een taak voor de T - mens zelf, en de taak hnh partner te wijzen op het bestaan van die partnerlijst

ik denk tenslotte dat een gesloten partner lijst erg veel kan betekenen voor partners van...

immers, de T-mens kan zijn haar/zijn ei wel kwijt,aan de partner, als hij/zij uit de kast komt, maar schaamte en onbegrip over het onderwerp zorgt ervoor dat de partner van de T - mens, niet snel zal gaan babbelen met een vriendin bijv, en zal met hun gevoelens bij zichzelf moeten blijven, lijkt me erg frustrerend

daarom, hoop ik dat de partner lijst meer leden krijgt, wat ook de T - mens zelf ten goede komt:)

shalomm :)
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

heb nog even gezocht bij google en yahoo

de naam is idd :

voorpartnersvantgirls, en met die term krijg ik de groep wel gevonden,maar niet met de termen: travestie, partner, gender

bijvoorbeeld

dus,toch een id om die naam te veranderen:)

met de goeie bedoelingen, as usual, Joy :)
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hee Joy,

Dat zijn wel de laatste woorden waarmee ik twee jaar geleden had gezocht. Zijn er niet een soort metatags aan een groep toe te voegen? Ik stel mij voor dat de groep, die er het meeste baat bij zou vinden, in de twintig is, chat, msnt, en meer surft dan zoekt. En ze zoeken in eerste instantie tips om hun vriendje die lange nagels af te leren, of in een wat langer model cK-onderbroek te krijgen. Ik onderschat zeker hun intuïtie niet, laat staaan hun intelligentie, maar als ik mezelf op die leeftijd terug zie...

Wist ík veel,

Isabelle
Get over it.
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hi joy,

Je hebt een punt, wat de naam van de groep betreft tenminste. Ook al staat de groep dus gelinkt vanaf de partnerpagina alhier, onze eigen site, en nog een paar anderen, toch blijft het zoeken naar een speld in een hooiberg. De meeste leden komen dus van horen zeggen en dan voornamelijk via onze eigen of deze site. Ik denk trouwens dat mensen niet zo gauw op yahoogroups zullen zoeken naar een supportgroep voor partners dus in die zin denk ik dat de naam niet echt veel uitmaakt. Maar ik kan er eens aan sleutelen. Niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Bedankt voor de tip. Isabelle heeft ook net gereageerd zie ik en daarbij wil ik even opmerken dat de meeste partners nu niet echt geweldig zijn met computers en yahoogroups is wat dat betreft vaak onbekend gebied voor ze. De gemiddelde leeftijd ligt denk ik op een jaartje of 35/40 :-)

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

ola!!

nie geschoten altijd mis indeed:)

ik denk echter wel dat reclame hier niet echt veel kan bijdragen, gezien het aantal mensen dat nog in de kast zit, tegenover de mensen die er uit zijn en waar de parnter het van weet, die partners die komen hier natuurlijk niet snel, maar het kan natuurlijk nooit kwaad

nu over yahoo

je hoeft niet perse in yahoo te zoeken wil je toch bij een newsgroup terecht komen

via google vandaag geprobeerd, en vond je newsgroep daar dus ook, onder de exacte naam

shalomm - Joy - die zich nu afvraagd waar ze zich mee bemoeid, heb immers geen partner, naja, wie weet in toekomst enzo, toch fijn dat er partnerforum is :)
Plaats reactie