Hoe een mens kan veranderen

Algemeen

Moderator: Moderators

Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Hoe kom jij er nou bij dat ik dat zelf niet door heb?
Want dat heb ik wel. Ik weet heus wel dat mijn opmerkingen veroordelend zijn. So what?
Kan je daar niet tegen?

Ik vond deze kerel gewoon veel lekkerder voor zijn stroke.

Wat hij nu verder doet, en hoe hij zijn leven veder leeft; hij gaat zijn gang maar.
Maar dit is een forum. daar mogen we toch commentaar leveren?
En commentaar op mij? Kom maar op! Ik heb er geen last van.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Robijntje schreef:Hoe kom jij er nou bij dat ik dat zelf niet door heb?
Want dat heb ik wel. Ik weet heus wel dat mijn opmerkingen veroordelend zijn. So what?
Kan je daar niet tegen?

Ik vond deze kerel gewoon veel lekkerder voor zijn stroke.

Wat hij nu verder doet, en hoe hij zijn leven veder leeft; hij gaat zijn gang maar.
Maar dit is een forum. daar mogen we toch commentaar leveren?
En commentaar op mij? Kom maar op! Ik heb er geen last van.
Nou, je commentaar op het draadje 'regretters' klonk niet echt slim oftewel zodanig bevooroordeeld dat je de werkelijke boodschap van die ene met die donkere pruik en bril niet eens wilde zien of horen.
Dat is namelijk geen 'vrouwelijke homo' zoals jij plompverloren schrijft maar dat was en is een heteroman die zich vergist heeft.

Maar goed, bevooroordeelde mensen zijn vaak ziende blind en horende doof.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

pipa schreef: Hoe vaak ik inmiddels heb gehoord over heteromannen die lesbische vrouwen worden en vervolgens toch (ook) maar op mannen gaan vallen.

Ter validatie van hun vrouwelijkheid? Of zat dat er altijd al in denkje?

Een heterovrouw voorheen verpakt als heteroman?
Of ik hetero, bi of lesbisch ben weet ik niet. Kom ik ook heel eerlijk voor uit. Ik weet wel dat ik nooit n hetero man ben geweest. Ben ik nu anders dan al die verhalen die jij gehoord hebt? :)
pipa schreef: Maar goed, bevooroordeelde mensen zijn vaak ziende blind en horende doof.
:lol: :lol: :lol:

Ik trek n zak chips open en ga hier eens goed voor zitten...catfight!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

pipa schreef:Hoe vaak ik inmiddels heb gehoord over heteromannen die lesbische vrouwen worden en vervolgens toch (ook) maar op mannen gaan vallen.
Daar heb ik eerlijk gezegd nog niet zo vaak van gehoord. :-?
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
Plaats reactie