Mannelijke vrouw toegetakeld
Moderator: Moderators
Mannelijke vrouw toegetakeld
NADOR - Honderden Marokkaanse mannen hebben vorige week een meisje ernstig in elkaar geslagen omdat zij dachten dat zij een man was.
Chadia lijdt aan een hormonale onbalans, wat er voor zorgt dat ze meer op een man dan op een vrouw lijkt. Tijdens een conferentie in het Marokkaanse Nador sloeg zij een arm om de nek van haar nichtje en omhelsde haar.
Zodra ze dat deed, besprongen honderden mensen haar omdat ze dachten dat zij een man was die een kind molesteerde. De politie kwam nog wel tussenbeide, maar was niet in staat de vechtpartij te stoppen.
Chadia heeft ernstige lichamelijk letsel opgelopen en wordt de komende 20 dagen behandeld in het ziekenhuis. Ze heeft zich voorgenomen om tot haar dood binnen in huis te blijven.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wwPoHubylQ
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1104 ... buitenland
Chadia lijdt aan een hormonale onbalans, wat er voor zorgt dat ze meer op een man dan op een vrouw lijkt. Tijdens een conferentie in het Marokkaanse Nador sloeg zij een arm om de nek van haar nichtje en omhelsde haar.
Zodra ze dat deed, besprongen honderden mensen haar omdat ze dachten dat zij een man was die een kind molesteerde. De politie kwam nog wel tussenbeide, maar was niet in staat de vechtpartij te stoppen.
Chadia heeft ernstige lichamelijk letsel opgelopen en wordt de komende 20 dagen behandeld in het ziekenhuis. Ze heeft zich voorgenomen om tot haar dood binnen in huis te blijven.
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... wwPoHubylQ
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1104 ... buitenland
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
tja... maar we zijn geen racisten hoor...
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
Wat een naar verhaal. Maar mijn gevoel zegt dat dit om een travestiet of transseksueel gaat die zich niet anders kan uiten dan zo.
Ik heb toevallig een Hindoestaanse dame die ik begeleid met een hormonale onbalans. (PCOS)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polycysteu ... umsyndroom
Maar die heeft bij lange na niet de kenmerken die deze Berberse vrouw heeft.
Er is geen vermannelijking van de kaaklijn, kin, neus, stem en wenkbrauwribbel.
Ze heeft 'alleen' overbeharing en ze is kalend.
Ik heb toevallig een Hindoestaanse dame die ik begeleid met een hormonale onbalans. (PCOS)
Ik geloof het wel hoor, ook omdat er meerdere vormen van interseksualiteit zijn.Jaimee schreef:Wat een naar verhaal. Maar mijn gevoel zegt dat dit om een travestiet of transseksueel gaat die zich niet anders kan uiten dan zo.
Ze ziet er idd uit als 100% man en zo klinkt ze ook maar dat doet de gemiddelde v/m TS ook.
Als ze een m/v ts of tv is dan is het voor haar toch 'makkelijker' om als passabele man te blijven leven en het niet te benoemen?
Ws is dit een geboren vrouw die van nature al mannelijk was, verergerd door een of ander interseksualiteitssyndroom.
Ik meen te zien dat ze borsten heeft en dat hoofddoekje draagt ze ws ook niet voor niets.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Jaimee, ik geloof dit verhaal ook....ik heb zelf twee meiden in de vriendenkring, die zonder meer voor jongens doorgaan....bij een daarvan heb je zelfs geen enkele twijfel, maar ze is toch daadwerkelijk een geboren vrouw.....
....trouwens is me afgelopen week ook iets gebeurt:
Dit was de verklaring, die ik in opdracht van de opdrachtgevende vervoerder en de klant Celvin Klein in Nederland op heb geschreven....verder heb ik geen klacht ingedient omdat het zonder lichamelijke letsels weinig zin heeft in Italië....
....een heel close vriend uit Gravina Di Puglia bij Bari is enkele dagen later bij Di Martino in Piacenza langs geweest en wou die drie mannen spreken....hij kreeg die mannen niet te zien, ze waren er blijkbaar niet, wat ik gewoon nie kan geloven....maar hem vertelde men wel, dat ze het gebeurtenis erg spijtig vinden en zich daarvoor willen veronschuldigen....helaas heb ik tot nu toe nog geen directe veronschuldiging ontvangen....mijn bedrijf is van plan niet meer bij dit bedrijf te gaan lossen....ik vind het goed zo en ben blij, dat ze bij ons bedrijfje volledig achter me staan en ik in Italië een dikke vriend heb, die echt alles voor me doet als ik hulp nodig heb.....
groetjes vanuit ergens onderweg
Mara
....trouwens is me afgelopen week ook iets gebeurt:
ikke schreef:Ik, Mara ******* verklaar het volgende:
Op 5-12-2011 had ik opdracht 10 Paletten textiel te lossen bij Di Martino te Piacenza, gezeteld op de Via Lombardia. Ik arriveerde daar omstreeks 16:15. Bij het Check In werd me gezegd, dat ik de volgende dag pas gelost word maar iets later mocht ik de truck tegen een laaddok zetten en zelf met een pompwagen de paletten lossen, dit deed ik dan. De loodsbaas, mij niet met naam bekend, controleerde de goederen en zei later, dat ik het maar weer moet meenemen omdat de aantal van de collis niet klopte.(3 paletten stonden over mekaar en werden als ene daar geteld)
Ik ging in overleg met onze planning en kreeg te horen, dat ik de goederen niet weer mee zal nemen, ik heb 10 paletten gelost, 10 paletten stonden vermeld op de papieren, dus ik heb mijn opdracht uitgevoerd. Verder vertelde me T**** B******, onze planner in functie, dat ik desnoods zonder getekende papieren de vestiging van Di Martino zou verlaten en zelf de papieren zal tekenen. Dit vertelde ik dus aan de loodsbaas, die nog steeds erop bestond, dat ik de goederen weer mee zal nemen. Ik had de papieren dus voor me op de balie van hun liggen en begon de CMRs af te tekenen, waarop hij zei, dat ik daar onmiddellijk mee moest stoppen, maar ik liet me daarvan niet afbrengen en schreef rustig verder. Hij belde zijn leidinggevende, die daarop vrij snel ter plaatse was. Ik was net met de laatste CMR bezig, toen deze, mij met naam niet bekende man zei, dat dit zo niet kon, waarop ik zei, dat dit nou juist mijn orders zijn en hij dus maar mijn leidinggevende moet bellen om te bereiken, dat ik met het tekenen van de CMRs zal stoppen waarop hij zei, dat hij me zal hinderen de loods en de vestiging te verlaten en gaaf aanwijzingen aan de loodsbaas de deur te vergrendelen, wat deze dan ook deed. Verder zei deze Leidinggevende, dat hij de Carabinieri zal gaan bellen, waarop ik zei, dat die dat maar moest doen.
Ik verstopte daarop de kopieën van de CMRs die voor ons bedrijf bedoeld zijn in mijn jas en ging richting deur. De leidinggevende zei, dat ik maar moet wachten tot de Carabinieri arriveert zijn, waarop ik zei, dat hij me niet mag tegenhouden. De woorden vlogen heen en weer tot ik zag, dat de loodsbaas de deur op een kier opende om te kijken, of de Carabinieri al gearriveerd zijn. Ik zag mijn kans tenminste in de truck te belanden, die ik al eerder vertrekklaar van het laaddok had weggetrokken. Ik probeerde dus aan de loodsbaas voorbij de deur eruit te komen, maar die hinderde mij daaraan. Ik moet toegeven, dat ik wel ietsje sterker bleek te zijn dan die loodsbaas en het lukte me tot half op het trapperron te komen buiten de deur, waarop de loodsbaas, de leidinggevende en nog iemand van het loodspersoneel zich op me wierpen en mij met alle geweld probeerden de loods weer in te trekken. Ik lag als het ware op de het perron van de trap en deze drie mannen boven op me en ik hield me wel stevig vast aan de reling van de trap en probeerde te ontsnappen en riep hard om hulp. Blijkbaar hadden deze drie mannen moeite mij in bedwang te houden, waarop de loodsbaas me zijn knie in mijn buik duwde, wat erg pijn deed, waarop ik hem beschreeuwde, of die nou helemaal gek is geworden en dat dit wel erg ver gaat. Ondertussen verloor ik een schoen, die de leidinggevende dan op een manier van, de loods intrapte, wat we hebben, hebben wij. Ik verloor daarop mijn telefoon, het viel blijkbaar uit mijn tas door het rooster van het trapperron op de grond, Ik werd nu echt kwaad en worstelde nog heviger om vrij te komen, waarop die drie mannen mij loslieten en ik dus maar met een schoen de trap afliep op zoek naar mijn telefoon. Hun bleven boven op de trap staan. Ik vond naar enig zoeken mijn telefoon en liep naar mijn truck en reed daarmee naar het gesloten poort en bleef daarvoor staan en belde naar ons bedrijf en vertelde wat zojuist was gebeurt, waarop me T*** B****** zei, ik zou de politie bellen wat ik daarop dan deed via het alarmnummer 112. De politie zei dan tegen mij, dat al een wagen onderweg is naar dit bedrijf waarop ik zag, dat deze wagen ook zojuist gearriveerd was. Ik ging naar de poort, die nog steeds gesloten was waarop ook de drie mannen uit de loods naar deze poort kwamen, waarop ik de politie aanwees, dat dit de drie mannen zijn, die zojuist met mij hebben geworsteld en die mij dus daaraan hinderden de loods en het bedrijf te verlaten.
Door de nog steeds gesloten poort heen wisselden de beiden agenten en de leidinggevende van het bedrijf enige woorden waarop de loodsbaas en de derde meneer weer terug naar de loods liepen, iets later ook de leidinggevende. De poort ging daarop open en de agenten reden hun auto het erf op. Dan vertelde ik op gebroken Engels, wat er zojuist is gebeurt, ik was nog steeds heel overstuur. De vrouwelijke agent bleef daarop bij mij en de mannelijke ging de gegevens van de drie mannen opnemen. Later ging de vrouwelijke agent dan nog mijn schoen halen in de loods.
Verder werd ik ingelicht dat ik klacht kan indienen tegen deze drie mannen en dat die gegevens van hun door een advocaat kunnen worden opgevraagd bij het politiekantoor Questura Di Piacenza te Piacenza (U.P.G.E.S.P) telefoonnummer +390523397526, de twee agenten hebben als code Volante en Torino.
De agenten vroegen me nog of met mij lichamelijk alles in orde zij, waarop ik zei, dat me alleen mijn linker elleboog iets pijn doet en ik denk, dat ik verder niets mankeer, dit is verder ook zo op het moment, dat ik deze text hier aan schrijven ben. Ik merk wel, dat me dit gebeurtenis mentaal heeft geraakt.
Dit was de verklaring, die ik in opdracht van de opdrachtgevende vervoerder en de klant Celvin Klein in Nederland op heb geschreven....verder heb ik geen klacht ingedient omdat het zonder lichamelijke letsels weinig zin heeft in Italië....
....een heel close vriend uit Gravina Di Puglia bij Bari is enkele dagen later bij Di Martino in Piacenza langs geweest en wou die drie mannen spreken....hij kreeg die mannen niet te zien, ze waren er blijkbaar niet, wat ik gewoon nie kan geloven....maar hem vertelde men wel, dat ze het gebeurtenis erg spijtig vinden en zich daarvoor willen veronschuldigen....helaas heb ik tot nu toe nog geen directe veronschuldiging ontvangen....mijn bedrijf is van plan niet meer bij dit bedrijf te gaan lossen....ik vind het goed zo en ben blij, dat ze bij ons bedrijfje volledig achter me staan en ik in Italië een dikke vriend heb, die echt alles voor me doet als ik hulp nodig heb.....
groetjes vanuit ergens onderweg
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
bedankt...weer iemand die me aan t lachen brengt op dit forum... over n domme ongevoelige reactie gesproken...marinth schreef:Wat een domme ongevoelige reactie van jullie twee zeg op dit artikel !!!
Jezus!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
+1AM_ber_79 schreef:bedankt...weer iemand die me aan t lachen brengt op dit forum... over n domme ongevoelige reactie gesproken...marinth schreef:Wat een domme ongevoelige reactie van jullie twee zeg op dit artikel !!!
Jezus!
je hebt zo van die mensen die alleen een reactie willen lezen zoals zij het verwachten...
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography