make-up box in aanbieding bij Wibra

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kitty71
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za mei 21, 2011 9:59

make-up box in aanbieding bij Wibra

Bericht door kitty71 »

Dames,

Even een tip: bij de Wibra hebben ze momenteel make-up boxjes in de aanbieding voor 2,50.
Er zitten 16 kleuren oogschaduw in, 4 kleuren rouge, 6 kleuren lipgloss, een spiegeltjes en 3 kwastjes. Altijd leuk om wat kleurtjes uit te proberen, toch?

Ik heb er 1 voor mijn vrouw Janine meegenomen en verheug me al op haar blije gezicht :)

Liefs X,
Anita
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: make-up box in aanbieding bij Wibra

Bericht door pipa »

kitty71 schreef:Dames,

Even een tip: bij de Wibra hebben ze momenteel make-up boxjes in de aanbieding voor 2,50.
Er zitten 16 kleuren oogschaduw in, 4 kleuren rouge, 6 kleuren lipgloss, een spiegeltjes en 3 kwastjes. Altijd leuk om wat kleurtjes uit te proberen, toch?

Ik heb er 1 voor mijn vrouw Janine meegenomen en verheug me al op haar blije gezicht :)

Liefs X,
Anita
Zal ze vast blij mee zijn, een dergelijk goedkoop cadeautje........en je vertelt het op een toon alsof je een kind een lolly geeft.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Afbeelding

Doet eens lachen naar t vogeltje Pipa...je kan t! Of ben je echt zo' n ongelooflijk verzuurd mens?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
kitty71
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za mei 21, 2011 9:59

Bericht door kitty71 »

is toch gewoon handig om eerst wat kleurtjes uit te proberen zodat je weet wat je goed staat voor je duurdere spullen koopt...

Mijn vrouw begrijpt gelukkig dat de waarde van een cadeautje ligt in het gebaar en niet in het bedrag!!

En haar wat geven maakt me blij, jammer zo'n negativiteit.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

kitty71 schreef:is toch gewoon handig om eerst wat kleurtjes uit te proberen zodat je weet wat je goed staat voor je duurdere spullen koopt...
Hoezo? Is je vrouw een beginnende TV dan?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
kitty71
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za mei 21, 2011 9:59

Bericht door kitty71 »

Nee, geen beginnende, maar wel iemand die voor we samen waren maar heel weinig spulletjes had en het heel leuk vind om nu samen kleding te passen en wat met make up te experimenteren.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

kitty71 schreef:Nee, geen beginnende, maar wel iemand die voor we samen waren maar heel weinig spulletjes had en het heel leuk vind om nu samen kleding te passen en wat met make up te experimenteren.
Het klonk echt alsof je een kind een kleurboek cadeau deed of zo. Nu blijkt je vrouw geen beginnende tv te zijn maar een experimenterende puber of misschien een volwassen, lichtelijk zwakbegaafde vrouw die zich laat meeslepen in het experimenteren met make up van TV echtgenoot?

Pubermeisjes experimenteren met make up en kleding, en middelbare TV's ook, maar volwassen vrouwen?(!)
Die hebben dat toch allang achter de rug?

Ik zou me voor kunnen stellen dat partners op gelijk niveau willen verkeren in een relatie dus zou ik ala Amber heel ' geemancipeerd' een gereedschapskist cadeau doen of een groot rijbewijs voor 16 wielige vrachtauto's of zo.
Of Amber es vragen of ze samen met je vrouw onder de motorkap van haar vrachtwagen wil kijken oid, bij wijze van ouwe jongens krentenbrood verrassing.

Dergelijke typisch geemancipeerde transendingen doen geeft veel inzicht in het functioneren van de T wereld hoor.

Maar een goedkope kleurdoos? Nou ja zeg...dat is toch niet van deze vrouwen emancipatie tijd anno 2012?

Alsof je terug gaat naar de jaren 50 en 60 waarin Virgina Prince echtgenotes van TV's beval om zich ook supervrouwelijk te kleden en gedragen en volledig mee te gaan in het T gebeuren van manlief en het uiteraard kritiekloos te accepteren.
Zonder natuurlijk iets van een eigen mening, smaak of voorkeur te hebben, uiteraard.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

pipa schreef: Ik zou me voor kunnen stellen dat partners op gelijk niveau willen verkeren in een relatie dus zou ik ala Amber heel ' geemancipeerd' een gereedschapskist cadeau doen of een groot rijbewijs voor 16 wielige vrachtauto's of zo.
Of Amber es vragen of ze samen met je vrouw onder de motorkap van haar vrachtwagen wil kijken oid, bij wijze van ouwe jongens krentenbrood verrassing.

Dergelijke typisch geemancipeerde transendingen doen geeft veel inzicht in het functioneren van de T wereld hoor.
OMFG...You make my day... :lol: :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
kitty71
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: za mei 21, 2011 9:59

Bericht door kitty71 »

:D :D :D
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

de gemiddelde heteroman begrijpt nog meer van een vrouw dan de gemiddelde trans lol

een van 's werelds wonderen dat zoiets bestaat :D

defies all logic
Plaats reactie