make-up box in aanbieding bij Wibra
Moderator: Moderators
make-up box in aanbieding bij Wibra
Dames,
Even een tip: bij de Wibra hebben ze momenteel make-up boxjes in de aanbieding voor 2,50.
Er zitten 16 kleuren oogschaduw in, 4 kleuren rouge, 6 kleuren lipgloss, een spiegeltjes en 3 kwastjes. Altijd leuk om wat kleurtjes uit te proberen, toch?
Ik heb er 1 voor mijn vrouw Janine meegenomen en verheug me al op haar blije gezicht
Liefs X,
Anita
Even een tip: bij de Wibra hebben ze momenteel make-up boxjes in de aanbieding voor 2,50.
Er zitten 16 kleuren oogschaduw in, 4 kleuren rouge, 6 kleuren lipgloss, een spiegeltjes en 3 kwastjes. Altijd leuk om wat kleurtjes uit te proberen, toch?
Ik heb er 1 voor mijn vrouw Janine meegenomen en verheug me al op haar blije gezicht
Liefs X,
Anita
Re: make-up box in aanbieding bij Wibra
Zal ze vast blij mee zijn, een dergelijk goedkoop cadeautje........en je vertelt het op een toon alsof je een kind een lolly geeft.kitty71 schreef:Dames,
Liefs X,
Anita
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
Het klonk echt alsof je een kind een kleurboek cadeau deed of zo. Nu blijkt je vrouw geen beginnende tv te zijn maar een experimenterende puber of misschien een volwassen, lichtelijk zwakbegaafde vrouw die zich laat meeslepen in het experimenteren met make up van TV echtgenoot?kitty71 schreef:Nee, geen beginnende, maar wel iemand die voor we samen waren maar heel weinig spulletjes had en het heel leuk vind om nu samen kleding te passen en wat met make up te experimenteren.
Pubermeisjes experimenteren met make up en kleding, en middelbare TV's ook, maar volwassen vrouwen?(!)
Die hebben dat toch allang achter de rug?
Ik zou me voor kunnen stellen dat partners op gelijk niveau willen verkeren in een relatie dus zou ik ala Amber heel ' geemancipeerd' een gereedschapskist cadeau doen of een groot rijbewijs voor 16 wielige vrachtauto's of zo.
Of Amber es vragen of ze samen met je vrouw onder de motorkap van haar vrachtwagen wil kijken oid, bij wijze van ouwe jongens krentenbrood verrassing.
Dergelijke typisch geemancipeerde transendingen doen geeft veel inzicht in het functioneren van de T wereld hoor.
Maar een goedkope kleurdoos? Nou ja zeg...dat is toch niet van deze vrouwen emancipatie tijd anno 2012?
Alsof je terug gaat naar de jaren 50 en 60 waarin Virgina Prince echtgenotes van TV's beval om zich ook supervrouwelijk te kleden en gedragen en volledig mee te gaan in het T gebeuren van manlief en het uiteraard kritiekloos te accepteren.
Zonder natuurlijk iets van een eigen mening, smaak of voorkeur te hebben, uiteraard.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
OMFG...You make my day...pipa schreef: Ik zou me voor kunnen stellen dat partners op gelijk niveau willen verkeren in een relatie dus zou ik ala Amber heel ' geemancipeerd' een gereedschapskist cadeau doen of een groot rijbewijs voor 16 wielige vrachtauto's of zo.
Of Amber es vragen of ze samen met je vrouw onder de motorkap van haar vrachtwagen wil kijken oid, bij wijze van ouwe jongens krentenbrood verrassing.
Dergelijke typisch geemancipeerde transendingen doen geeft veel inzicht in het functioneren van de T wereld hoor.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!