'Arme' transgenders vaker werkloos

Algemeen

Moderator: Moderators

pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

'Arme' transgenders vaker werkloos

Bericht door pipa »

'Arme' transgenders vaker werkloos

De slechte positie van zogeheten transgenders op de arbeidsmarkt moet worden verbeterd. De belangenorganisatie van deze mensen, Transgender Netwerk Nederland (TNN), roept vandaag op tot actie.

Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) zijn mensen die een geslachtsveranderende operatie hebben ondergaan, vaker werkloos en is hun inkomen lager. Het CBS onderzocht de positie van 900 transgenders. TNN betreurt het gegeven maar is blij dat de situatie eindelijk met cijfers is gestaafd.

Volgens TNN zijn er ruim 3.000 transgenders in Nederland.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... r-werkloos
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

hoop discussie onder dit artikel

ooooooh ja,

ik ben ook gedwongen om mijn geld te verdienen in de business ik zet tussen de 7000 en 12.000 per maand om zonder een cent belasting te betalen.. Denk je nu echt dat ik belasting ga bealen voor een maatschappij die ons verkettert en discrimineerd? Een dikke *** you!

Ik zorg wel voor mezelf en blijf wel buiten de maatschappij staan door dit artikel en van zog. fascistische werkgevers en idiote reacties weet ik weer precies waarom ik underground moet blijven!!!!

*** you fascisten!!!

mvg een post-op trans


"Goh, als we dat zegge over buitenlanders dan zijn we racisten omdat ze allemaal niet slecht zijn. Zie de positieve discriminatie etc.. Maar blijkbaar is het bij transgenders en transseksuelen anders. En ik ben een luie parasiet omdat ik heb gekozen om buiten de maatschappij te staan. Echt typisch een reactie van een burgelijk belastingsslaafje. Ik werk me de tering, maar wel voor mezelf. Iets wat een hoop mensen wel zouden willen maar niet durven dus voor jou een *** YOU in hoofdletters. Ik was misschien wel een burgelijk betalend belastingsslaafje geworden als ooit iemand mij de kans had gegeven. Maar nu is het te laat. Ik heb voor mezelf gekozen en Julie kunnen van mij allemaal de tering krijgen met Julie betweterigheid. Ik ben anders. Ik ben moeilijk. Ik ben eng. PRIMA. Maar ik verrot het om en arm en verkankert kutleven te gaan lijden door fascisten en engerds zoals Julie die julie en mijn zusjes geen enkele kansgeven op een legale verbetering in hun leven. DAAROM ben ik underground gegaan!!! DUS *** YOU!!!

noem me maar een parasiet. TSSSSS, ik ben niet zo geworden maar gemaakt door MONGOLEN en de MAATSCHAPPIJ als julie. Vergeet dat niet!!!!
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Hahahaha!

Geweldig de reactie's van Dionne!

Doet me een beetje denken aan mensen die denken dat ze zonder gevolg "gehandicaptje" kunnen pesten... tot ze er een tegen komen die ze verbaal finaal de grond in boort...

erg grappig lol

heb me -zeer- zeer vermaakt :D
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

We zijn inderdaad weer een stap verder.

900 van de 3000, dat is nog geen 1/3de!

Hoe komt het CBS aan die 900 cijfers?

Vind het heel knap dat ze aan die 900 getallen komen, maar dat geeft nog geen volledig plaatje.

Tuurlijk, landelijk gemiddelde zal wel veel hoger liggen!

Ik heb een obsessie voor Miami Beach en als je de fact sheet van die regio uitpluist, trek je ook vreemde conclusies.

Landelijk gemiddelde tegenover welke regio dan ook zetten is altijd appels met peren vergelijken.

Ik denk dat wij veel Diones hebben en die moeten heel voorzichtig zijn met hun cijfers op internet te zetten.

Ik ken Dione niet, maar weet wel dat sommige salarissen met een extra getal gewogen moeten worden. Zou Dione in de kaarten bij een medium verschijnen als het getal 10 dan betekent dit dat die bedragen ook snel weer verdampen.

Die Diones ken ik wel en dat hou je niet vol tot je 67ste! De P. zoals ik het noem is in mijn geloof zeer zondig. In het begin is dat misschien leuk of je verdiend bakken met geld, maar je lichaam blijft geen barbie pop!

Geld in deze wereld verdwijnt letterlijk als sneeuw voor de zon of verdwijnt in de eenarmige bandieten op de Wallen. Ik ken een meisje dat zo blond is dat ze niet uitkeek en een of andere Maroc had de te naam stelling van haar M3 in handen. Zeg maar dag met je handjes!

Verdien je die hele grote bedragen dan werk je met de echte zware jongens. Die laten je pas gaan als ze genoeg verdiend hebben en dan moet je zelf zorgen dat je niet afhankelijk bent geraakt aan het leven van de 10. Er zullen best succes verhalen zijn, maar ik zeg eerlijk dat ik die niet ken. De P. is voor heel even en dan moet je weg, want het kost je je ziel!

Alle Diones moeten voorbeeld nemen aan bv. bio dames uit Brazilie, dominicaanse rep. Die schakelen langzaam over naar kapsalon of dergelijke. Dat moet dan wel in je zitten.

Wat ik in de jaren 90 heb gezien staat in groot contrast met de jaren 0.
Nu zie ik veel meer transen die ook op HBO/WO studeren.

Tijgertje is daar een groot voorbeeld van, maar zij is een buitenbeentje en zij heeft heel veel geluk gehad! Want het is tegelijkertijd alleen maar moeilijker geworden voor de jonge trans die gaat beginnen.

Nog even en dan is studeren voor de normale tweeverdieners gezinnen ook niet meer te betalen.

Als alles te hoog gegrepen is (MBO/HBO) misschien kan je het op de Nederlandse werkvloer nog ver schoppen als je Pools goed beheerst, want nog maar weinig Polen spreken NL. De moderne slavernij moet wel aangestuurd worden/blijven

Aan dit idee kleeft nog het nadeel dat wij met NL paspoort te duur zijn, maar hier zit wel een gaatje in de arbeidsmarkt. Met zoveel zijn wij niet, dus...

Mij ligt die Slavische variant niet. Iedereen die te veel op heeft met Rusland ligt niet goed bij de Polen. LOL.

Er is ook nog Turks en Arabisch, maar deze mensen op de werkvloer spreken ook wel NL.

Het grootste probleem zit hem in het opgang brengen van het arbeidsproces en...

Er is wel werk, maar het wordt uitbesteed.

We must take what is ours!!!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Het hebben en houden van een "maatschappelijk geaccepteerde baan" als uitgeopereerde trans is een betere graadmeter voor je passabiliteit dan de goed bedoelde complimenten van anderen :D

Zomaar een gedachte...

PS we hebben het over een artikel in de Spits :) Who cares :D
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Tja, en de replieken waarvan beide dames zich bedienen in de commentaren, zijn dan weer juist niet die graadmeter. Jammer.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Coco schreef:Tja, en de replieken waarvan beide dames zich bedienen in de commentaren, zijn dan weer juist niet die graadmeter. Jammer.
3 dames. Want kipfilet kan het niet af, dus hup! de totaal off topic borstkanker wordt in de strijd gegooid 'om het de mensen aldaar even te laten weten'. Emotionele chantage bedoeld om te mond te snoeren. Tjah,

Wat is dat toch met vrouwen en aangeboren of gecultiveerd dan wel verzonnen slachtofferschap of passieve agressie?
Of dat Calimero complex van Barbera75?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik mis de "like" button hier :) Ik had die MUTS willen "liken" Hoi Coco lang niet gezien :)

Ow en de commentaren heb ik niet gelezen. Kan erg boos worden om dat soort uitspraken en dan moet ik weer iemand in elkaar slaan om van de frustratie af te komen :D Wordt weer zo'n troep.
Gebruikersavatar
Coco
ForumFan
Berichten: 486
Lid geworden op: ma dec 27, 2004 17:15
Locatie: Maassluis

Bericht door Coco »

Hi, Jo! Ja, ben weer lang weggeweest hier. Meestal trek ik me even terug, als er hier weer door enkele dames met modder wordt gegooid. Ik hou niet zo van strijd tussen mensen.

En als ik dan weer eens inlog, kom ik zomaar jou en Mara weer tegen. Heerlijk om te lezen dat het met jullie beiden goed gaat. En jammer om te lezen dat er nog steeds zo veel worstelen met het dagelijkse leven, maar vooral met zichzelf.

Tja, die discussie op internet heb ik vanmorgen eens doorgelezen tijdens het ontbijt. Schrijnend wat sommige mensen elkaar naar het hoofd slingeren. En vaak is het niet eens gemeend, maar geeft het een fijn gevoel om lekker anoniem af te kunnen geven op een ander, omdat je zelf slecht in je vel zit. Dat is wel waar het vaak om draait. Helaas gedraagt de groep waar het hele verhaal om begonnen is, zich ook behoorlijk waardeloos, dus de aangevers en de reactanten doen qua asociaal gedrag niet voor elkaar onder. En dat vond ik dus jammer.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Mijn jarenlange discussies hier hebben me in ieder geval geleerd wat loslaten kan doen voor een mens :) Als je Trav.org af en toe van je af kunt zetten kun je dat ook met andere dingen in het leven die je frustratie bezorgen :D
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Tjaaa, zo af en toe ga je toch wel weer neuzen....daar hebben we allemaal wel wat gemeen, hè.... :)

Zou het misschien aan een verder iet wat zaaie en eentonige leven liggen.... :roll:

...vast wel.... :lol:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Dat denk ik wel :)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Dat denk ik wel :)
Maarja, ik laat me iig nie trug laten opereren om het leven verder spannend te houden.... :wink:

En ja, het gebrek aan de nodige sociale contacten in mijn branche, laat me tot internetjunkie worden....en met het nieuwe rijtijdenwet kom je toch tegenwoordig uit op de onmogelijkste plaatsen, waar je dan verder niks anders kunt doen....

.....una vita di merda....???? Neuh joh, tis toch ook weer best leuk zo'n virtuele bijeenkomst van de oudstrijdsters..... :D

groetjes uit Rho...bij Milaan....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Zou wel stoer zijn. En dan op TV gaan vertellen hoe slecht alles beviel en dat het allemaal één grote zwerende puist is die bij de wortel moet worden uitgeknepen Hatsee ;) Wedden dat je zo een bekend nederlander bent :)

Anyways grappig zo'n reunie idd... Het thema de vanavond is: Return of the forum queen :)

*buigt bevallig*
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Wedden dat je zo een bekend nederlander bent :)
Hmmm, ach, ik ben zo al bekend genoeg....tenminste in transporterend Nederland....grappig is wel, wat zo af en toe op de verschillende truckstops in Europa over mij werd verteld....want de meesten hebben al van mij gehoord maar kennen me amper....vrienden collega's vertellen me dan wat over mij de ronde maakt....

....stel nou ik ga met een soortgelijke verhaal op TV, dan staat straks in de kranten allemaal nog veel rarere dingen over mij....dus laat maar, tis nu al gek genoeg....want je weet toch, vooral mensen, die je helemaal nie kennen, weten beter wie je bent dan jezelf.... :wink:

groetjes uit IJsselmuiden dit keer

Mara

PS: Weet je nog nie, kben trouwens sinds enkele jaren nu bezitster van een nederlands paspoort....ben dus *omgebouwd* van Duitser tot Nederlandse....gek hè, wat tegenwoordig allemaal mogelijk is..... :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie