Sorry dat ik zo lang niets van mij heb laten horen.
Maar de laatste maanden zijn redelijk zwaar geweest voor mij.
Eerst zwaar zitten twijfelen of ik hiermee wou doorgaan.
Toen die knoop doorgehakt was is mijn grootmoeder plots komen te overlijden (2/1/12). Hiervan heb ik toch een goede maand diep gezeten.
En dan heb ik nog eens een week thuis gezeten met zware verkoudheid.
Maar ondertussen heb ik me kunnen herpakken en heb ik een afspraak beet bij het UZ Gent (04/05/12).
Nog even tussendoor, mijn haar is al redelijk lang (schouderlengte, ben van plan om het tot het midden van mijn rug te laten komen), niemand heeft er al commentaar op gehad, behalve van collega's die me al een tijdje niet meer gezien hebben maar daar trek ik me niets van aan, ook mijn nagels zouden een goede knipbeurt kunnen verdragen
@KirstenHershe, ik wil voor het volledige proces gaan
En de reden daarvoor is: (cliché) ik voel me niet thuis in mijn lichaam en als ik mezelf ben (als vrouw), (gedragingen, kleding, enz) kom ik precies thuis. Dan ben ik
mezelf, en als ik terug mezelf moet zijn, ben ik doodongelukkig en klopt het totaalbeeld niet meer. Het heeft lang geduurd vooraleer ik dat aan mezelf wou toegeven.
Ik vind dat het nu tijd is om de zaken aan te pakken & ja ik weet dat het een lang proces is, maar ik vind dit normaal & ga dit op mijn eigen tempo doen, ook al duurt het nog 5 jaar. Dit heb ik er voor over!!
@Iedereen,
Ik wil mijn excuses aanbieden dat ik ambigue was in mijn uitspraken maar ik ben van nature uit iemand die lang over iets nadenkt en de pro's & contra's tegen over elkaar afweegt en ik nog niks zeggen voordat ik wist hoe het verder moest...
Grtz & Beatz