post op mv libido
Moderator: Moderators
- Forumwatch
- de baas van de dag
<whether human faces and bodies redesigned using extensive surgery could ever be considered a paragon of beauty>marinth schreef:Waanzinnig! Thanx !
<and their 'determined' faces, though he too stops short of deeming them beautiful.>
<Those who have had many operations done begin to resemble one another, their surgery-sculpted, narrowed noses and plumped-up lips taking on similar form.>
<one thing the book does reveal is the homogenising effect of multiple cosmetic procedures.>
<Their individuality is lost. In attempting to distance themselves from their natural appearances, they become uniform somehow, leading to an uncanny situation where a paradigm is created, albeit artificially, which may be considered beautiful by those who embrace and pursue >
En dan betreft dit bio vrouwen en mannen met overeenkomstige fysieke proporties (minus siliborsten)....MAAR voor FFS transen geldt bovenstaand alles in het kwadraat.
Mind you, ik ben helemaal niet tegen plastisch chirurgie/FFS, integendeel zelfs.
Maar jezelf 'cookie-cutter' laten opereren zodat je op een tot leven gekomen etalagepop gaat lijken?
Nou, nee....tenzij je een verstoord zelfbeeld of een realiteitsstoornis hebt...en dan maar hopen dat je die ook werkelijk HOUDT voor de rest van je post FFS leven.
Want heel veel FFS transen krijgen iets te veel 'individualiteit' door zo'n duidelijk zichtbaar geFFS't gezicht:
Bovenstaand plastic gezicht boven een te lang/te groot/te breed lichaam met rechtvooruitstaande sili borsten....
Dat schreeuwt namelijk van honderd meter afstand al T-R-A-N-S!!!
Ik kan me voorstellen dat sommige transen een FFS willen...maar zoek dan een chirurg met een goed esthetisch inzicht en die niet financieel gebruikt maakt van onzekere transen.
Niet alle plastich chirurgie/FFS hoeft monsterlijke resultaten op te leveren.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
Das dan de grap, want ik zou ze allemaal lezen als trans. Dus ja inderdaad wanneer je dan ook nog groot/breed bent... en een iets mannelijke bouw, kun je net zo goed een sirene op je hoofd zetten, dat maakt dan ook niet meer uit.pipa schreef: En dan betreft dit bio vrouwen en mannen met overeenkomstige fysieke proporties (minus siliborsten)....MAAR voor FFS transen geldt bovenstaand alles in het kwadraat.
Helemaal niet erg hoor, om als trans gezien of herkent te worden. Ik vind het soms zelfs echt oprecht jammer dat veel transen geen transen mogen zijn van zichzelf. Want eerlijk gezegd vind ik het androgyne in transen soms zeer aantrekkelijk, wat dat betreft ben ik zelf een soort trannylover lol.
Maar dan niet degene die alles zo vrouwelijk mogelijk wil zien. Maar juist een spoortje transseksualiteit kan zo leuk en apart staan en ook aantrekkelijk zijn.
Om dan even terug te komen op het artikel in het begin van het topic; misschien was deze transvrouw niet helemaal passabel... maar ze werd duidelijk wel aantrekkelijk gevonden door heel veel mannen.
Ik heb ook wel vaker gemerkt dat veel mannen zwaar positief kunnen reageren op een "herkenbare" transseksueel. Je zou er zelfs je voordeel mee kunnen doen, als je het gewoon van jezelf accepteert.
Bovendien weet je ook nog eens zeker dat potentiële vriendjes/vrienden enz jou echt accepteren voor wat je bent (transseksueel) en dat ze zich niet voor jou schamen, zo filter je ook nog eens de echte vrienden eruit. En iig de mensen met een sterk en leuk karakter.
In het begin van mijn transitie was ik veel minder passabel... maar de leukste mensen kwamen op mij af om een praatje te maken. En ik kreeg zelfs waardering van mannen. Dus het is niet zo van... als je als transseksueel gezien wordt, dan eindigt je bestaan! Dan heb je geen leven!!!
Ik vind dat ook een vorm van doomdenken wat niet goed is voor transenemancipatie en voor de zelfwaardering en het zelfrespect van transen.
Vandaar dat ik ook blij ben met de pittige reacties die Jamie en Mara hebben gekregen in dit topic, zeker Jamie... die nog niets eens iemand aan haar lichaam wil laten komen...
Waar is dan het zelfrespect en de zelfwaardering voor jezelf als transseksueel? En dan kritiek op het uiterlijk van anderen geven... beter werk je aan je eigen zelfbeeld en acceptatie lijkt me.
When we re-make ourselves, are we revealing our true character, or are we stripping away our very identity?
Dit vind ik een wezenlijke vraag. Zo zie ik in mijn gezicht nog al mijn ooms en tante's, mijn ouders, mijn zusters, nichtjes en neefjes terug...Hoe meer je aan je gezicht veranderd hoe meer je op mensen gaat lijken die dat ook hebben gedaan.
Zo lijken transen die FFS hebben gedaan soms erg op elkaar.
En zelfs bij vrouwen die ingrepen laten doen met de bedoeling er alleen maar jeugdiger uit te zien zie je vaak veel overeenkomsten... in oogopslag... glimlach enz... je haalt wel een stukje karakter uit je gezicht.
Eerlijk gezegd zou ik er liever wat minder passabel maar er wel natuurlijk uitzien (met dan wel een andere pruik) ipv een plastic gezicht en daarmee ongewenste aandacht trekkend.Om dan even terug te komen op het artikel in het begin van het topic; misschien was deze transvrouw niet helemaal passabel...
Albert Einstein
Albert Einstein
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik weet nie waarvoor ik pittige reacties moest krijgen....ik leef als een open transseksueel en ik ga best opvallend door deze wereld....ik leef nie achter de geraniums en ik maak me niks voor, dat anderen het misschien nie kunnen zien of wat dan ook....
....jullie schieten alleen maar omdat we twee gereageerd hebben....that's it....
Jaimee heeft haar leven en kan het zich zeker veroorloven het stealth te gaan proberen....bij mij ligt het iets anders, ik ben altijd al een opvallende verschijning geweest, mede door mun punk/gothic-uiterlijk al op vroege leeftijd....
....mij boeit het ook echt niet wat andere daarvan vinden en krijgen ze un stijve nek van het starren naar mij....tis toch hun probleem, ik probeer geen ideaal vrouwenbeeld na te jagen, waarom ook....ik heb alle veranderingen gedaan puur voor mezelf, voor mij was het van groot belang, dat ik un vrouwelijk hormoonlevel in bloed heb en geen piemel met toebehoren meer tussen de benen heb bungelen, de ffs kan als geslaagd worden benoemt, want het zet het geheel nie buiten verhoudingen....en als ik elke dag als seniora werd aangesproken, dan doe ik het zo verkeerd nog niet, al doe ik er eigenlijk niks om een vrouwelijkheid te onderstrepen....ik loop dagelijks in legerkisten, wijd t-shirt, strakke spijkerbroeken en zo voort....ik heb ook geen bovenwijde die ik met siliconen heb op laten vullen....ik heb van mezelf un c-cupje en meestals sport-bhs aan, want ik wil nu ook niemand die dingen in hun oogkassen duwen....
....ik coach af en toe mensen om zich zelf te vinden....op dit moment een echte trans en een man, die door bijwerking van medicijnen grote borsten heeft gekregen en zich tegen het weg laten halen daarvan heeft gekozen en zijn leven zo verder wil leven als vreemde eend in de bijt....beiden zijn blij dat ze hun ei aan iemand kwijt kunnen, allebei ken ik van een echte mannenforum, waar het over mun legertijd en de muur in Oostduitsland gaat, af en toe zijn er forentreffen ergens in Duitsland en ik ben er graag gezien hoor....
....ik weet nie wat andere transjes voor maatstaven hebben....misschien heeft iedereen andere, ik kan prima zo leven als ik doe en ben erbij nie ongelukkig en als ik trugkijk naar de tijd van 15 jaar geleden of zo, dan is er sinds de voltooiing van mun transitie geen ene suïcidale neiging meer geweest....ja, dat was ooit anders....en ja, toen ik hier bij deze bedrijf begon te werken, zei onze planner tegen mij, *Mara, volgs mij ben je een van de gelukkigste mensen op deze aardbol, want je straalt altijd zo*....en ja, daar heeft die gelijk mee, want ik zit nu wel veel lekkerder in mun vel dan ooit....
....als ik dan hier lees, dat ik aan een grote realiteitsstoornis ga lijden, dan zullen die mensen, die dat constateren misschien zelf eens bij het RIAGG langs gaan om zich fatsoenlijk te laten onderzoeken, mogelijk lijden ze zelf daar behoorlijk aan of erger....misschien een tipje, ga de virtuele wereld eens verlaten en treed naar buiten in de reale wereld, dat helpt enorm....
groetjes uit Castel San Giovanni
Mara
....jullie schieten alleen maar omdat we twee gereageerd hebben....that's it....
Jaimee heeft haar leven en kan het zich zeker veroorloven het stealth te gaan proberen....bij mij ligt het iets anders, ik ben altijd al een opvallende verschijning geweest, mede door mun punk/gothic-uiterlijk al op vroege leeftijd....
....mij boeit het ook echt niet wat andere daarvan vinden en krijgen ze un stijve nek van het starren naar mij....tis toch hun probleem, ik probeer geen ideaal vrouwenbeeld na te jagen, waarom ook....ik heb alle veranderingen gedaan puur voor mezelf, voor mij was het van groot belang, dat ik un vrouwelijk hormoonlevel in bloed heb en geen piemel met toebehoren meer tussen de benen heb bungelen, de ffs kan als geslaagd worden benoemt, want het zet het geheel nie buiten verhoudingen....en als ik elke dag als seniora werd aangesproken, dan doe ik het zo verkeerd nog niet, al doe ik er eigenlijk niks om een vrouwelijkheid te onderstrepen....ik loop dagelijks in legerkisten, wijd t-shirt, strakke spijkerbroeken en zo voort....ik heb ook geen bovenwijde die ik met siliconen heb op laten vullen....ik heb van mezelf un c-cupje en meestals sport-bhs aan, want ik wil nu ook niemand die dingen in hun oogkassen duwen....
....ik coach af en toe mensen om zich zelf te vinden....op dit moment een echte trans en een man, die door bijwerking van medicijnen grote borsten heeft gekregen en zich tegen het weg laten halen daarvan heeft gekozen en zijn leven zo verder wil leven als vreemde eend in de bijt....beiden zijn blij dat ze hun ei aan iemand kwijt kunnen, allebei ken ik van een echte mannenforum, waar het over mun legertijd en de muur in Oostduitsland gaat, af en toe zijn er forentreffen ergens in Duitsland en ik ben er graag gezien hoor....
....ik weet nie wat andere transjes voor maatstaven hebben....misschien heeft iedereen andere, ik kan prima zo leven als ik doe en ben erbij nie ongelukkig en als ik trugkijk naar de tijd van 15 jaar geleden of zo, dan is er sinds de voltooiing van mun transitie geen ene suïcidale neiging meer geweest....ja, dat was ooit anders....en ja, toen ik hier bij deze bedrijf begon te werken, zei onze planner tegen mij, *Mara, volgs mij ben je een van de gelukkigste mensen op deze aardbol, want je straalt altijd zo*....en ja, daar heeft die gelijk mee, want ik zit nu wel veel lekkerder in mun vel dan ooit....
....als ik dan hier lees, dat ik aan een grote realiteitsstoornis ga lijden, dan zullen die mensen, die dat constateren misschien zelf eens bij het RIAGG langs gaan om zich fatsoenlijk te laten onderzoeken, mogelijk lijden ze zelf daar behoorlijk aan of erger....misschien een tipje, ga de virtuele wereld eens verlaten en treed naar buiten in de reale wereld, dat helpt enorm....
groetjes uit Castel San Giovanni
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat we dit nog eens mee mogen maken, Mara: we zijn 't eens
Serieus: ook bij mij is duidelijk zichtbaar dat ik ooit man was. Met mijn 1.97m, brede schouders, haar dat er vreemd uit ziet is dat ook niet makkelijk te voorkomen. Sommige mensen zien het niet, anderen wel. Ik vind 't allemaal prima.
Ik ben nog zowel binnen als buiten "ons" wereldje bezig. Vind dat ook prima, want ik help graag andere mensen. Soms raakt 't me wat ik van anderen hoor. Waar we wat mij betreft van af moeten is de "dwang" om er passabel uit te zien. Ik ben er van overtuigd dat die "dwang" ons nekt: we zijn -zo- kritisch op onszelf dat we bijna gaan geloven dat het uiterlijk het verschil maakt tussen succesvolle acceptatie door de buitenwereld - of niet. Mensen die daar nog steeds in geloven wil ik graag uitnodigen om mij eens in real life te ontmoeten: ik ben (redelijk) succesvol in het dagelijks leven, ondanks mijn niet-echt-passabele uiterlijk...
Groetjes,
Frederique
Serieus: ook bij mij is duidelijk zichtbaar dat ik ooit man was. Met mijn 1.97m, brede schouders, haar dat er vreemd uit ziet is dat ook niet makkelijk te voorkomen. Sommige mensen zien het niet, anderen wel. Ik vind 't allemaal prima.
Ik ben nog zowel binnen als buiten "ons" wereldje bezig. Vind dat ook prima, want ik help graag andere mensen. Soms raakt 't me wat ik van anderen hoor. Waar we wat mij betreft van af moeten is de "dwang" om er passabel uit te zien. Ik ben er van overtuigd dat die "dwang" ons nekt: we zijn -zo- kritisch op onszelf dat we bijna gaan geloven dat het uiterlijk het verschil maakt tussen succesvolle acceptatie door de buitenwereld - of niet. Mensen die daar nog steeds in geloven wil ik graag uitnodigen om mij eens in real life te ontmoeten: ik ben (redelijk) succesvol in het dagelijks leven, ondanks mijn niet-echt-passabele uiterlijk...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zech Frederique, doe aub nie zo flauw....ik ben het vaker eens met jou, dan je zelf denkt....alleen voel ik nie altijd de dwang, het te laten blijken....Frederique_ schreef:Dat we dit nog eens mee mogen maken, Mara: we zijn 't eens
En wat is er mis met passabiliteit als diegene zich dat kan veroorloven....maar voor die, die zich het niet kunnen veroorloven, voor die blijft uiteindelijk nog de passabiliteit als jezelf in kwestie, daarmee kun je namelijk ook prima scoren....
En nee, het is er ook niks tegen te zeggen als je alles gaat proberen om toch enigszins passabel als vrouw te worden, zelf wel zo passabel, dat je stealth kunt leven....want wie dat kan en het mentaal nog goed volhoud, heeft voor mij net zoveel ruggengraat als een persoon, die openlijk un beetje tussenin leeft....
groetjes
Mara
-
- Eredivisie
Gewoon ter info : ik ben het hier vaak eens met Mara.
Knap Mara zoals je in het leven staat en je eigen weg blijft gaan.
Respect !
En tja mannen, hypocriete wezens zeker ?
Al meer dan 2000 jaar toch ?
Oorlog, vakjes maken en verder een ziekelijke angst voor alles wat met homoseksualiteit zou kunnen te maken hebben.
Als ze ergens hun *** gaan induwen zijn en weer eens hun vriendin/partner bedrogen hebben dan moet je zeker als trans geen enkel schuldgevoel hebben ! Mannelijke seksualiteit is vaak een ziekte en het is tijd om dat gaan in te zien vrees ik en zelfs te gaan inperken. (cfr pedofilie)
Knap Mara zoals je in het leven staat en je eigen weg blijft gaan.
Respect !
En tja mannen, hypocriete wezens zeker ?
Al meer dan 2000 jaar toch ?
Oorlog, vakjes maken en verder een ziekelijke angst voor alles wat met homoseksualiteit zou kunnen te maken hebben.
Als ze ergens hun *** gaan induwen zijn en weer eens hun vriendin/partner bedrogen hebben dan moet je zeker als trans geen enkel schuldgevoel hebben ! Mannelijke seksualiteit is vaak een ziekte en het is tijd om dat gaan in te zien vrees ik en zelfs te gaan inperken. (cfr pedofilie)
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Thx Mel....en ja, wat blijft me anders over, ik heb maar dit leven en ik ben zo geboren....ik moet het beste van maken, toch....lief dinnetje schreef:Knap Mara zoals je in het leven staat en je eigen weg blijft gaan.
Respect !
....ik ben me ook van bewust, dat mun verhaaltje bvb ook hier in deze forum veel kan betekenen voor sommigen en daarom lijkt het mij belangrijk iets over mijn leven te vertellen....
that's all en geldt natuurlijk ook voor jou, want met jou kunnen zich weer anderen goed identificeren....immers zijn we allemaal ooit begonnen en hadden veel aan verhalen van mensen, die ons voor waren....
groetjes uit Piedimulera
Mara
Toe maar....jij hebt een paar slechte ervaringen gehad met mannen en dus zijn mannen volgens jou per definitie 'ziek' en om dat te onderstrepen wordt er natuuuuuurlijk 'pedofilie' bij gesleept. \lief dinnetje schreef:en verder een ziekelijke angst voor alles wat met homoseksualiteit zou kunnen te maken hebben.
Mannelijke seksualiteit is vaak een ziekte en het is tijd om dat gaan in te zien vrees ik en zelfs te gaan inperken. (cfr pedofilie)
Hoe kom je er op?!? Of is je geestelijke leeftijd zó piepjong dat je jezelf als een soort pre-Lolita aanbood aan die 'zieke, pedofiele' mannen?
Alleen iemand met een IQ gelijk aan haar schoenmaat verzint uit verbittering zoiets.
En als er iemand zich regelmatig totaal homofoob uitliet, dan ben jij dat wel.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Eredivisie
Moet ik dat nu niet zien als een persoonlijke aanval ?
En dan nog een pak leugens ook.
Ik heb me nog nooit homofoob uitgelaten .....
Integendeel zelfs, ik heb het wel gehad met die niet aangepaste nozems die er een sport van maken om in Brussel homoseksuele koppels in elkaar te kloppen. Een dagelijks gegeven trouwens , ook in België dus.0
Bovendien moet je met je zeer laag IQ eens gaan lezen in welke mate mannen zich nog steeds goed voelen in de rol van verkrachter.
Overal waar de kans zich voordoet maken ze er misbruik van.....in elke oorlog is het gewoon een vast gegeven.
Pedofilie is hier enkel een voorbeeld, maar wel de ergste en meest ziekelijke vorm van mannelijk seksueel misbruik.
En als je interesse hebt in mijn IQ : ik ben ondertussen voorbij de pre-test bij MENSA. Ik zal je na de definitieve test mijn exact IQ laten weten. Je lijkt echt wel enorm veel interesse in mij te hebben trouwens ? Mila zeker was je naam vroeger ? En wie ben je dan werkelijk ? Of ben je dan gewoon te laf om aan de lezers eens een foto van jezelf te laten zien ? Of ben je gewoon een lafaard, een vent die hier maar wat zit te lullen ?
En dan nog een pak leugens ook.
Ik heb me nog nooit homofoob uitgelaten .....
Integendeel zelfs, ik heb het wel gehad met die niet aangepaste nozems die er een sport van maken om in Brussel homoseksuele koppels in elkaar te kloppen. Een dagelijks gegeven trouwens , ook in België dus.0
Bovendien moet je met je zeer laag IQ eens gaan lezen in welke mate mannen zich nog steeds goed voelen in de rol van verkrachter.
Overal waar de kans zich voordoet maken ze er misbruik van.....in elke oorlog is het gewoon een vast gegeven.
Pedofilie is hier enkel een voorbeeld, maar wel de ergste en meest ziekelijke vorm van mannelijk seksueel misbruik.
En als je interesse hebt in mijn IQ : ik ben ondertussen voorbij de pre-test bij MENSA. Ik zal je na de definitieve test mijn exact IQ laten weten. Je lijkt echt wel enorm veel interesse in mij te hebben trouwens ? Mila zeker was je naam vroeger ? En wie ben je dan werkelijk ? Of ben je dan gewoon te laf om aan de lezers eens een foto van jezelf te laten zien ? Of ben je gewoon een lafaard, een vent die hier maar wat zit te lullen ?
-
- Eredivisie
Pff, nou, ik vind die mannenhaat ook wel een beetje overdreven hoor. Er zijn echt hele leuke mannen. Om ze nou allemaal op een hoop te gooien als kerels die je bij de eerste de beste kans die ze krijgen zouden verkrachten slaat echt nergens op en vind ik ook een behoorlijke belediging.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.