Korsetten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Kiara
ff weer wat posten

Korsetten

Bericht door Kiara »

Hallo allemaal,

Ik ben erg geintreseerd in korsetten, en natuurlijk ook in andere kleding.
het punt is dat ik ongeveer 1.7m lang ben en 80 kilo weeg.
Ik heb me het streven gezet naar 10 kilo minder.
En op het internet heb ik gelezen dat korsetten (door de maag iets in te drukken) helpen bij afvallen, en ik weet dat ik gewoon minder moet eten en meer moet bewegen, maar niet te veel want ik wil gewoon slanker worden, geen spieren krijgen.

nu is mijn vraag aan jullie, is een korset een verstandig hulpmiddel, nogmaals geen oorzaak, om af te vallen, zodat ik eindelijk in die fantastieshe jurken pas :oops:

Goh, dat voel raar om zo openlijk te zeggen...
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat je door een corset te dragen gaat afvallen. Tenzij je het zo strak aanhaalt dat de maag kleiner wordt en daardoor eerder een vol gevoel hebt. Maar ook dat is twijfelachtig.

Als je veel lichaamsvet hebt, dan helpt een corset ook niet veel. Het verplaatst het vet waardoor naast het corset het vet gaat uitpuilen en dat is ook geen gezicht.
Gewoon een lange periode wat minder eten, maar wel gevarieeerd. Geen crashdieet want dan krijg je altijd een terugval.

Bewegen helpt, maar niet zo veel als minder eten. Kijk maar eens hoeveel calorieen je verbrandt bij 1 km hardlopen. Dan is minder eten eenvoudiger.
Wat beweging is gewoon gezond qua andere aspecten dan afvallen.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie