Herdenking Whitney Houston

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Herdenking Whitney Houston

Bericht door Anakin_TS »

We weten het inmiddels allemaal.

Miss Whitney Houston is van ons heen gegaan...

In de jaren 90 was Whitney een van de super rolmodellen voor veel TS- en die ik heb gekend.

Die pure onschuldige messo soprano uit Newark, NJ haalde 7 nummer 1 hits in de jaren 80!

Ik wil haar herdenken met het lied waarmee ze ook mij wist te bereiken.

Whitney Houston - I 'm Every Woman
http://www.youtube.com/watch?v=xFeLlY7oJNc
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Puur en onschuldig???

Heb jij het wel over dezelfde Whitney?

Die Whitney die haar drugs & drankverslaving belangrijker vond, dan een goede moeder zijn voor haar dochtertje?

Was zij een voorbeeld voor jou?

Nou kind; snuif nog een lijntje, sla d'r nog 1 achterover,

en daarna; neem een lekker bad, zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

Robijntje toch!

Ik weet niet hoe oud je bent, maar voor iedereen die de jaren 80 hebben meegemaakt was er niets zo puur en onschuldig als Whitney Houston.

Zij was zo perfect in allerlei opzichten dat sommige artiesten haar als saai omschreven.

Met The Bodyguard werd ze nog veel bekender. De roem en rijkdom kon ze niet aan. Maar dat is een ander verhaal.

Whitney was een rolmodel in het begin van de jaren 90 voor de TS- en die ik heb gekend. Van drugsgebruik was in de media nog geen sprake.

Rolmodel was hoofdzakelijk gebaseerd op haar uiterlijk.

In die tijd waren modellen als Cindy Crawford, Claudia Schiffer en Naomi Campbell het ideaal van veel TS- en.

Misschien oppervlakkig, dat vind ik ook wel, maar zo was het ideaal in het pre internet tijdperk.

Dat Whitney aan haar eigen succes ten onder is gegaan, overkomt heel veel mensen in de keiharde entertainment business.

Die bazen ontdekken allerlei goudmijnen, maar hoe gaat al die roem en geld het leven beheersen van de ster?

Eigenlijk zit hier de moeilijkste opgave en bij heel veel artiesten gaat het zo mis. Ga je eenmaal flink ten onder, dan word een comeback totaal onmogelijk.
Wij zijn zelf allemaal ons grootste gevaar. Hoe meer geld je hebt, hoe hoger je bent geprezen, hoe harder je kunt vallen.

Ik wil niet stil staan bij alle if's/ don't 's. In de 21ste eeuw misschien geen rolmodel, maar wel een les voor vele!

Ik moest gewoon denken aan een tijd dat Whitney's stem en muziek mij over die drempel hielpen met bv. opmaken.

Whitney Houston heeft miljarden mensen geinspireerd en geraakt, dat zal zij blijven doen.

Ik heb nooit gedacht, toen ik vroeger The Bodyguard zag, dat ze er over 20 jaar niet meer zou zijn.

Ik herdenk Whitney zoals ze ooit was.

We will always Love you Whitney

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... _GoEe_vcl8#!

http://remembering.whitneyhouston.com/
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Anakin_TS schreef: Eigenlijk zit hier de moeilijkste opgave en bij heel veel artiesten gaat het zo mis. Ga je eenmaal flink ten onder, dan word een comeback totaal onmogelijk.
Een comeback was voor Whitney altijd onmogelijk geweest. Ze vergde alles van haar stem in t begin. Dat kan je simpelweg niet blijven doen. Helemaal niet als je ook nog eens aan de drank en drugs gaat beginnen.
Anakin_TS schreef: We will always Love you Whitney
spreek voor jezelf alsjeblieft. Ik zal haar niet missen in ieder geval. En met mij veel muziekliefhebbers. 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

[quote="Anakin_TS"]

rolmodel
In die tijd waren modellen als Cindy Crawford, Claudia Schiffer en Naomi Campbell het ideaal van veel TS- en.

[quote/]

En dan vooral 'rolmodellen' kiezen waar zelfs zo'n beetje ALLE bio vrouwen niet aan kunnen en konden voldoen, laat staan transen, die maar al te vaak hun uiterlijk in termen van vrouwelijkheid bepaald niet mee hebben.

Niet een gewone vrouw als rolmodel, zoals bv Anita Witzier, nee, supermodellen natuurlijk...

Ergens zo ontzettend pathetisch en vooroordeelbevestigend dat het grappig is..
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Anakin_TS »

hihihi. Ik weet het pipa. Ik moet er misschien bij vermelden dat bijna al deze TS- en, een Zuid Aziatische achtergrond hebben. Een aantal zijn heel goed terecht gekomen. Ze waren toen al heel passable en dat is de beste basis.

Ik heb wel periodes gekend dat ik ook in deze extreme voorbeelden bleef hangen. Ik was jong en op zoek naar mijn grenzen. Ik moest grenzen accepteren. Ik ben niet passable, als ik het wel ben, dan loop ik toch min of meer op mijn tenen.

Ik ben gewoon beertje, de Drone vrouw

I am in grave mourning...

Whitney is home in Newark...

@tylerperry thankyou for bringing Whitney home to Newark!

Emaar's Dubai Fountain in Whitney Houston tribute
http://www.arabianbusiness.com/videos/e ... 45016.html

Hier te zien met verschillende camera's:
http://www.youtube.com/watch?v=4Jz9E39L ... re=related
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Ja hoor, ik ben 40, en heb de jaren 80, en dus ook de opkomst van Whitney Houston zeer bewust meegemaakt.
Maar een voorbeeld?

"Sterren" oftewel ariesten, zijn geen Goden en Godinnen hoor.
Zelfs het mooiste supermodel poept, boert en laat stinkende scheten.

En er is geen enkel excuss voor drugs en alcohol misbruik. Iedereen neemt die beslissing voor zichzelf. En zodra je een kind krijgt, zoals Whitney, heb je de verantwoording over dat kind. En je hebt een soort plicht om goed voor jezelf te zorgen, zodat je er voor je kind kunt zijn.

Maar mooie Whitney vond drugs en drank belangrijker. Met alle gevolgen vandien. Net als Herman Brood en André Hazes, die ook zo egoistisch waren, en hun kinderen in hun tienertijd (wanneer je je ouders zo ontzettend nodig hebt) in de steek lieten.

En dat Whitney aardig kon zingen, maakt haar niets beter dan elke andere ordinaire junk.
Dat zij zichzelf moedwillig vernietigde is okee, dat moet ze lekker zelf weten. Maar zodra ze de verantwoordig over een baby kreeg had ze moeten stoppen, nadenken, en haar verantwoordelijkheid moeten nemen.

Whitney hoort in the Hall Of Shame, niet in de Hall Of Fame.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

En aan jou mankeert niks zeker Robijntje?
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Andre hazes is misschien wel de beste zanger die nederland heeft gekend sinds wo2...en zo slecht zijn zijn kinderen er nu ook weer niet vanaf gekomen....
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

marinth schreef:Andre hazes is misschien wel de beste zanger die nederland heeft gekend sinds wo2...en zo slecht zijn zijn kinderen er nu ook weer niet vanaf gekomen....
:lol: :lol:

toch nog iets om te lachen hier....Andre Hazes de beste zanger van NL na WO2....whahaha....en die kinderen zijn dankzij hun achternaam er niet slecht van afgekomen....
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

marinth schreef:En aan jou mankeert niks zeker Robijntje?

Wat heeft dat er nou mee te maken?
Niemand is perfect, maar Whitney was wel heeeel erg fout bezig.
Dat is niet erg, zolang je maar geen onschuldige kinderen meesleurt in je ondergang.
En dat deed zij wel!

En hoe kan zo iemand nou een positief voorbeeld zijn voor anderen?
Robijntje
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: ma mar 16, 2009 13:12
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

marinth schreef:Andre hazes is misschien wel de beste zanger die nederland heeft gekend sinds wo2...en zo slecht zijn zijn kinderen er nu ook weer niet vanaf gekomen....
Niet slecht terecht gekomen?

Wat een domme opmerking!

Hoe groot de erfenis ook was, geen enkel geld bedrag kan compenseren voor het verlies van een vader, tijdens de moeilijke puber jaren.
Andre Hazes was gewoon heel erg egoistisch om zijn zelfvernietigende levensstijl voort te zetten nadat hij vader werdt.
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Robijntje schreef:
marinth schreef:Andre hazes is misschien wel de beste zanger die nederland heeft gekend sinds wo2...en zo slecht zijn zijn kinderen er nu ook weer niet vanaf gekomen....
Niet slecht terecht gekomen?

Wat een domme opmerking!

Hoe groot de erfenis ook was, geen enkel geld bedrag kan compenseren voor het verlies van een vader, tijdens de moeilijke puber jaren.
Andre Hazes was gewoon heel erg egoistisch om zijn zelfvernietigende levensstijl voort te zetten nadat hij vader werdt.
Over egoistische levensstijl gesproken...sprak van het weekend n man wiens vader op zijn 16e in transitie is gegaan....hij wil er zelf niet eens meer over praten...zo erg heeft hij dat gevonden....dus ja...

En er zijn veel ouders die het niet perfect doen...en wel meer kinderen die hun ouders verliezen dat is altijd n drama...maar je kunt wel respect hebben voor de muziek, dat heeft hij wel verdient...

Hall of shame vind ik wel n beetje ver gaan hoor
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Allereerst denk ik niet dat het een goede zaak is dat sterren "voorbeelden zijn van anderen". Ik heb -heel- andere voorbeelden...

Ten tweede: drank, drugs, andersoortige verslavingen: ze zijn normaal als je leven zo -***- is dat je psyche geen andere uitweg vindt dan vluchten. Ook in de transgendergemeenschap zien we relatief veel drank en drugsgebruik. Ik hoop dat iedereen de kracht vindt om uit die verslavingen te komen, maar als dat niet zo is heb ik er ook alle begrip voor...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie