Dag iedereen,
Bij Flair Vlaams zijn we momenteel bezig met een stuk dat "extreme make-over" heet. Hierbij zijn we ook nog op zoek naar iemand die een transitie (man naar vrouw) heeft ondergaan.
De bedoeling is dat er een kleine voorfoto getoond wordt en dat de nafoto gemaakt wordt in een fotostudio. Het is met bijhorende styling en visagie.
Zie je het zitten om mee te werken? Of heb je tips? Laat het me weten via nickie.maes@flair.be
Dankjewel
Reportage Flair
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Ja, ik heb een tip, kijk eens naar: bad questions to ask a transsexual.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
He, wat een zure reactie zeg. Er zijn heus wel transen die dolgraag in de media belangstelling willen staan hoor.joandelynn schreef:Ja, ik heb een tip, kijk eens naar: bad questions to ask a transsexual.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
Hihihipipa schreef:He, wat een zure reactie zeg. Er zijn heus wel transen die dolgraag in de media belangstelling willen staan hoor.joandelynn schreef:Ja, ik heb een tip, kijk eens naar: bad questions to ask a transsexual.
En slecht voorbeeld want als er iemand n aandachtshoer is die met haar transseksualiteit en haar ffs resultaat te koop loopt is het calpernia wel...
Zou als 100% vrouw toch n ander rolmodel kiezen hoor
Wat dat betreft kan het ook "bad questions to ask a psychopath" heten
Wat gebeurt er eigenlijk met de mensen die haar mannenaam vragen bijv lol...
Zou als 100% vrouw toch n ander rolmodel kiezen hoor
Wat dat betreft kan het ook "bad questions to ask a psychopath" heten
Wat gebeurt er eigenlijk met de mensen die haar mannenaam vragen bijv lol...
Ja, ik mis idd nog een paar 'bad questions to ask a TS'':marinth schreef:En slecht voorbeeld want als er iemand n aandachtshoer is die met haar transseksualiteit en haar ffs resultaat te koop loopt is het calpernia wel...
Is your pillow face natural or...?
Did you have your lips inflated? If yes, how and what substance was used? They look so puffy, distorted and done!
Did you have your cheeks inflated? If yes, how and what substance was used? They look so puffy, distorted and done!
Your speaking voice sounds unnatural and strange...like a bad actress. How come?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Eredivisie
True, maar het gaat dan ook om wat ze te zeggen heeft in dit filmpjemarinth schreef:En slecht voorbeeld want als er iemand n aandachtshoer is die met haar transseksualiteit en haar ffs resultaat te koop loopt is het calpernia wel...
Calpernia is zeker geen rolmodel van memarinth schreef:Zou als 100% vrouw toch n ander rolmodel kiezen hoor
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden