Operatie aan die mannelijke kaak; de mogelijkheden & kos

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Jaimee schreef:
Robijntje schreef:Mijn neus moet inderdaad ook kleiner, maar dat laat ik in Den Haag doen. Zeker niet tegelijkertijd in Antwerpen.
Net als mijn borstvergroting.

Bij de Bergman Kliniek.

Heeft iemand daar ervaringen mee? (met die kliniek dan)
Ja heb mijn 4de borstoperatie bij Dr Stevens laten doen. Ik vond hem wel een beetje stug maar hij neemt ECHT heel veel tijd voor je. Hij legt echt alle mogelijkheden heel duidelijk uit en kijkt echt naar JOUW wens. Maar hij kijkt wel heel goed wat realistisch is.

Verder vind ik de Bergmankliniek prima. Heel klantvriendelijk en correct. Na de kliniek van Dr. Chettawut, de beste kliniek waar ik ooit geweest ben.
Ik ben het helemaal eens met jouw mening over Dr Stevens.
Ik heb vertrouwen in die man.
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Okee, ik ben klaar (voorlopig).

7 maart begon het circus met de borstvergroting in Den Haag, van B cup naar E cup. Geen problemen, mooi resultaat.
Tijdens deze operatie deed Dokter Stevens ook direct een boven ooglid lift. Ook goed gegaan.

Een week later, in Gent, heeft dokter Bart van der Veen mijn kaak en kin vrouwelijker gemaakt.
Geen pijn, wel wat ongemak vanwege het zeer strakke verband.
Er is nog steeds wat zwelling, maar er is al resultaat zichtbaar.
Geen littekens, want het ging "via de mond".

Vorige week een neusverkleining door dokter Nolst Trinitee in Den Haag (Bergman kliniek). Over het resultaat kan ik nog niets zeggen, het kunststof kapje zit er nog op. Maar wat ik kan zien belooft veel goeds.
Wederom; geen pijn na deze operatie.

Spaargeld is nu wel bijna op, maar misschien over 4 maanden nog een face lift?
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Robijntje schreef:Okee, ik ben klaar (voorlopig).

7 maart begon het circus met de borstvergroting in Den Haag, van B cup naar E cup. Geen problemen, mooi resultaat.
Tijdens deze operatie deed Dokter Stevens ook direct een boven ooglid lift. Ook goed gegaan.

Een week later, in Gent, heeft dokter Bart van der Veen mijn kaak en kin vrouwelijker gemaakt.

Vorige week een neusverkleining door dokter Nolst Trinitee in Den Haag (Bergman kliniek). Over het resultaat kan ik nog niets zeggen, het kunststof kapje zit er nog op. Maar wat ik kan zien belooft veel goeds.

*GASP*!!! Drie operaties en drie narcoses in drie weken tijd?!? Hoe trek je dat fysiek EN mentaal??

En met die facelift kun je maar beter wachten tot een jaar tot anderhalf jaar na de laatste operatie.

Pas dan zijn de (subtiele) zwellingen van je eerdere operaties geheel verdwenen en is het littekenweefsel volledig 'mature' en uitgewerkt.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Suzette
ff weer wat posten

Bericht door Suzette »

Robijntje schreef:Okee, ik ben klaar (voorlopig).

Mooi dat alles goed verlopen is en dat je tevreden ben met het resultaat.
Ik schrok ook, 3 operaties in een korte tijd dat zal toch veel van je gevergd hebben. Denk dat het een heel goede raad is om nog wat langer te wachten met een face lift niet alleen dat je gezicht ‘gezet’ is maar ook de belasting van eerdere operaties verdwenen is.

Goed dat je de namen van de behandelende chirurgen doorgaf. Is een hulp voor mensen die op zoek zijn naar een chirurg.
Ook Wij houden van U

Suzette
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Re: Operatie aan die mannelijke kaak; de mogelijkheden & kos

Bericht door Robijntje »

@ pipa, ja, het is misschien in een korte tijd gedaan, maar dat wilde ik graag. Ik wil gewoon even weg uit het openbare leven, en dan "kant-en-klaar" terug in de maatsschappij. Ha, ha, ha. Dat is ook makkelijker met mijn werk.
Jij kan het resultaat trouwens zelf komen bekijken, over ongeveer 3 weken, want jij komt je middag snack altijd kopen bij de AH waar ik achter de kassa zit.

En was het zwaar? Ja, best wel, maar ik heb geen pijn gehad, en dat scheelt heel erg.
Ik moest heel veel rust houden, dus dat heb ik maar gedaan.
En tussendoor een heerlijke week bij mijn zoon in Limburg geweest, om even bij te komen.
Hij is enorm bang voor mijn enorme E cup tieten, hij is bang dat "die ballonnen" konden ontploffen omdat de huid zo strak stond, maar hij is wel heel lief voor me geweest qua verzorging.
En de huid van mijn borsten is trouwens nu al soepeler aan het worden!!!

3 operaties in 4 weken was zwaar, maar ik ben blij dat ik het op deze manier heb gedaan.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

[quote="RobijntjeJij kan het resultaat trouwens zelf komen bekijken, over ongeveer 3 weken, want jij komt je middag snack altijd kopen bij de AH waar ik achter de kassa zit.

[/quote]
Ik denk dat je je met Nadia vergist hoor, ik woon niet in Den Haag.
Albert Einstein
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

@ Pipa

Oh sorry. Maar in het gedeelte "algemeen", vertel je over de TV documantaire die over jou is gemaakt, en onderteken je met je "echte" naam; Bente Hal.
En diezelfde dag stond er een interview met jou in de Haagse Courant, inclusief foto.
En ik herkende je als 1 van onze klanten.

Maar sorry hoor; ik zal me wel vergist hebben... Iedereen heeft tenslotte een dubbelganger.

En nee, Nadia doet bij ons geen boodschappen. Want over het algemeen hebben Nadia's bij ons een winkelverbod wegens wangedrag.
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Robijntje schreef: En tussendoor een heerlijke week bij mijn zoon in Limburg geweest, om even bij te komen.
Hij is enorm bang voor mijn enorme E cup tieten, hij is bang dat "die ballonnen" konden ontploffen omdat de huid zo strak stond,
Hhihi geef je hem nog de borst dan? :D
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Robijntje schreef:@ Pipa

Oh sorry. Maar in het gedeelte "algemeen", vertel je over de TV documantaire die over jou is gemaakt, en onderteken je met je "echte" naam; Bente Hal.
En diezelfde dag stond er een interview met jou in de Haagse Courant, inclusief foto.

Maar sorry hoor; ik zal me wel vergist hebben... Iedereen heeft tenslotte een dubbelganger.
God bewaar me, ik een dubbelganger van Bente Hal? Nee zeg!
En nee, Nadia doet bij ons geen boodschappen. Want over het algemeen hebben Nadia's bij ons een winkelverbod wegens wangedrag.
LOL? En hoe zit het met de Nadia's achter de kassa's dan?
Albert Einstein
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

marinth schreef:
Robijntje schreef: En tussendoor een heerlijke week bij mijn zoon in Limburg geweest, om even bij te komen.
Hij is enorm bang voor mijn enorme E cup tieten, hij is bang dat "die ballonnen" konden ontploffen omdat de huid zo strak stond,
Hhihi geef je hem nog de borst dan? :D
Hij is inmiddels 25...

Dus nee, hij krijgt de borst niet, ook niet om mee te spelen.
Hij is er een beetje bang voor.
Voor vrouwenlichamen in het algemeen eigenlijk wel.
Maar ja, het is dan ook een homo.
En ik hou zo ontzettend veel van dat leuke ventje!!!
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

pipa schreef:
Robijntje schreef:@ Pipa

God bewaar me, ik een dubbelganger van Bente Hal? Nee zeg!
Tja... DAAR mag ik natuurlijk niets over zeggen, want dan discriminineer ik.
Oh nee, wacht even... het is de realiteit, en de waarheid mag toch wel worden gezegd?

Welnu, het is onomkeerbaar bewezen dat "Nadia's" (M/V) in ons bedrijf verantwoordelijk zijn voor het overgrote gedeelte van de interne diefstal. Zowel van contanten uit de kassa, als van producten uit de winkel.

O shit, we gaan off topic, snel nog even iets over de kaakoperatie toevoegen; mijn kaakoperatie kostte een kleine 5.000 euro.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Robijntje schreef:
Tja... DAAR mag ik natuurlijk niets over zeggen, want dan discriminineer ik.
Oh nee, wacht even... het is de realiteit, en de waarheid mag toch wel worden gezegd?

Welnu, het is onomkeerbaar bewezen dat "Nadia's" (M/V) in ons bedrijf verantwoordelijk zijn voor het overgrote gedeelte van de interne diefstal. Zowel van contanten uit de kassa, als van producten uit de win.
Dat is een onderdeel van hun 'classy en fatsoenlijke cultuur' zo staat inmiddels onomstotelijk vast....
Maar wow, een kleine 5000 euri voor je kaakoperatie en dan de rest nog zeg...
Albert Einstein
Robijntje
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Robijntje »

Ja, het is duur...

Voor borsten, oog lid correctie, kaak en neus, ben ik in totaal tussen de 20.000 en 25.000 euro kwijt geweest.

Maar mijn moeder heeft alles betaald, inclusief hotelovernachtingen en alle reiskosten (taxi's) en alles wat er bij kwam kijken.
Ik ben er zelf geen cent aan kwijt geweest. Maar ja; ik had dat geld zelf ook niet!
gerdaatje
dagelijks aanwezig

Bericht door gerdaatje »

Prima moeder.
De mijne is al 25 jaar zoek.
Laat staan dat die iets gaat betalen.
Plaats reactie