Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door Anakin_TS »

Ik post dit bericht omdat ik hier over kan mee praten en ik weet dat ik niet de enige ben:

http://www.trouw.nl/tr/nl/8367/Asha-ten ... -wel.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door gerdaatje »

Ik kan alleen praten over jongere allahtonen, maar de ervaring daarmee leert dat dat 95 procent een drama is om mee te werken in mijn vakgebied.
Hele lange tenen, en direct een grote bek als er wat gevraagd wordt.

Ik begrijp op dat gebied de werkgevers wel.

Wat transgender aangaat, dat hangt heel veel van de klant af.
Helaas zijn Henk en Ingrid nogal conservatief en bangelijk aangelegd en dientengevolge de werkgever ook.
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door Anakin_TS »

Zuster Gerdaatje bedankt voor Uw bericht!!!

Lange tenen en Allahtonen is een interessant onderwerp!

Ik weet alleen dat het Ramadan is en dat Imaam Anwar el Awlaki niet meer leeft.

De Arabische wereld is eigenlijk veel meer in gevaar door samenwerking van Shaytaan en de djins!

Ik ben slecht een beertje, leef mijn hele leven in Zuid Holland met veel verhalen van VOC tot het Heden.

Ik leef in het NU. Misschien is mijn grote lange teen een Allahtoon, maar Mohammedanen zijn meestal geen vegetarier.

Daarom weet ik niet of ik een Allahtoon ben. Voel wel erg verbonden met SHIA INDONESIA!

ISLAM wereld is erg complex, maar niet zo complex, als je er thuis bent. Ik ben ook thuis bij Heer Krishna

Over lange tenen gesproken?

Krishna heeft....

Maar goed, wij zijn geen Goden, wij zijn T3. (Mijn schoenen zijn te klein geworden)

Covenant ( this word is specific fi el Quraan!)

https://www.youtube.com/watch?v=GLmXq5k ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door Anakin_TS »

Correctie, IK BEN SLECHTS EEN BEERTJE!

NL TAAL hahahaha 1 letter verschil!

Niet slecht, maar een menselijk beertje lol

Quran resitatie klikt heel anders dan de propaganda muziek van de legers van het Midden- Oosten!

Peace Upon our Solar System!!!

https://www.youtube.com/watch?v=Zcrsfg-EeqM" onclick="window.open(this.href);return false;
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door gerdaatje »

Anakin, ik ken voldoende oudere Turken en Marokkanen om te weten dat het niet aan de Islam hoeft te leggen.
Maar de jongere hebben nog iets teveel testosteron door hun lichaam gieren en zijn dien ten gevolge nogal onhandelbaar.
Daar waar de meeste blanken wel te kneden zijn, (de enkeling die dwars ligt vliegt er uiteraard ook uit) is het daar precies omgekeerd.
De enkeling is te kneden.

Maar dat is in mijn vakgebied.
Hoeft niet overal zo te zijn.
Kiara
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di feb 28, 2012 21:11
Locatie: Regio Deventer

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door Kiara »

Het licht volgens mij niet altijd aan het ras, of het land van herkomst.
de opvoeding is meestal de schuldige, vaak omdat die er niet of te weinig is.
Iedereen is te kneden, als de ouders maar de mogenlijkheid en de skills hebben.

kinderen krijgen zou eigenlijk alleen moeten kunnen wanneer men een examen af heeft gelegd (en goede genetica heeft...dat is wel handig)
property, person, proud
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door gerdaatje »

Kiara schreef:Het licht volgens mij niet altijd aan het ras, of het land van herkomst.
de opvoeding is meestal de schuldige, vaak omdat die er niet of te weinig is.
Iedereen is te kneden, als de ouders maar de mogenlijkheid en de skills hebben.

kinderen krijgen zou eigenlijk alleen moeten kunnen wanneer men een examen af heeft gelegd (en goede genetica heeft...dat is wel handig)
Ik had dacht niet gezegd dat het aan het ras ligt.
Maar aan de opvoeding, dat klopt wel weer met een bepaald slag mensen.
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 343
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door EvaLvanE »

Te beschaafd voor discriminatie. Dat kun je als iemand-met-andere-afkomst ook uitstekend gebruiken. Enig lef kan geen kwaad.
Ik ken iemand van mediterrane afkomst die lange tijd goed de kost heeft verdiend als verkoper. Vertegenwoordiger, account manager, of hoe dat ook genoemd moet worden.
Op de een of andere manier durfden potentiële klanten juist geen nee te zeggen. Bang om als discriminerend te worden beschouwd? Ik heb wel een beetje dat vermoeden.
De man is inmiddels een niet onverdienstelijk politicus en in zijn geval vind dat nou eens niet erg. Politici vertrouw in in beginsel niet altijd, maar hem wel.
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door Anakin_TS »

Ik ben voorstander voor het in kaart brengen van Discriminatie in de zin van totale uitsluiting van werk bij bepaalde bedrijven of organisaties.

Niet om een heilige oorlog te ontketenen, maar omdat er veel tijd verspilt raakt bij solliciteren.

Ik geloof niet (meer) in een anti discriminatie bureau dat na 6 maanden met een uitspraak komt en een uitzuigbureau ontspringt de dans door te liegen.

"ja...we dachten dat je geen ervaring had. Totale leugen, want mensen zonder ervaring hoeven niet eens langs te komen en ik was daar nog getuige van een meneer die heel graag in het magazijn van Konmar wou beginnen, maar hij was 2 jaar werkloos. Ik wist al dat het niet pluis was omdat ik de ogen van die stagiair had gezien, toen hij mijn paspoort en cv bekeek. Ik kwam toen net van AH magazijn.

Wie mensen oneerlijk behandeld, zal ook zeker op een oneerlijke manier de dans ontspringen als ze de kans vinden.

Meestal gaat het om maar 1 of meerdere aanstichters, maar het bedrijf in geheel heeft er niets mee te maken. In dit geval was de filiaal manager van Tampon Team Gouda op vakantie en kwam ze op de hoogte van het incident, 3 maanden later. Ja zo snel gaat het bij zo´n bureau. (Daar heb je toch helemaal niets aan?)

Die transcist/fascist was een stagiair en hij sprak duidelijk over we, denk dat hij daarmee toch mensen bij Konmar bedoelde. Wat Konmar was niet schuldig bevonden, maar de tamponnetjes wel.

Het rare is ook. Ik ken mensen die gewoon heel sociaal zijn en al vele 10 tallen jaren proberen discriminatie op de politieke agenda te krijgen en dat schijnt maar niet te lukken. Ze hebben min of meer banden met de partijen. Wat zal daar achter zitten?

Wij moeten efficient met onze tijd omgaan en wij moeten voor onze rechten opkomen!

Wij moeten de mogelijkheid hebben om onze zusters op te vangen of waarschuwen voor fascistische medewerkers binnen een bedrijf.

Ik heb geen zin in een flipper kast met aan de ene kant een half gaar anti discriminatie bureau en aan de andere kant een paar rotzakken.

Die discriminatie zit ook soms op plekken waar je het niet zou verwachten.

Zo had ik ook een paar jaar een Volkswagen van Athlon lease. Deze is voor 80% in onderhoud geweest bij Almere VW dealer. Daar was me een suffe gast met krulletjes, achterbaks en denkt dat ik geen gezichten kan lezen van uit mijn ooghoeken. Die man dacht dat hij water zag branden! Een transseksueel in zijn paradijs dat Volkswagen heet!

Het heeft niet veel gescheeld of ik had een brief naar het hoofdkantoor in Naarden gestuurd.
Gelukkig was de man opeens niet meer bij het loket, want hij regelt de vervang- huur auto´s en als zo iemand echt wilt *** /
ja hier zit een deuk in de wagen. Die zat er eerst niet.
Kan je zeggen daar moet je op letten, maar het is daar echt een gekken huis. Mijn VW heeft ook door onbekenden daar schade gehad, maar dat was verholpen. Maar ik denk dat dit komt omdat die parkeerplaats daar klein is en die VW dealer is heel druk bezocht. Het was een hele drukke baan en die auto onderhoudt liep gewoon onder werktijd door. En vergeet maar dat je iets kon regelen. Produktie is nummer 1! Je moest heel snel voor ca. 20 duizend euro aan gereedschap overzetten.

Dit soort sukkels willen dat wij arm en berooid raken-blijven. Zodat hun, de brave burger ons kan blijven uitlachen. Het gaat om het ontwikkelen van talent. Wij hebben recht op werk en carriere!

Iedereen die mij daarvan weerhoudt, komt op rapport. Alleen is beertje nogal verstrooid....want het is gewoon niet leuk om terug te vechten als je emoties in het rood lopen.

Ben je ergens gediscrimineerd, dan altijd proberen om de leidinggevenden te vinden en te kijken wat die er van vinden. Dat is wel mijn les, maar in emotionele toestand denk je daar niet altijd aan. Wel is dit voor elk bedrijf een grote test om te zien wie je in dienst heb en wat ze er over te zeggen hebben.
Staat de directie ook aan hun kant, dan volgt een grote streep door die bedrijfsnaam.

Ik wou dat ik die affaire van Konmar toen had kunnen filmen, dan had die nu veel hits op Youtube LOL!
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Gebruikersavatar
Anakin_TS
ForumFan
Berichten: 294
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 2:42
Locatie: Zoetermeer

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door Anakin_TS »

INS Chakra leased from Russian Federation - India has one Russian Nuclear Submarine!

http://en.wikipedia.org/wiki/Russian_su ... -152_Nerpa" onclick="window.open(this.href);return false;

Akula Class Submarine

http://en.wikipedia.org/wiki/Akula_class_submarine" onclick="window.open(this.href);return false;

Djaj SRI Krishna!

http://www.youtube.com/watch?v=SV1cVDhKZ6g" onclick="window.open(this.href);return false;
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door pipa »

*Wij* zijn te beschaafd voor discriminatie?

Merkwaardig dat de schrijvers van dit soort artikelen nooit rept over, jawel: reverse rascism een inmiddels bestaande en veel gebruikte term.

Denk es aan marok/turkse vrouwen in wier familie een bv NL partner of een suri partner niet welkom is 'omdat'..? Zoiets heet dus racisme.

Of maroks die neerkijken op ongehoofddoekte NL vrouwen want een 'stelletje hoeren' en dat nog op straat ook luid en duidelijk ventileren? Racisme ja.

De zwangere marok vrouw die met haar suri partner over de Nieuwendijk liep, door een groepje maroks luidkeels voor 'negerhoer' uitgemaakt werd....uiteraard greep haar vriend in; beiden in elkaar getrapt en de zwangere vrouw is later van een dode baby bevallen. Racisme.

Nog een voorbeeldje: ik heb een mannelijke NL collega die met een marok vrouw getrouwd is. Door voor hem te kiezen heeft haar familie het contact met haar verbroken. En niet alleen dat: als ze samen, met hun zoontje, over straat lopen dan moeten ze spitsroeden lopen. Zij wordt door passerende maroks voor rotte vis uitgescholden, voor hun voeten neergespuugd, sissend voor 'hoer' uitgemaakt waar hun 4 jarig zoontje bij is.
Racisme.

Enzenzenz. Maar dergelijke artikelenschrijvers reppen NOOIT met een woord over allochtoon racisme.

Verder is het niet zo heel verbazingwekkend dat werknemers geen (jonge) maroks meer in dienst nemen...wangedrag, diefstal, 'respect EISEN' maar niet geven, enzenzenz.

Het is en blijft iets merkwaardigs dat racisme en discriminatie alléén blanken/autochtonen aangewreven wordt terwijl goed en wel beschouwd racistische allochtonen vrijelijk hun gang kunnen gaan qua racisme en discriminatie.

FIY: ik ben zelf grotendeels van 'allochtone' afkomst.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door pipa »

gerdaatje schreef:I

Wat transgender aangaat, dat hangt heel veel van de klant af.
.
Eh, nee, dat hangt 'heel veel' van de TG af.

Ik vind het niet zo verbazingwekkend dat als een mannelijk ogende, bewegende, sprekende, al dan niet slecht bepruikte/opgemaakte/geklede TG wenkbrauwen doet optrekken.

Zo iemand is simpelweg niet geloofwaardig als vrouw of zelfs als TS en ik kan me voorstellen dat een werkgever geen toestanden op de werkvloer wil met iemand waarvan aan collega's UITGELEGD moet worden dat ze een 'vrouw' is.

En de boel op stelten zet als een collega de verkeerde aanspreekvormen gebruikt.

Daar zit toch niemand op te wachten?

Om nog maar te zwijgen van het feit dat de gemiddelde wel erg mannelijke TG een mannenberoep in een mannenwereld heeft of opnieuw wil uitoefenen.

Ruimdenkendheid en acceptatie kun je niet afdwingen een groot deel daarvan zal gewoon van de TG in kwestie afhangen, qua geloofwaardigheid als TG= niet te mannelijk qua alles dus.

Om Henk en Ingrid en de gemiddelde werkgever 'conservatief' te noemen is iets teveel 'de schuld' bij hun neerleggen.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Trouw: te beschaafd voor Discriminatie

Bericht door gerdaatje »

Hmmm, ik ben een beetje teveel van de passabel zijnde TG uitgegaan, was even het scum van usenet vroegah vergeten. :D
Inderdaad, die hebben het zelf in de hand.
Maat H&I zijn conservatief, en doen snel moeilijk.
En daar kan de welbespraakte passabel zijnde TG best moeilijkheden door krijgen indien het om een of andere reden uitlekt.
Plaats reactie