Hoi Racine,
Helium helpt pas wanneer je het in ademt om daar een heledag iets aan te hebben zou je met een gasfles op je nek moeten lopen, dus niet echt een goede optie.
Groetjes,
Franciska.
Gestopt met logopedie.
Moderator: Moderators
Hoi Joanne,
Uiteindelijk zal ik wel bereiken wat ik wil, dat staat voor mij nog altijd vast.
Echt een duidelijk idee heb ik niet. Ik wil het in eerste instantie gewoon helemaal los laten. wanneer ik me over een maandje of twee weer wat beter in mijn vel zit dan wil ik er op een meer ongedwongen manier proberen wat aan te gaan doen.
Groetjes,
Franciska.
Uiteindelijk zal ik wel bereiken wat ik wil, dat staat voor mij nog altijd vast.
Echt een duidelijk idee heb ik niet. Ik wil het in eerste instantie gewoon helemaal los laten. wanneer ik me over een maandje of twee weer wat beter in mijn vel zit dan wil ik er op een meer ongedwongen manier proberen wat aan te gaan doen.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Hoi Franciska,
Het komt met logopedie neer op zelfstudie als ik het goed begrijp. Mijn ervaringen met zelfstudie zijn niet zo goed, al heb ik tot nu toe wel alles afgemaakt en gehaald, hetzij met veel moeite.
Je zou eigenlijk een soort klas moeten hebben, dan leer je ook van mekaar en er is meer motivatie naar mijn idee.
Groetjes, Amanda
Het komt met logopedie neer op zelfstudie als ik het goed begrijp. Mijn ervaringen met zelfstudie zijn niet zo goed, al heb ik tot nu toe wel alles afgemaakt en gehaald, hetzij met veel moeite.
Je zou eigenlijk een soort klas moeten hebben, dan leer je ook van mekaar en er is meer motivatie naar mijn idee.
Groetjes, Amanda
Hoi Amanda,
Ik denk dat je het inderdaad wel met zelfstudie kan vergelijken.
1 of 2 oefenpartners zou daar zeker bij kunnen helpen. Je moet er dan natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat die oefenpartners eerlijke feedback geven en je niet naar de mond kletsen.
Groetjes,
Franciska.
Ik denk dat je het inderdaad wel met zelfstudie kan vergelijken.
1 of 2 oefenpartners zou daar zeker bij kunnen helpen. Je moet er dan natuurlijk wel op kunnen vertrouwen dat die oefenpartners eerlijke feedback geven en je niet naar de mond kletsen.
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Lijkt me geen slecht plan. Ik heb namelijk het idee dat veel transen best een goede stem zouden kunnen ontwikkelen, maar die niet durven te laten horen. Onder elkaar is die vrees wellicht minder.Franciska schreef:Ik denk dat je het inderdaad wel met zelfstudie kan vergelijken. 1 of 2 oefenpartners zou daar zeker bij kunnen helpen.
Maiden