[img]Man komt terug als vrouw na vakantie
GOIANA -
Een Braziliaanse politieagent ging drie maanden op vakantie en keerde terug op zijn werk als vrouw. Thaigo de Costa Teixeira,vader van twee kinderen, vertrok naar Thailand voor een volledige make-over. Tegenwoordig gaat hij door het leven als Laura.
Thaigo (links) liet zichzelf veranderen in Laura.
Foto: Legillio.net
'''Ik wilde altijd al een vrouw zijn, maar was te beschaamd om dat toe te geven'', vertelt hij aan Daily Mail. Uiteindelijk kon ik mijn ware ik niet langer verbergen'', aldus de 33-jarige vader die als hoofd van de antidrugsbrigade werkt. ''Ik was wel wat ongerust, vooral voor de reactie van mijn collega's bij de politie. Maar die zijn heel positief. Iedereen behandelt me precies zoals voor mijn operatie. Ik merk geen verschil, het is alsof er niets gebeurd is.''
Politiechef Daniel Diniz Adorni laat weten de beslissing van Teixeira 'een moedige daad' te vinden. ''Voor ons is de geslachtsverandering geen issue. Laura is altijd een gerespecteerd lid geweest van ons korps en dat verandert niet omdat hij een geslachtsoperatie ondergaan heeft.'
Nu Teixeira door het leven gaat als vrouw wil hij van de strijd tegen het homogeweld werk maken. Hij wil op termijn zijn huidige baan inruilen en de Braziliaanse organisatie tegen homo- en vrouwgeweld gaan leiden.
Ik krijg de foto's er niet bij, jammer.
Man komt terug als vrouw.
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Re: Man komt terug als vrouw.
het zijn er nog
Kost je rond de 30 duizend euro.
Elsa schreef:
. Iedereen behandelt me precies zoals voor mijn operatie. Ik merk geen verschil, het is alsof er niets gebeurd is.''
Weggegooid geld dusKost je rond de 30 duizend euro.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Albert Einstein
Niet iedereen steekt zich in de schulden voor een gender/geslachtverandering.Jaimee schreef:Kost je rond de 30 duizend euro.