Website met ervaringsverhalen voor zoekende transgenders

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Door
is nieuw hier

Website met ervaringsverhalen voor zoekende transgenders

Bericht door Door »

Beste mensen,

Zit je als transgender nog in de kast of in het proces van bekendmaken in je omgeving? Of heb je iemand in je nabije omgeving -partner, ouder, kind- die heeft laten weten transgender te zijn? Ben je op zoek naar informatie over wat er allemaal op het pad komt van transgenders? Dan willen we graag jouw kijk op ons plan weten!

Met deze enquête onderzoeken we de behoefte aan een website met multimediale ervaringsverhalen over alle aspecten van genderdysforie. In een ‘vrienden onder elkaar’-sfeer vertellen transgenders, van travestieten tot aan transseksuelen van alle leeftijden, over de impact van genderdysforie op hun leven.

We vinden het heel belangrijk dat de verhalen op de website goed aansluiten bij de informatiebehoefte van de mensen voor wie hij is bedoeld: transgenders die zoekend zijn en hun belangrijke anderen. Het invullen van de vragenlijst kost je tien minuten en je helpt ons enorm.

Hier is de link naar de vragenlijst: https://nl.surveymonkey.com/s/NWRWV5S" onclick="window.open(this.href);return false;

Alvast hartelijk dank voor je medewerking!

Vriendelijke groet, Door

Over mij: ik ben journalist en heb een warm hart voor transgenders. Wil je een beeld krijgen van mijn werk, kijk dan even op mijn website: http://www.doorschrijven.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anja Kok
dagelijks aanwezig

Re: Website met ervaringsverhalen voor zoekende transgenders

Bericht door Anja Kok »

Beste Door,

Leuk dat je zo enthousiast bent om iets voor transgenders te willen doen, in de zin van een website. Ik las dat je sponsors zoekt en frisse ideeën.
Is dit bijvoorbeeld niet een goed idee? Benader de moderators van deze website eens, die is er al, maar vormgeving en enthousiasme is net wat hier nu na jaren wat in het slop is geraakt. Maar trav.org heeft nog steeds een naam en draait al, met een verse redactie en andere vormgeving hier en daar zou het een win - win situatie voor beiden kunnen zijn. Daarom adviseer ik je dit openlijk voor te leggen aan de moderators en aan de leden en niet onder het kopje vraag en aanbod. Dan krijgt het zo"n marktplaatsgehalte en heeft het iets van de concurent die onder de duiven probeert te schieten. Terwijl het hier toch gaat om een goede informatieve website voor transgenders.
Denk er dus eens over na om de krachten te bundelen, een dergelijke samengang kan vruchtbaar zijn voor iedereen.

Anja
Door
is nieuw hier

Re: Website met ervaringsverhalen voor zoekende transgenders

Bericht door Door »

Beste Anja Kok, allereerst mijn excuses voor mijn late reactie. Dank voor jouw reactie op mijn oproep. Ik wil eerst benadrukken: ik beschouw mijzelf absoluut niet als concurrent van deze website. Ik denk niet in termen van concurrentie, ik wil gewoon een bijdrage leveren aan de emancipatie van transgenders. Jouw advies om contact op te nemen met de moderators van deze website, neem ik ter harte. Ik heb geen enkele kennis over deze website, de geschiedenis ervan of de staat van onderhoud. maar mochten we met onze initiatieven elkaar kunnen versterken, dan ben ik daar zeker voorstander van! Dus hartelijk dank voor jouw input.
Plaats reactie