erdic borstvergrotende middelen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

anous
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 22:24
Locatie: omg Amsterdam

erdic borstvergrotende middelen

Bericht door anous »

heeft iemand wel eens erdic borstvergrotend spul gebruikt, en zo ja met welk resultaat? is de grootte snel merkbaar en kun je het reguleren, dwz, kun je stoppen als ze groot genoeg zijn? of is het zo dat als je kuur is gestopt, dan opeens ze blijven groeien...??
Wat mij aanstaat is dat het plantaardig is (op basis van hop, zie ook:bier)

Ik ben benieuwd.

groet,

Anous
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

erdic

Bericht door transcommunity-girl2 »

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hi Anous,

Ik sluit mij aan bij wat Kendra schrijft. Isflavonen zijn geweldig, en het kan veel goedkoper dan Erdic of Big Circles. Ik ben anderhalf jaar bezig, en ik "heb" al wat. Wat Anous beschrijft, gebeurde bij mij ook vanaf het eerste begin: een zachtere huid is het eerste teken. Daarna verschuiven ze meer vet dan hormonen, maar het gaat met golven: als je afvalt gaat je buik het snelst, en als je aankomt, gaan je borsten het snelst. Billen worden wel wat dikker, maar (nog) niet te vergelijken met die van een vrouw die er jarenlang culinaire genoegens in geïnvesteerd heeft. Juist bij stoppen hebben isoflavonen duidelijke voordelen: geen opvliegers en andere overgangsklachten.

Ik slik Climactol van Erica (zie mijn posts op het prikbord van travestie.pagina.nl), en bij Etos haal ik Meno-Balance van Bional, de Etos menopauze-formule op kruidenbasis, een vrouwenmulti zoals fem-plex, zilverkaars van Vitelle, en soms promensil (dat is duurder). De Tuinen heeft ook "overgang"-tabletten en zilverkaars. Het ontloopt elkaar allemaal niet veel. Ik slik als regel twee- tot driemaal de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid aan iso-flavonen, en die is 50 mg per dag.

Succes,

Isabelle
Get over it.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Isabelle Raulin dAymeries, interessant wat je verteld, maar wissel je deze middelen om de zoveel tijd, of maak je er een coctail van. Dit is me niet duidelijk.
Enne, is het blijvend, niet dat je in lengte van dagen een onderhoudsdosis moet slikken, zoals in sommige gevallen met hormonen.
En wat brengt het te weeg in je bloedspiegel, is het raadzaam om dit te laten controleren?

Groetjes,

het elfje
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Narayani,

Ik heb een voorkeur voor een cocktail, omdat ik niet van plan ben om mijzelf te vergiftigen met residuen van hulpstoffen die bij het extractieproces gebruikt worden. Omdat het gewoon voedingssupplementen zijn, laat ik me niet controleren, maar bijvoorbeeld Stichting Renee vindt het gevaarlijk om zoiets aan te bevelen. Met tijdelijk stoppen heb ik nog geen problemen gehad, terwijl na hormonen meteen de opvliegers en zo beginnen.

Ik heb wel eens een artikel gezien dat de voedingsmiddelen zelf aanbeveelt, omdat die effectiever zijn dan extracten. Veel Chinees of Indisch eten is dus niet gek.

Isabelle
Get over it.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

mmmmm, ik lust graag bhami, eet dit toch elke week wel een keer, maar snik.....borstjes krijgen...ho maar :wink:
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi dames,

Geloof me of niet maar eet veel vlees, veeeeeeeeeeeeel vlees. Heb toch al een aardige cup moet ik zeggen en doe er voor de rest niets extra's voor.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Pamela- schreef:Geloof me of niet maar eet veel vlees, veeeeeeeeeeeeel vlees. Heb toch al een aardige cup moet ik zeggen en doe er voor de rest niets extra's voor.
Verbaast mij niets, gezien hoeveel hormonen de koeien krijgen in hun voer. :-)

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Zit ik toch te piekeren over, gekke koeieziekte, vogelpest, en varkenspest, pfffff en wat niet allemaal.
Heb ik straks borsten als meloenen, maar ben dan ook zo gek als een koe :wink:
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Dat is te verhelpen Kendra!!! Even langs bij de veearts, eh sorry, dokter. Die brengt je zo weer op het rechte pad (of de juiste wei).

Eh, voor mij een litertje halfvolle melk, a u b! :wink: :wink: :wink:

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

kendra schreef:Ik heb nog nergens last van.....hoewel????????????????
Boooooeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeohhhh :wink: :wink: :wink:

Lieve boeh uhh groetjes,
Kendra :D
Kathleen schreef:Dat is te verhelpen Kendra!!! Even langs bij de veearts, eh sorry, dokter. Die brengt je zo weer op het rechte pad (of de juiste wei).

Eh, voor mij een litertje halfvolle melk, a u b! :wink: :wink: :wink:

Groetjes,
Kathleen, met wat voor ingrediënten erin?????

effekes serieus: Die middeltjes die veeartsen voorschrijven zijn ook op Internet te koop. Vaak op duistere sites met niet altijd gegarandeerde kwaliteit. Erg link dus.

Lieverds, laten we het op humor houden.

Groetjes, Joost
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Joost,

Vergeet niet dat tot voor kort TGs helemaal niet via de legale weg hulp kregen, en dat het voor velen nog steeds niet makkelijk is. En als niemand iets weet over alternatieven, verandert er natuurlijk nooit wat. Daarom vind ik dat een discussie daarover moet kunnen.

Ik heb enkele jaren terug in de krant gelezen dat vrouwen op Haïti "veterinary grade" hormonen gebruiken om dikkere billen te krijgen. Voor zover ik weet zijn de gebruikelijke hormonen, die bij een transitie voorgeschreven worden, daar niet effectief voor, terwijl met name aan slachtvee (het zou in dit geval gaan om een middel uit de kippenfokkerij) waarschijnlijk heel wat onderzoek gedaan is. Weet iemand welk hormoon dit is, en of er een ongevaarlijk, liefst plantaardig, alternatief voor bestaat?

Heel nieuwsgierig,

Isabelle
Get over it.
capt haok
Eredivisie
Berichten: 694
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:59

Bericht door capt haok »

Als ik eerlijk ben dan doe ik het allerliefst via een dokter, enne...dan heeft hormonen toch wel mijn voorkeur.
Ik kan me voorstelen dat sommigen de bijwerkingen vervelend vinden zoals verminderde erektie, of zoiets...maar ik zelf vind dit een crime.
Maar goed, ieder mens is verschillend, gelukkig maar, daarnaast heb ik mjn lijf lief.
Ondanks dat het niet bij mij past, het is toch het bootje waar je mee moet varen op de levenszee. En met een lek bootje verzuip je.
Gebruikersavatar
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Berichten: 230
Lid geworden op: za aug 31, 2002 14:33
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Tuurlijk, Narayani,

Groot gelijk, maar een dokter mag alleen "evidence based" behandelen. Dus als je iets ongebruikelijks wil proberen, moet je zelf de "evidence" aandragen.

En als er iets in de wetenschappelijke literatuur over geschreven was, dan had ik het wel gevonden. Dat is mijn vak. Maar niets hierover dus. Daarom vraag ik het hier.

Wie o wie?

Isabelle
Get over it.
Plaats reactie