Bekentenis.

Algemeen

Moderator: Moderators

Franciska
ForumFan

Bekentenis.

Bericht door Franciska »

Hoi Allemaal,

Sinds een dag of 5 werd ik s'nachts geteroriseerd door een mug. Elke ochtend werd ik wakker voor dat mijn wekker afliep met het hoge gezoem van die mug. Tevens bleek die mug elke nacht mijn bloed te drinken, getuige de mugge bulten die ik overal op mijn lichaam heb zitten.
Van nacht is er een dramaties einde aan deze terror gekomen. Het was ongeveer 0:20 uur toen ik wakker werd van het hoge gezoem van die mug. Na even beneden wat water gedronken te hebben en de mug de tijd gegeven te hebben een rustig plekje te zoeken. ben ik weer naar boven gegaan om de mug te zoeken. Ik had hem snel gevonden en pakte mijn schoen, de mug was gelukkig blijven zitten waardoor ik hem makkelijk met de zool van mijn schoen kon dood drukken. Ondanks dat de mug nu dood was duurde het voor mijn gevoel nog een uur voor ik weer in slaap viel. Misschien was het wel het schuld gevoel dat er voor zorgde dat ik van nacht ook nog eens over die mug droomde dat hij weer om mijn hoofd zoemde.

Het moraal van dit verhaal. Zorg dat je een muscitonet om je bed hebt hangen zodat een dergelijke nachtelijke slachting je bespaard kan blijven.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Franciska

Mij worden muggebeten meestal bespaard. In muggeogen schijn ik niet echt lekker te zijn want bij ons thuis is het veelal mijn partner die door die insekten wordt belaagd. :wink:
Grappige noot is dat het bij muggen steeds de vrouwtjes zijn die bijten. Is dat bij de mens ook zo? :wink:

Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Kathleen,
Grappige noot is dat het bij muggen steeds de vrouwtjes zijn die bijten. Is dat bij de mens ook zo?
Hoe het met andere vrouwtjes mensen is weet ik niet maar ik hou er wel van om mijn tanden in een mals stukje vlees te zetten. :wink: :lol:

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Ik lust ook wel een lekkere malse brok. Maar dan moet er wel een lekker blaadje sla bij! Als consumptie nemen we een glaasje wijn. Wel rode (lijkt op bloed). Grraaaaauuuuw!

Een hongerige vrouwtjesmug, :wink: :wink: :wink:
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Dat word smikkelen en smullen.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Ik vond dit bijzonder nuttige topic ergens in het archief en heb de draadjesnecrofiel in me ook maar eens los gelaten. ^^

Nog een gratis tip van mij; maak van een mug geen olifant want die passen een stuk minder makkelijk onder je schoenzool. Bovendien is het nooit grappig als er een olifant om je hoofd heen zoemt. Helemaal niet als ze ook nog eens uit de lucht komen vallen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

:lol: :lol: :lol:

Heb jij zo'n goed geheugen?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Een olifantengeheugen. =)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Re: Bekentenis.

Bericht door Anitamichelle »

Franciska schreef:Ik had hem snel gevonden en pakte mijn schoen, de mug was gelukkig blijven zitten waardoor ik hem makkelijk met de zool van mijn schoen kon dood drukken.
Komt bij mij de klemmende vraag naar boven.....waren het naaldhakken of werkschoenen............oppervlakte van de zool en de trefzekerheid hiervan is wel van belang om het dooddrukken van de mug te kunnen beoordelen...
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Een olifantengeheugen. =)
Nu zoemt er al de hele middag met een liedje van Creedence om mijn hoofd. En daar helpt geen schoenzool aan:

http://www.youtube.com/watch?v=RqZhM75aGMg
Leonie
ForumFan

Re: Bekentenis.

Bericht door Leonie »

Franciska schreef:Hoi Allemaal,

Sinds een dag of 5 werd ik s'nachts geteroriseerd door een mug. Elke ochtend werd ik wakker voor dat mijn wekker afliep met het hoge gezoem van die mug. Tevens bleek die mug elke nacht mijn bloed te drinken, getuige de mugge bulten die ik overal op mijn lichaam heb zitten.
Van nacht is er een dramaties einde aan deze terror gekomen. Het was ongeveer 0:20 uur toen ik wakker werd van het hoge gezoem van die mug. Na even beneden wat water gedronken te hebben en de mug de tijd gegeven te hebben een rustig plekje te zoeken. ben ik weer naar boven gegaan om de mug te zoeken. Ik had hem snel gevonden en pakte mijn schoen, de mug was gelukkig blijven zitten waardoor ik hem makkelijk met de zool van mijn schoen kon dood drukken. Ondanks dat de mug nu dood was duurde het voor mijn gevoel nog een uur voor ik weer in slaap viel. Misschien was het wel het schuld gevoel dat er voor zorgde dat ik van nacht ook nog eens over die mug droomde dat hij weer om mijn hoofd zoemde.

Het moraal van dit verhaal. Zorg dat je een muscitonet om je bed hebt hangen zodat een dergelijke nachtelijke slachting je bespaard kan blijven.

Groetjes,
Franciska.
Je moet zo'n electrisch muggen tennisracket hebben, dat doet wonderen. Een paar muggen heb je zo dood!

schuldgevoel bij muggen? Nee dankje...haha, ik maak ze met plezier dood. Die besten hebben me in het verleden voldoende te pakken genomen.
Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Janiek_ schreef:
Morbide schreef:Een olifantengeheugen. =)
Nu zoemt er al de hele middag met een liedje van Creedence om mijn hoofd. En daar helpt geen schoenzool aan:

Bij mij deze http://www.youtube.com/watch?v=J5hHHbNGy90
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek_ schreef: Nu zoemt er al de hele middag met een liedje van Creedence om mijn hoofd. En daar helpt geen schoenzool aan:

Nou. Bedankt. Ik ga volgende maand met Maritha naar Unholy Grave. Ik denk dat jij daar ongeveer evenveel van geniet als ik van Creedence. =P Graag gedaan. =)
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Anitamichelle schreef:
Bij mij deze http://www.youtube.com/watch?v=J5hHHbNGy90
Hij zei iets met dromen over een hele mooie vrouw. Eén van mijn heldinnen: Samantha Escarbe. Als je nou denkt wat moet dat met die muziek. Dat heeft zij geschreven.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Nou. Bedankt. Ik ga volgende maand met Maritha naar Unholy Grave. Ik denk dat jij daar ongeveer evenveel van geniet als ik van Creedence. =P Graag gedaan. =)
Nee, jij bedankt :wink:! Ik heb ook een geheugen als een olifant en dat werkt bovendien heel associatief. Creedence is iets uit mijn jeugd (35 jaar terug), maar nog altijd, zodra ik met het begrip "olifantengeheugen" geconfronteerd word, zet iemand die plaat op in mijn hoofd.

Unholy Grave kan ik niet zo appreciëren. Was dat ook wat je verwachtte :wink: ?
Plaats reactie