Hi heb mijn eerste dames aankoop gedaan.
Dit [url]https://www.2dehands.be/a/kleding-dames ... b9c5b7a618[\url]
Zwart rokje
En bij de zelfde persoon silicone borsten cub c
Wat het best aan de voeten
Pantie. Zo ja welke kleur en type partie.
Volgende aankoop is een volledig lingerie setje
eerste aankoo gedaan
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
- patty
- dagelijks aanwezig
Re: eerste aankoo gedaan
Spannend ! leuk voor je, hoop dat je erg tevreden zal zijn.
-
- ForumFan
al een tijdje draag ik in mijn vrije tijd alleen maar rokken in plaats van broeken
nu draag ik ook af en toe een jurk , en daar ga ik ook mee naar buiten
sinds gisteren heb ik nu ook siliconenborsten voor in mijn bh
nu draag ik ook af en toe een jurk , en daar ga ik ook mee naar buiten
sinds gisteren heb ik nu ook siliconenborsten voor in mijn bh
-
- dagelijks aanwezig
en wat zijn de reacties als je buiten gaat
-
- ForumFan
op met een rok naar buiten heb ik nog geen reactie gehad
en eigenlijk met een jurk ook nog niet omdat ik daar pas 1 x mee buiten ben geweest
ook met mijn nepborsten ben ik nog niet buiten geweest
maar ik denk ook dat ik dat hier niet ga doen ivm mijn buren , waar ik een beetje goede kontakten mee wil blijven houden
ik draag wel elke dag een voorgevormede beugelbh onder mijn t-shirt en dat zie je echt wel door mijn shirt
maar er is nog niemand geweest die daar iets van heeft (durven) zeggen . de bandjes van de bh tekenen gewoon af door mijn t shirt , maar ook vrouwen zeggen daar niets van , want want er is gewoon niemand die er uberhaupt bij nadenkt dat ik gewoon een cup d bh onder mijn shirt draag . door mijn medicijngebruik krijg ik aardige boobs dus ik kan op mijn leefijd wel verkopen dat ik man boobs heb
en eigenlijk met een jurk ook nog niet omdat ik daar pas 1 x mee buiten ben geweest
ook met mijn nepborsten ben ik nog niet buiten geweest
maar ik denk ook dat ik dat hier niet ga doen ivm mijn buren , waar ik een beetje goede kontakten mee wil blijven houden
ik draag wel elke dag een voorgevormede beugelbh onder mijn t-shirt en dat zie je echt wel door mijn shirt
maar er is nog niemand geweest die daar iets van heeft (durven) zeggen . de bandjes van de bh tekenen gewoon af door mijn t shirt , maar ook vrouwen zeggen daar niets van , want want er is gewoon niemand die er uberhaupt bij nadenkt dat ik gewoon een cup d bh onder mijn shirt draag . door mijn medicijngebruik krijg ik aardige boobs dus ik kan op mijn leefijd wel verkopen dat ik man boobs heb