dag meiden,
ik gebruik geen parfum tot nog toe . maar zou dat wel willen, hoe doen jullie dat.
Rita
parfum
Moderator: Moderators
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Re: parfum
Ha Rita.
Als eerste gewoon naar Douglas of Parix xl Een damesluchtje uitzoeken wat jij lekker vind er zijn ook heerlijke unisex parfums en kopen.
Een beetje achter de oren en op je polsen en klaar.
Succes meid.
Gr Annalisa
Als eerste gewoon naar Douglas of Parix xl Een damesluchtje uitzoeken wat jij lekker vind er zijn ook heerlijke unisex parfums en kopen.
Een beetje achter de oren en op je polsen en klaar.
Succes meid.
Gr Annalisa
-
- ForumFan
light bleu is een heel lekker damesluchtje
dag Annalisa,
ja, gewoon een kwestie van doen.
liefs
Rita
- annalisa
- dagelijks aanwezig
Ha Rita .
Ikzelf vind de parfum van Chanel allure (sensual) heerlijk.Een geluk want mijn vrouw vind deze ook heel lekker.Dus ik pak nooit mis omdat zij deze ook heeft gekocht.Ik ben ook gewoon naar Douglas gegaan en de verkoopster stond er niet gek van te kijken dat ik alleen maarde damesparfums uitprobeerde.Ze heeft mij heel leuk geholpen.Gelijk nog een goed epileerpincet meegenomen.
Groetjes Annalisa
Ikzelf vind de parfum van Chanel allure (sensual) heerlijk.Een geluk want mijn vrouw vind deze ook heel lekker.Dus ik pak nooit mis omdat zij deze ook heeft gekocht.Ik ben ook gewoon naar Douglas gegaan en de verkoopster stond er niet gek van te kijken dat ik alleen maarde damesparfums uitprobeerde.Ze heeft mij heel leuk geholpen.Gelijk nog een goed epileerpincet meegenomen.
Groetjes Annalisa