make up your mind

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerdi
dagelijks aanwezig
Berichten: 118
Lid geworden op: ma okt 09, 2023 16:18

make up your mind

Bericht door Gerdi »

Hallo allemaal.
Wat vinden jullie van die show op TV: make up your mind.
Ik zal de aftrap doen. De make up en et kostuumwerk vind ik geweldig, net als de jurerende drag queens.
Waar ik me wel aan erger is het vaak gemaakte gedrag van de juryleden.
Het komt allemaal wat geforceerd over.
Maar al met al vind ik het een geweldige show.
Ik kijk het samen met mijn vrouw, omgekleed...en dat verhoogt het kijkplezier nog meer.
Wat vinden jullie eran?
Groetjes Roos.
Can you remember who you were..
Before the world told you who you should be?
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 175
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: make up your mind

Bericht door tonia »

Persoonlijk houdt ik niet van programma's met en over drag queens, dus kijk ik hier ook niet naar.
Ik ben mezelf. Puur en authentiek.
Ik volg mijn hart en doe wat goed is.
Als ik mijn eigen pad volg, wordt het vanzelf bijzonder.
En dat klopt. Ik ben nou eenmaal uniek en bijzonder.
(Mark Verhees)
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: make up your mind

Bericht door laura.sparkle »

Hoi Roos,

Ik geniet heel veel van dat programma, soms kijk ik de volgende dag nog een keer op gemist, zo leuk.

Wat is fijn vind is dat het allemaal heel positief is, ontspannen, opbouwend, dat alles kan en mag, jezelf zijn, mooi zijn. Ook vind ik het interessant om achter de schermen te zien wat ze allemaal technisch doen, haha.

Ik begrijp jouw reactie en vind het ook een beetje, hoewel ik me net nog niet erger. BN-ers zijn nou eenmaal typetjes, dat is ook hun business, leuk of niet. Van Nikki ben ik niet zo'n fan, Fred vind ik fijner. En Carlo vind ik steeds leuker (vroeger met Telekids was hij altijd zo druk).

Aan de ene kant vind ik het prachtig dat dit soort programma's kunnen en mogen. Ze dragen veel bij aan de LHBTQIA+ beweging en ook een beetje aan onze travestie. Aan de andere kant merk ik dat onze (mijn?) travestie toch wel los gezien moet worden van drag. Jammer dat veel buitenstaanders dat niet weten.

Liefs Laura.
hallo, gezellig!
Plaats reactie