Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Marcel »

Hallo allemaal,
Vandaag eerst mijn benen en schaamstreek geschoren, en daarna de buik en borst. Daarna nog even alles lekker ingesmeerd met een body lotion. Ik voel me gelijk ook meer een vrouw nu.
Ik ben benieuwd hoe jullie dit beleven? En wat gebruiken jullie voor het mooiste scheer resultaat te behalen.?
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 165
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door patty »

om de 3 a 4 weken scheert mijn vriendin mij helemaal op wat borsthaar onder de decolletelijn na.
Heerlijk is dat , voelt schoon en verfrissend en idd lekker vrouwelijk.
We maken er dan echt een verwenmoment van met massage en lotion , warme doekjes en natuurlijk een heerlijke afsluiting.... :wink:
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Marcel »

patty schreef: vr aug 05, 2022 21:15 om de 3 a 4 weken scheert mijn vriendin mij helemaal op wat borsthaar onder de decolletelijn na.
Heerlijk is dat , voelt schoon en verfrissend en idd lekker vrouwelijk.
We maken er dan echt een verwenmoment van met massage en lotion , warme doekjes en natuurlijk een heerlijke afsluiting.... :wink:
[/quote
Hallo patty,
En waarom niet volledig laten scheren? Ik scheer tot nu toe alleen mijn armen nog niet. Maar de rest wel allemaal.
Je boft maar met zo een fijne vriendin.
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 165
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door patty »

Ze wil nog graag wat borsthaar blijven zien en voelen
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Marcel »

patty schreef: za aug 06, 2022 7:25 Ze wil nog graag wat borsthaar blijven zien en voelen
Mijn ex wilde ook borstharen zien en voelen.
Maar het heeft alleen maar nadelen haar.
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Brian mas
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: zo feb 21, 2021 7:40

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Brian mas »

Oh ja zeker ik voel me veel meer vrouw na een scheerbeurt Ik scheer me zeker 1x per week en met deze warme dagen nog. wel meer.
Het haar groei dan ook wat harder
Na het scheren smeer ik me lekker ik.
super
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Jaimee »

Niet lullig bedoeld maar je post dit op een deel van het forum wat voor transgenders is.
Trans vrouwen hebben haargroei als een vrouw: alleen op de benen, oksels en schaamstreek beetje. Verder groeit bij ons dat niet meer door HRT. (En soms ook laser behandelingen en elektrolyse.)
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Marina_ae »

Jaimee schreef: vr jun 14, 2024 15:37 Niet lullig bedoeld maar je post dit op een deel van het forum wat voor transgenders is.
Trans vrouwen hebben haargroei als een vrouw [...]
Belerend bedoeld: transgender is een paraplu-term waar transvrouwen en -mannen onder vallen alsook iedereen die in genderexpressie (soms) afwijkt van het geboortegeslacht.
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door laura.sparkle »

Hoi Marina,

Ja dat is inderdaad zo!

Travestie, non-binair, androgyn, genderfluïde, bijvoorbeeld, zijn ook allemaal transgender.

Jammer dat transgender soms gelijk wordt gesteld aan transsexueel. Ik voel me daardoor af en toe een beetje buiten spel gezet.

Maar ja, deze draad heet transsexualiteit, dus dat is ook weer zo.

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
Berdine
dagelijks aanwezig
Berichten: 128
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Berdine »

Ik heb bijna geen haar op mijn benen en armen en borst enkel het haar bij mijn 3de been heeft een duchtige scheerbeurt nodig,
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door laura.sparkle »

Berdine schreef: di jun 18, 2024 3:10 Ik heb bijna geen haar op mijn benen en armen en borst enkel het haar bij mijn 3de been heeft een duchtige scheerbeurt nodig,
Hahaha :lol:
hallo, gezellig!
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Jaimee »

Marina_ae schreef: za jun 15, 2024 12:41
Jaimee schreef: vr jun 14, 2024 15:37 Niet lullig bedoeld maar je post dit op een deel van het forum wat voor transgenders is.
Trans vrouwen hebben haargroei als een vrouw [...]
Belerend bedoeld: transgender is een paraplu-term waar transvrouwen en -mannen onder vallen alsook iedereen die in genderexpressie (soms) afwijkt van het geboortegeslacht.
Nee is niet belerend bedoeld. Is gepost onder categorie transseksualiteit.
Gaat dan om mensen die van geslacht veranderen toch? Is dan niet de subcategorie transgender beter?
Laatst gewijzigd door Jaimee op ma jun 24, 2024 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Jaimee »

laura.sparkle schreef: ma jun 17, 2024 13:51 Hoi Marina,

Ja dat is inderdaad zo!

Travestie, non-binair, androgyn, genderfluïde, bijvoorbeeld, zijn ook allemaal transgender.

Jammer dat transgender soms gelijk wordt gesteld aan transsexueel. Ik voel me daardoor af en toe een beetje buiten spel gezet.

Maar ja, deze draad heet transsexualiteit, dus dat is ook weer zo.

Liefs, Laura.
Sorry als ik dat zo liet overkomen. Ik wil niemand buiten spel zetten. Iedereen haar/ zijn/ hen gevoelens zijn geldig en waardevol.
Als ik iemand dat gevoel gaf dan bied ik mijn oprechte excuses aan. Alleen dacht ik dat deze subcategorie specifiek was voor trans vrouwen.
Maar goed, ook trans vrouwen kunnen natuurlijk aan het begin van hun transitie nog haargroei hebben.
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door Marina_ae »

Jaimee schreef: vr jun 14, 2024 15:37 Niet lullig bedoeld maar je post dit op een deel van het forum wat voor transgenders is.
Transvrouwen hebben [...]
@Jaimee: mijn tekst was belerend bedoeld naar jou:
Dit hele forum is voor transgenders.
Transvrouwen vallen onder de term transgender.
Crossdressers/deeltijddames vallen onder transgenders.
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Meer vrouwen voelen na een scheerbeurt.

Bericht door laura.sparkle »

Jaimee schreef: ma jun 24, 2024 20:40
laura.sparkle schreef: ma jun 17, 2024 13:51 Hoi Marina,

Ja dat is inderdaad zo!

Travestie, non-binair, androgyn, genderfluïde, bijvoorbeeld, zijn ook allemaal transgender.

Jammer dat transgender soms gelijk wordt gesteld aan transsexueel. Ik voel me daardoor af en toe een beetje buiten spel gezet.

Maar ja, deze draad heet transsexualiteit, dus dat is ook weer zo.

Liefs, Laura.
Sorry als ik dat zo liet overkomen. Ik wil niemand buiten spel zetten. Iedereen haar/ zijn/ hen gevoelens zijn geldig en waardevol.
Als ik iemand dat gevoel gaf dan bied ik mijn oprechte excuses aan. Alleen dacht ik dat deze subcategorie specifiek was voor trans vrouwen.
Maar goed, ook trans vrouwen kunnen natuurlijk aan het begin van hun transitie nog haargroei hebben.
Hoi Jaimee,

Sorry aanvaard hoor.

Ik vind het prima als deze draad speciaal voor "transsexueel" is. Dat maakt het duidelijker wat het is. Helemaal geen punt. Dit zet mij niet buiten spel.

Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik het fijn vind als mensen in deze draad dan ook "transsexueel" schrijven (als ze dat bedoelen) in plaats van "transgender". Ik ben als crossdresser wel transgender, maar niet transsexueel. Ik voel me door die (onzorgvuldige) formulering niet erkend, helemaal omdat heel veel mensen dat doen. In de volksmond lijkt het soms of transsexualiteit en transgenderisme hetzelfde is en dat vind ik jammer.

Ik had het dus "fijner" gevonden als je zei: "Niet lullig bedoeld maar je post dit op een deel van het forum wat voor transsexuelen is."

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
Plaats reactie