Gebruikers online

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Gebruikers online

Bericht door Evelien# »

168 gebruikers online waarvan maar 4 geregistreerde.
Het valt me op dat er regelmatig heel wat gebruikers zijn ( met andere woorden er lopen wel heel wat zusjes rond) . Er komen ook regelmatig nieuwe leden bij wat ook weer positief is.
Maar waarom zijn er zo weinig dames die de conversatie aangaan of opgang brengen, waar voor ik uiteraard begrip heb hoor.
Ik zelf heb ook wel een tijdje getwijfeld, maar ben nu heel blij dat ik de stap gezet heb.
Hopenlijk volgen anderen, mij en de andere dames die wel actief zijn hun voorbeeld.

Alvast dikke kusjes
Evelien
Lekker strak kontje :P
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 175
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Gebruikers online

Bericht door tonia »

Hoi Evelien,

jij schrijft dat er 168 gebruikers online waren toen jij je bericht poste en dat er maar 4 geregistreerd waren, maar in feite zijn veel van die geregistreerde gebruikers bots. Zoals ook op dit moment er 260 gebruikers zijn, en er slechts één geregistreerde is die actief deelneemt aan dit forum.

Liefs, Tony.
Ik ben mezelf. Puur en authentiek.
Ik volg mijn hart en doe wat goed is.
Als ik mijn eigen pad volg, wordt het vanzelf bijzonder.
En dat klopt. Ik ben nou eenmaal uniek en bijzonder.
(Mark Verhees)
Evelien#
dagelijks aanwezig
Berichten: 104
Lid geworden op: za mar 23, 2024 11:53
Locatie: West Limburg België

Re: Gebruikers online

Bericht door Evelien# »

tonia schreef: zo jun 23, 2024 0:02 Hoi Evelien,

jij schrijft dat er 168 gebruikers online waren toen jij je bericht poste en dat er maar 4 geregistreerd waren, maar in feite zijn veel van die geregistreerde gebruikers bots. Zoals ook op dit moment er 260 gebruikers zijn, en er slechts één geregistreerde is die actief deelneemt aan dit forum.

Liefs, Tony.
Ja Tony, dat is juist wat de bots betreft, ik vraag me alleen af wie die vele gebruikers dan wel zijn.
Wie weet zit er iemand tussen die in mijn nabijheid woont

Dat is ondermeer ook de reden waarom ik uiteindelijk de stap gezet heb, in de hoop een zusje, tante, moeder te vinden in mijn buurt.

Liefs
Evelien
Lekker strak kontje :P
Plaats reactie