bruidswinkel

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bruid
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: ma jul 08, 2024 12:49

bruidswinkel

Bericht door Bruid »

Hoi, Ik koop altijd mijn bruidsjurken op marktplaats.
Dit omdat ik het niet durf om een bruidswinkel binnen te stappen.
Wie van jullie heeft dit wel eens gedaan en een jurk aangeschaft in een bruidswinkel?
Ik hoop dat als er mensen dit gedaan hebben, dan dat zij deze ervaring willen delen.

groetjes
Gebruikersavatar
Moniquevdm
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: do aug 08, 2024 22:46
Locatie: Beverwijk

Re: bruidswinkel

Bericht door Moniquevdm »

Hai. Ik heb nooit een bruidsjurk gekocht of aangehad
Maar ik snap je, je wordt helaas nog steeds vreemd aangekeken
Gebruikersavatar
crisscross
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: bruidswinkel

Bericht door crisscross »

Om te beginnen zijn dit extreem dure aankopen , en daarom natuurlijk wel zo fijn als je ze passen kan met goede expertise erbij.
Echter in de "hetero" optiek kun je ook begrijpen dat sommige mensen er moeite mee hebben en ook in de vakwinkels
zal men je niet snel met open armen opvangen ben ik bang wat jammer is.
Als ze dit mogelijk zouden kunnen maken zou dit op een bepaalde datum en tijd kunnen doen als een winkel ertoe bereid zou
willen zijn maar de vraag is dan voor hun weer of dit voldoende klandizie oplevert voor de extra vrijgemaakte tijd.
Op afspraak zou ook een oplossing hiervoor kunnen zijn maar ben nog altijd benieuwd welke shop hierin zou willen duiken.
Het is (vind ik persoonlijk) een "Ultimate" crossdress outfit ,supervrouwelijk elegant erotisch etc.
Ik kijk zelf ook regelmatig wat er bv. op Mplaats aangeboden wordt maar de kosten en het onzekere qua passen en maten
maken het moeilijk om tot kopen over te gaan , terugsturen is geen optie en je kunt hem alleen ook weer via Mplaats bv.
weer aanbieden om de kosten weer wat terug te krijgen.
Plaats reactie