Favoriete dameskleding

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
crisscross
dagelijks aanwezig
Berichten: 82
Lid geworden op: ma apr 10, 2023 21:54

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door crisscross »

Ja erg mooi om een bruidskleed aan te trekken.
Vooral met alle franje zoals kant en Rouches grote hoepelrok en fijne lingerie erbij en ook een mooie hoed of sluier
blijft voorlopig nog even op de bucketlist maar wie weet ooit...
Berdine
dagelijks aanwezig
Berichten: 128
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door Berdine »

laura.sparkle schreef: wo jul 10, 2024 9:01
Berdine schreef: wo jul 10, 2024 3:16 Hi Laura
Oeps dit is me iets fleurig, zou liever voor het iets meer klassieks gaan,
Wat vindt je?
Groetjes Berdine
https://www.otrium.be/product/long-visc ... ss-black-2
Hoi Berdine,

Ja dat begrijp ik goed. Soms wil ik heel fleurig (met printjes enzo) en soms wil ik rustig en klassiek. Soms doe ik ook liever een broek aan zoals de meeste vrouwen, haha. Ik heb een paar stijlen: klassiek, preppy en bohème.

Waauw wat een leuke jurk die van Otrium! Hebbuuuhhhhh. Super dat je die link deelt, dan heb ik iets meer beeld bij jouw stijl. Zo'n jurk moet eigenlijk iedereen hebben, vind ik. Zwart is altijd mooi. Met een mooie ketting of zonder.

Je hebt smaak Berdine!

Liefs, Laura.
Hi Roos en Laura
Op zich vind ik die fleurige jurk wel mooi, Die zou mij niet mooi staan gezien mijn figuut
Ik ben nogal groot en heb overgewicht 1,90mtr en 99 Kilo draag regelmatig shapewear om mijn figuur aan te passen en kleding te dragen die mij een beetje past. Met rokken en topjes heb ik best wel ervaring en staat me goed denk ik, Jurken heb ik geen ervaring mee. Heeeeelp
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door laura.sparkle »

Hoi Berdine,

Prima toch? Je moet altijd alleen kleding aan doen waarin je je zeker van jezelf voelt!

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
matthijsse
ForumFan
Berichten: 411
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door matthijsse »

1.90 en 99 kilo , dat vind jij overgewicht?
Berdine
dagelijks aanwezig
Berichten: 128
Lid geworden op: ma mei 27, 2024 15:25

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door Berdine »

matthijsse schreef: di jul 16, 2024 5:31 1.90 en 99 kilo , dat vind jij overgewicht?
Hi mathijsse
Ik vind dat overgewicht ja
In 2000 was ik 85 kg en dat beviel me beter.
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
matthijsse
ForumFan
Berichten: 411
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door matthijsse »

190 en 99 kilo is in mijn beleving vrij normaal , ik ben 3 cm langer , maar ik ben veel zwaarder
tonia
dagelijks aanwezig
Berichten: 175
Lid geworden op: di okt 17, 2023 16:42
Locatie: Hoogezand

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door tonia »

matthijsse schreef: ma jul 29, 2024 8:21 190 en 99 kilo is in mijn beleving vrij normaal , ik ben 3 cm langer , maar ik ben veel zwaarder
Ja, maar Mattijsse, ieder mens is anders. De ene vindt 5 kilo teveel al overgewicht, terwijl de andere 25 kilo teveel vindt.
Ik ben mezelf. Puur en authentiek.
Ik volg mijn hart en doe wat goed is.
Als ik mijn eigen pad volg, wordt het vanzelf bijzonder.
En dat klopt. Ik ben nou eenmaal uniek en bijzonder.
(Mark Verhees)
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 90
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Zijde
Míjn favoriete kleding is blauw rok,rood blauwe blouse,grijze laarzen,pruik en sjaal rood met roosjes.
Gebruikersavatar
Moniquevdm
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: do aug 08, 2024 22:46
Locatie: Beverwijk

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door Moniquevdm »

Lang blond haar half korte rokjes zwarte of rode pumps
Rode nagellak en mooi opgemaakt
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 90
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door zijde »

Graag draag ik een blauw rok,rood blauwe blouse zijde,blauwe schoenen,blauw sjaaltje,rode sjaal als hoofddoek zijde,panty, pruik zwart haar.
Zijde
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door jose6 »

Goede morgen
Vandaag weer een José dag nu de temp iets lager is
Ben nu gekleed in zwarte knie lange rok met rouche en daar boven tijgerprint blouse en tijgerprint pumps en dit alles afgemaakt met gouden sieraden en roze nagels en mijn eigen lange haar netjes in de krul , en ook lekker luchtje op
Dus wordt weer een fijne dag hoop ik
Verder wil ik ieder een fijne dag wensen
Hé José
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door laura.sparkle »

jose6 schreef: ma sep 09, 2024 7:41 Goede morgen
Vandaag weer een José dag nu de temp iets lager is
Ben nu gekleed in zwarte knie lange rok met rouche en daar boven tijgerprint blouse en tijgerprint pumps en dit alles afgemaakt met gouden sieraden en roze nagels en mijn eigen lange haar netjes in de krul , en ook lekker luchtje op
Dus wordt weer een fijne dag hoop ik
Verder wil ik ieder een fijne dag wensen
Hé José
Hoi José,

Dat klinkt helemaal toppie.

Trouwens, ik ben wel jaloers op jouw eigen lange haar ... Helaas heb ik bovenop niet zo veel meer, haha. Aan de achterkant groeit het nog wel, grijs maar wel helemaal mooi. Denk er over om een toupet te laten maken van mijn eigen haar.

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door jose6 »

Hoi Laura
Ik heb veel geluk op dat gebied , ben ff 60 en nog steeds volle bos haar met een verdwaalde grijze Haaren dankzij een goede vriendin kan ik nu aardig met krultang overweg en met mijn alter ego is dan erg prettig, zou alleen wel een x gelijkgestemde willen ontmoeten of er uit gebreid over kunnen praten, en ik ga steeds een stapje verder , ik mag volgende bij nagelstyliste als José komen , dus dan ben ik helemaal OP EN TOP , ben erg benieuwd naar haar reactie en om het nog spannender te maken haar man ik ook thuis dan , wordt de eerste x dat ik het aan man toon dan , maar zal ongetwijfeld hier verslag over doen ligt José
Gebruikersavatar
laura.sparkle
dagelijks aanwezig
Berichten: 103
Lid geworden op: do apr 18, 2024 9:49

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door laura.sparkle »

jose6 schreef: ma sep 09, 2024 12:36 Hoi Laura
Ik heb veel geluk op dat gebied , ben ff 60 en nog steeds volle bos haar met een verdwaalde grijze Haaren dankzij een goede vriendin kan ik nu aardig met krultang overweg en met mijn alter ego is dan erg prettig, zou alleen wel een x gelijkgestemde willen ontmoeten of er uit gebreid over kunnen praten, en ik ga steeds een stapje verder , ik mag volgende bij nagelstyliste als José komen , dus dan ben ik helemaal OP EN TOP , ben erg benieuwd naar haar reactie en om het nog spannender te maken haar man ik ook thuis dan , wordt de eerste x dat ik het aan man toon dan , maar zal ongetwijfeld hier verslag over doen ligt José
Hoi José,

Mooi hoor al dat haar, krullen, borstelen, enzovoort. Heerlijk.

Ooo, dat is leuk naar een nagelstyliste. Misschien wil ik dat ook wel een keertje proberen. Ik ga graag als Laura op stap. Niet in mijn woonplaats maar ergens anders. Heerlijk zo rondlopen als toute femme.

Benieuwd hoe haar man zal reageren. Zal toch wel ok zijn? Ik ben ook wel eens met een vrouw bij haar man gekomen voor een praatje. Die vond het helemaal prima. Haha. Voor niks druk gemaakt.

Liefs, Laura.
hallo, gezellig!
jose6
ff weer wat posten
Berichten: 59
Lid geworden op: do jan 24, 2013 14:56

Re: Favoriete dameskleding

Bericht door jose6 »

Hoi Laura
Je ben van harte welkom bij de nagelstyliste , ze zei dat iedereen welkom is , en ja denk dat ik mij meer druk maak in mijn hoofd dan daadwerkelijk nodig is , en ik kan gewoon van uit huis als José vertrekken, want kom langzaam op het punt dat ik mij niet meer druk maak over wat andere mensen zien , kletsen doen ze toch wel achter je rug , maar denk dat mensen misschien meer hand in eigen boezem moeten steken ipv kletsen over een ander , en als je wil kan je altijd privé bericht sturen
Gr José
Plaats reactie