Josette voor het eerst naar Travisage

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Josette voor het eerst naar Travisage

Bericht door Josette »

Hallo lieverds,

Op dit moment typ ik, heel tevreden enfemme, en afgezien van borsten nu compleet. Het resultaat van een avondje bij Truus.

Anderhalve week geleden klom ik in de telefoon. Ik was al veel vaker omgekleed maar mijn gezicht was nog niet opgemaakt. Sterker nog, als kind had ik een hekel aan schmink. Ik wilde eens verder dan alleen maar de kleren, dus echt als vrouw. Als Josette.

Vanavond was het zover. Alles voorbereid, voldoende geld, werktijden aangepast dus dat was vroeg op de zaak en vroeg weg. Nog effekes wat dingen regelen en ter elfde ure toch nog kijken of mijn garderobe uitbreiding hoefde. Helaas. . . er zat qua kleren niets leuks bij. Andere keer meer kans.

Na een douche, scheren en eten verdween ik bijtijds verdween met een grote reiskoffer vol laarzen en dameskleding. Westwaarts, op naar Travisage!

Travisage is gevestigd in een normaal straatje, ergens in Nederland. (N.B. voor de privacy maak ik het adres niet bekend) Zoals zoveel straten met mooie, normale huizen. Misschien krijg ik nog wel een keer de ontwerp- of adviesopdracht voor is de herinrichting van de straat-in-kwestie. Als je er langs komt, lopend, fietsend, per wagen of autobus, en het niet weet, dan besef je niet dat honderden, zoniet duizenden mannen hun coming-out bij Truus en Ad beleefde. Tot de grootste macho getatoeerd tot en met. En toch schuilt er in al die heren een meisje. Zo ook bij mij.

Moeilijk was het niet te vinden. Ik werd verwelkomd door Ad en vervolgens maakte ik kennis met Truus. Na wat koetjes en kalfjes over onder andere laarzen onder het genot van een kopje thee doken Truus en ik de travestieruimte in. Allereerst keken we wat ik had meegenomen.

Uiteindelijk zou het normale kleren worden: spiksplinternieuwe platte laarzen, zwarte panty, spijkerrok, zwart shirt, damesslip en strak truitje met verschillende kleuren zoals ik die aanhad zoals toen met Monica.

Allereerst volgde het aantrekken van de beha en de borstprotheses. Het voelt eerst koud aan, maar voor je het weet voel je het niet meer en is het alsof je echte borstjes hebt. De prothesen waren van goede kwaliteit. Verder droeg ik een onopvallende beha onder mijn strakke shirt.

Vervolgens kwam het belangrijkste: de make-up. Truus heeft daar een heel handig schema voor. De foundation en de baardcover zijn het belangrijkst. Deze middelen kunnen een gezicht maken of breken. Ik had een gemakkelijk gezicht, zware middelen zijn niet nodig. Wel heb ik diepvallende ogen en borstels maat XL boven mijn ogen. Vervolgens de wenkbrauwen, oogschaduw, kohlpotlood, mascara, blusher en lipstick. Truus verstrekte mij een handzame en handige korte gebruiksaanwijzing voor het aanbrengen van make-up. Op mannenkoppen gaat dat toch anders in z'n werk dan bij vrouwenkoppen. Na de make-up en daar zit een dosis professionele visagie in kwam het hoofdstuk pruiken. Ook daar wist zij een mooie oplossing. Het is geen lang haar geworden. Zie maar mijn avatar. Kort haar, bruin, ietwat golvend. De pruik maakt het gezicht echt af: een eigenwijs, stoer koppie. Wel paste ik verschillende pruiken: rood, zwart. Alle kort, golvend haar. Geen blond. Het zwarte haar viel echter af doordat het mij een streng koppie gaf, categorie bitch. En dat ben ik niet :D Wel, na het passen was ik verkocht met deze bruine pruik.

Ik kon niets meer zeggen nadat de transformatie voltooid was. Het was alsof Josette eindelijk naar buiten kon. Een eigenwijze, stoere en elegante meid, type girl next door. Meisje met manneninteresses. Ik voelde me van binnen niet veranderd. Ik vond het prachtig om te zien, straalde helemaal. Daarna ging Truus fotograferen, ik nam namelijk voor deze bijzondere gelegenheid mijn digitale camera mee. Wel moest ik steeds mijn ogen open houden. Zal de spanning wel zijn. Thuis heb ik ook nog wat foto's gemaakt.

Vervolgens zijn we, nadat ik andere chique hooggehakte laarzen met een grote gesp aantrok, naar Ad (Addie) gegaan. Hij was onder de indruk. We hebben nog gekletst onder het genot van een kop thee. Ik had echt het gevoel: ik ben niet anders, ik speel niet, ik ben mezelf. Het lichaam werkte ook mee en kwam in ruststand.

Vervolgens terug naar de travestieruimte. Truus vroeg nog of ik ook de borstprotheses wilde maar ik had onvoldoende op zak. Maar die prothesen komen er zeker in de toekomst.

Uiteraard kocht ik wel de pruik. Ook deze pruik zit alsof het mijn eigen haar is. Echt een kapsel voor Josette. Wat die pruiken betreft: Je moet echt passen én een deskundige in de arm nemen, er is veel rotzooi op de markt en de haarwerkwinkels in de stad belazeren waar je bij staat, vertelde ze me. Verder kocht ik foundation met vrij veel pigment, essentieel voor het opmaken. Klein potje waar je een heel jaar mee doet. De foundation is zodanig dat je bij mij niet ziet dat ik foundation ophebt. Kleine hoeveelheden zijn meer dan voldoende!

Aan alle goede dingen komt een eind en het werd tijd voor de terugreis. Ik pakte mijn tas, nam mijn camera, andere kleren en laarzen mee. Bijna vergat ik mijn mannenkleren, maar gelukkig besefte ik dat ik die zooi ook had. Zonder borsten maar voor de rest enfemme verliep de thuisreis zonder incidenten.

En thuis maakte ik ook wat foto's. Voldaan en klaarwakker begroet ik jullie nu.
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Josette.. ik kan niet anders zeggen: je ziet er schitterend uit zo .. !
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Josette: dat lijkt zo best wel wat!

Groetjes, Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Heee Josette,

gefeliciteerd hoor! Ben blij dat 't zo goed is gegaan. Inderdaad, als je er uitziet als the girl next door, dan hoef je je niet echt zorgen te maken en kun je er gewoon van genieten... Op naar de volgende keer, vermoed ik zo.... ;)

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Josette,

is dat echt een fotó van de Josette die ik in Moordrecht heb ontmoet??

Je bent bijna niet te herkennen. Je ziet er fantasche uit met de pruik. Gefeliciteerd. en nu verder gewoon als vrouw door het leven??

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ik vind je wel wat van Prinses Laurentien weg hebben zo :wink: :D

Wie had dat gedacht. Prinses Josette :wink:
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Echt mooi Josette!

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Dank jullie wel lieverds. Dit wordt zeker niet de laatste keer en die borstjes komen ook nog. Er komen ook meer kleren en make-up. Kunstnagels, nagellak en sieraden nog niet.

Ik tracteer alvast op een paar mooie foto's.

Afbeelding
De eerste foto van Josette in vol ornaat

Afbeelding
Zie mij eens met een big smile?

Afbeelding
De oogjes gingen helaas dicht voor de flits. Detail: Geeft wel de oogschaduw en de lippen goed weer.

Afbeelding
Afbeelding
Twee, zittend met mijn bruine Pikolinos laarzen.

Afbeelding
Staand in mijn flat naast mijn computer, genomen met de zelfontspanner. Deze vind ik mooier en natuurlijker. Ik was er al meer aan gewend. De foto is ook ruiger

Afbeelding
Zittend op de bank. Ook weer met de zelfontspanner.

Uiteraard hield ik de pruik op en ook de kleren aan totdat ik naar bed ging. De foto's bij mij thuis vind ik het mooiste en meest natuurlijk. Vooral het gezicht komt goed tot haar recht. Ik moest wel heel wat van mijn gezicht afwassen, ik durfde niet uit te leggen dat ik de avond van te voren meisje was. . . :-? Maar ik zou het zo weer doen. In het weekend bijvoorbeeld :D :wink:
Bea schreef:is dat echt een fotó van de Josette die ik in Moordrecht heb ontmoet??

Je bent bijna niet te herkennen. Je ziet er fantasche uit met de pruik. Gefeliciteerd. en nu verder gewoon als vrouw door het leven??
Ja, ik ben nog steeds dezelfde Josette. En dank voor het compliment.
Joanne schreef:Ik vind je wel wat van Prinses Laurentien weg hebben zo

Wie had dat gedacht. Prinses Josette
Emm Joanne, lieverd, maar vind je mij écht op prinses Laurentien lijken? Dacht het niet, zij heeft toch een ander koppie 8) :lol: :D :)

Maar je corrigeerde al. Prinses Josette klinkt toch veel en veel beter :P :P :wink:
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Nog twee fototjes waar je mij nog beter kan zien

Afbeelding
Josette staand

Afbeelding
Josette zittend

:) :wink:
liefs, Josette
Gebruikersavatar
miss_kimberly1962
ff weer wat posten
Berichten: 43
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 22:45
Locatie: Noord Holland Noord
Contacteer:

Bericht door miss_kimberly1962 »

Hallo Josette, jij ziet er prachtig uit dame, de pruik past erg goed bij jou. Truus heeft weer eens voorbeeldig geholpen. Top en je kunt zien dat je geniet :D

groetjes Kimberly
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Vooral de foto met de Big Smile -- je straalt helemaal; je bent echt onherkenbaar

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Josette,

Nu met de complete foto lijkt het nog beter. Dit is voor mij de derde die ik zo zie bij Truus vandaan en door Truus veranderd. Jij bent inderdaad zo mooi gemaakt dat de herkenning heel moeilijk is.
De vorige die ik heb zien veranderen door Truus werd door haar/zijn eigen ex niet herkend. en dat is bij jou ook zo Josette.
Gewoon zo doorgaan. Veel plezier ermee.

Lieve Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Nicole-vt
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: wo sep 03, 2003 23:12
Locatie: C'borg

Bericht door Nicole-vt »

Joppie Josette!

Volgens mij zie ik daar een leuke dame!

Van harte meid, echt schitterend, ik heb dat gevoel ook bij Truus meegemaakt, ineens zie je jezelf zoals het moet zijn er komt er rust over je heen.

leuk leuk leuk.

Liefs,

Nicole
Let it be..
zijde
dagelijks aanwezig
Berichten: 90
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Josette voor het eerst naar Travisage

Bericht door zijde »

Zijde
Er zijn onderbroeken bij travisage te koop doe je penis weg werkt.
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 124
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: Josette voor het eerst naar Travisage

Bericht door Marina_ae »

Travisage bestaat niet meer.
Plaats reactie