kelsey schreef: ↑za jun 22, 2024 16:28 Dankjewel Evelien
Dat weet ik dat smorgens brengen en savonds halen is.... maar op het moment voel ik ofdat ik een trap in mijn kruis heb gehad.
En ik moet om het half uur naar de wc....
En ik ben wat futloos....
.... voor de zomervakantie zou het fijn zijn als het opgelost is.....
Dat ga ik bij die intake horen...
Groeten van Kelsey.
Maandverband / tampon
Moderator: Moderators
- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Re: Maandverband / tampon
Lekker strak kontje
- Evelien#
- dagelijks aanwezig
Hey dames,
De laatste tijd zijn er een aantal nieuwe leden bijgekomen die ook vrij actief op het forum zijn.
Ik vroeg me af of jullie ook gebruik maken van maandverband ( zo ja welke) of steken jullie ook wel eens een tampon op ?
Ik heb juist alvast weer een nieuw pak maandverband gekocht ( always ... normale dikte " nr1")
Ohh wat een zalig gevoel is dat in mijn maxi slipje.
Laat maar weten wat jullie er van vinden.
Groetjes
Evelien
De laatste tijd zijn er een aantal nieuwe leden bijgekomen die ook vrij actief op het forum zijn.
Ik vroeg me af of jullie ook gebruik maken van maandverband ( zo ja welke) of steken jullie ook wel eens een tampon op ?
Ik heb juist alvast weer een nieuw pak maandverband gekocht ( always ... normale dikte " nr1")
Groetjes
Evelien
Lekker strak kontje
Hee Evelien,Evelien# schreef: ↑ma dec 02, 2024 17:53 Hey dames,
Groetjes
Evelien
Ik doe dit zelf niet! Ik wil vooral aan de buitenkant vrouwelijk lijken en het maakt mij eigenlijk vrij weinig uit wat ik eronder draag. Ik ben mezelf nog aan het ontdekken dus misschien heb ik er ooit behoefte aan, maar voor nu niet! Maar het moet zeker kunnen
Liefs,
Robine
Ik gebruik zeker maandverband in mooi kanten slipje voel ik me heel vrouwelijk bij ook heb ik een rubberen tampon die kunt inbrengen met wat glijmiddel en hangt er ook een touwtje uit waarmee je hem kan verwijderen ik vind het heerlijk om deze in te brengen mooi lingerie setje en dan shoppen
Kus Miley
Kus Miley
dag dames,
het is heerlijk om een maandverband in mijn slip te doen. Ik ga voor een nog dikkere variant. Heerlijk hoe dat voelt.
liefs Rita
het is heerlijk om een maandverband in mijn slip te doen. Ik ga voor een nog dikkere variant. Heerlijk hoe dat voelt.
liefs Rita