Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Algemeen

Moderator: Moderators

patty
dagelijks aanwezig

Re: Leuke dingen om thuis te doen "en femme"

Bericht door patty »

Ik vermaak me ook prima met mijn vriendin, zij lakt mijn nagels en ik die van haar.
En eens in de 4 weken scheert ze mijn benen en armen en alles eigenlijk :wink: met daarna een heerlijke complete massage.....
lekker elkaar verwennen en verzorgen, heerlijk
Miley
ff weer wat posten

Bericht door Miley »

Mijn vrouw legt elke dag mijn lingerie en kleding klaar en natuurlijk bijpassend high heels
Dan loop ik de hele dag als vrouw rond en dan in de avond super lekkere sex waarbij ook ik gevuld word is het niet met een buttplug (die ik soms ook de hele dag draag) tot een vibrator of voorbije dildo met de laatste kan ik klaarkomen zonder te masturberen
Meestal heb ik dan een string aan die ze opzij doet en me doggie neemt en dan kom ik soms ongelooflijk hard en lang klaar waarbij ik mij hele string volspuit
Dan moet ik daarna met de natte string rond blijven lopen want ze zegt dan een doet heeft altijd een natte string
Wat ze ook doet in masturberen in een slip en deze spuit ze dan meerdere keren nat en niet ik deze de hele dag dragen
Kus miley
rita100
dagelijks aanwezig

Bericht door rita100 »

jullie zijn echt bofkonten. Mijn vrouw wordtal panisch als ik oogschaduw op heb.
kelsey
dagelijks aanwezig

Bericht door kelsey »

Zo Miley

Als ik zo jou verhaal lees.... Wordt ik al helemaal opgewonden....
Maar als je wil can je nog wat belevenissen door sturen. PB aub?
Als je interesse hebt in fantasie scenario's ik heb er een paar....
Heb je toevallig nog interesse in komende donderdag Travestie.org feest in de Mystique in Rucphen.... bij Etten-Leur.
Misschien kunnen we dan live bijpraten?

Groetjes van Kelsey
Jacco
daar ben ik weer

Bericht door Jacco »

:D
Joline schreef: zo nov 17, 2019 11:22 Voor de dames hier die soms niet weten wat je kunt doen wanneer je thuis rondloopt in een rokje / jurkje of gewoon op hakken, dan heb ik een tip: bak een appeltaart! Gewoon lekker wat gaan bakken is een leuke (en hopelijk is het resultaat ook een lekkere) ervaring.
Vanmiddag ga ik met wat vrienden een bordspel spelen en iedereen maakt iets om te eten. En als je dan toch aan de slag moet, waarom dan niet in een jurk of rok? Straks wel weer omkleden, want niet iedereen daar weet van Joline af :wink:
Een ander pluspunt: mijn huis vult heerlijk met de geur van appeltaart! Win-win-win-situatie, dus!
Robin_e
daar ben ik weer

Bericht door Robin_e »

Hee dames, ik haak even gezellig aan!

Ik neem aan dat veel van jullie en femme thuiswerken, en dat doe ik zelf ook heel graag! Ik draag dan het liefst een blouse, een rok, een beetje make-up en lippenstift en stijl m'n haar iets vrouwelijker. Het voelt echt heerlijk 🥰 en ik ben een stuk productiever omdat ik veel rustiger maar ook positiever ingesteld ben als ik vrouwenkleding draag. Huishoudelijke taken doe ik ook vaak en femme! Het is misschien een beetje fout maar wellicht moet ik voor de volle ervaring zo'n Franse kamermeisje jurk kopen 🥰

Wat ik ook ten zeerste kan aanraden is om een geurkaars aan te steken, een leuke outfit aan te doen en lekker te lezen op de bank als vrouw! Ik lees het liefst liefdesverhalen en vind het super leuk om erover te fantaseren dat ik een van de vrouwelijke personages in het boek ben 🥰

Liefs,
Robine x
Moniquevdm
ff weer wat posten

Bericht door Moniquevdm »

kelsey schreef: vr dec 06, 2024 15:51 Zo Miley

Als ik zo jou verhaal lees.... Wordt ik al helemaal opgewonden....
Maar als je wil can je nog wat belevenissen door sturen. PB aub?
Als je interesse hebt in fantasie scenario's ik heb er een paar....
Heb je toevallig nog interesse in komende donderdag Travestie.org feest in de Mystique in Rucphen.... bij Etten-Leur.
Misschien kunnen we dan live bijpraten?

Groetjes van Kelsey
ik zou graag willen, maar moet werken tot half zes
helaas. maar veel plezier daar. ik ben benieuwd hoe het is daar. volgende keer als ik het op tijd weet kan ik vrij nemen
veel liefs monique
Berdine
dagelijks aanwezig

Bericht door Berdine »

Wij doen elke woensdag kleding passen we zitten in een afvallingsproject omdat we te zwaar zijn.
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde
Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

Miley schreef: wo dec 04, 2024 16:32 Mijn vrouw legt elke dag mijn lingerie en kleding klaar en natuurlijk bijpassend high heels
Dan loop ik de hele dag als vrouw rond en dan in de avond super lekkere sex waarbij ook ik gevuld word is het niet met een buttplug (die ik soms ook de hele dag draag) tot een vibrator of voorbije dildo met de laatste kan ik klaarkomen zonder te masturberen
Meestal heb ik dan een string aan die ze opzij doet en me doggie neemt en dan kom ik soms ongelooflijk hard en lang klaar waarbij ik mij hele string volspuit
Dan moet ik daarna met de natte string rond blijven lopen want ze zegt dan een doet heeft altijd een natte string
Wat ze ook doet in masturberen in een slip en deze spuit ze dan meerdere keren nat en niet ik deze de hele dag dragen
Kus miley
Oef... Miley
Was ik maar in jou plaats 🤭 ... natte dromen heb ik wel meermaals als ik in bet fantaseer over het vrouw zijn.
Door jou verhaal vrees ik dat het deze nacht er weer van zal komen 🤫
Dank je wel meid .
Liefs
Evelien
Lekker strak kontje :P
Evelien#
dagelijks aanwezig

Bericht door Evelien# »

Ik bedoel bed :lol:
Lekker strak kontje :P
Plaats reactie