Ik ben nu al een aantal weken lid van dit forum en misschien hebben sommige mensen de indruk dat ik niet zo actief ben.Deze post heeft lang op zich laten wachten....
Eigenlijk ben ik niet zo een praatveel iemand,nooit geweest eigenlijk, maar ik heb van jullie al wel veel geleerd door hier elke dag eens naar jullie berichtjes te komen kijken.In moeilijke momenten helpt dat wel want ik zit met mezelf soms echt in 2 strijd en jullie laten me zien dat ik eigenlijk toch iemand ben die hetzelfde ben als iedereen(of toch net iets anders?)Jullie zijn echt een dagelijkse troost in deze rotwereld.
Mijn vrouwtje aanvaard me zoals ik ben maar de buitenwereld daar ben ik echt bang van omdat T zijn toch nog altijd een taboe is en zeker in de harde mannenwereld waar ik in vertoef.Mijn gevoelens en reakties als iemand me om een goeie babbel vraagt als ze er weer eens een beetje door zitten zijn meestal naar de vrouwelijke kant,laatst was er zelfs iemand die zei dat ik beter van het vrouwelijk geslacht was geweest want dat ik echt kan luisteren en ergens vrouwelijk reageer.De persoon in kwestie is niet op de hoogte van mijn 2e ik,buiten mijn vrouwtje niemand trouwens,en toch had ik ergens een 2strijd die zich langzaam maar zeker opwerkt.Zou ik het haar zeggen of niet?Zal ik ooit naar buiten komen?Uitkomen voor wie ik ben?Blijf ik gewoon zoals de mensen mij nu kennen?Ik weet het niet en daarom had ik graag jullie mening eens gehoord over dit voor mij toch een beetje een probleem...
Tegen mijn vrouwtje zeg ik dit liever niet dat ik dit schrijf want zij heeft het in het verleden al moeilijk genoeg gehad met te aanvaarden dat ik anders ben en ik denk niet dat zij er ooit klaar voor zal zijn om met mijn 2 persoonlijkheden naar buiten te gaan.
Laat staan dat iemand het zou aanvaarden zonder ons nadien scheef te bekijken en ons te laten vallen in het ergste geval.
Ik zit dus echt op een knooppunt van mezelf te dobberen en ik geraak er niet uit,het beste zou nog zijn dat ik het gewoon laat zoals het is en Missy de mensen laat verder helpen....
Groetjes,Missy XXX
PS Bedankt voor de toffe momenten en de goeie raad tot nu toe,jullie hebben me al veel bijgebracht
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)