Make-up via postorder

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik zal het je nóg sterker vertellen, jolanda.

Tom vroeg me pas geleden wanneer we weer eens een volgende avondje gaan plannen bij ze. :roll: :lol:

Maar omdat Paula druk doende is met de voorbereiding van een makeupavondje (ik wil d'r niet voor de voetjes lopen) en Bernadette ook pas geleden het een-en-ander had georganiseerd, heb ik de boot nog eventjes afgehouden. Maar zelf heb ik er absoluut weer 'zin an'.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Lijkt mij ook leuk, Mathalie. Count me in!

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

And another one.
Kan bijna niet wachten tot het zover is.

Maar niet de tel kwijtraken he? :P
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hoi, Nathalie,
Ik zal het je nóg sterker vertellen, jolanda.
Tom vroeg me pas geleden wanneer we weer eens een volgende avondje gaan plannen bij ze.
Lijkt me hardstikke leuk, meid. Ik houd me aanbevolen. Moeten we écht zolang wachten? Ik houd me natuurlijk ook aanbevolen voor één van de andere avondjes. Kun je iets meer vertellen over de plannen van Paula?

Liefs,
Jolanda
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

JolandaM schreef:Kun je iets meer vertellen over de plannen van Paula?
Ik spreek 'r helaas veel te weinig meer. Dus wellicht dat ze het hier leest en er wat meer over kan vertellen. Ze is in ieder geval aan het peilen geweest over welke dagdelen het beste vielen.

Zie hier: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... hp?p=13126
Afbeelding
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Ik denk dat je altijd uit moet kijken met make-up via postorder. Make-up van bedrijven als de Wehkamp of Otto zijn over het algemeen van mindere kwaliteit en goedkoop is in die gevallen vaak duurkoop.

Net als velen heb ik ook zeer goede ervaringen met LaPaay. Behalve de persoonlijke touch is het product ook goed. Ook hun nagellak staat bekend als uitstekend. Het enige minpuntje (en dat is persoonlijk) vind ik hun foundation. Die is naar mijn idee te 'soft' voor tv's of in ieder geval voor iemand met baardgroei.

En Jolanda (trouwens heel leuk om weer van je te horen), ik ben inderdaad bezig met een workshop. Dit is een ander soort workshop dan die we eerder bij LaPaay gevolgd hebben. Trouwens wel toevallig Nathalie dat Tom jou dit weer aangeboden heeft, want enige tijd geleden heb ik hetzelfde met hem besproken :lol:

En Jolanda, het verschil tussen de workshop van LaPaay en de workshop die we nu aan het opzetten zijn is het volgende:

Bij LaPaay betreft het één avond, waarbij je nuttige tips en deskundige hulp van fantastische mensen krijgt. Men werkt en laat je werken met hun producten. Ik ben destijds een ervaring rijker en met meer kennis weggegaan.

De workshop waar we nu mee bezig zijn te organiseren betreft eigenlijk een cursus. Je leert jezelf op verschillende manieren (glamour, klassiek, no make-up, smokey eyes, enz.) op te maken en je leert je gezicht kennen waardoor je beter je 'foutjes' ziet en dit kunt camoufleren. Hierbij wordt ook gekeken welke producten (en merken) voor jou specifiek het beste zijn. Na afloop hiervan zit je op een dusdanig niveau waar 90 % van de vrouwen niet aan kunnen tippen :wink:

Liefs, Paula
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hoi Paula,
De workshop waar we nu mee bezig zijn te organiseren betreft eigenlijk een cursus. Je leert jezelf op verschillende manieren (glamour, klassiek, no make-up, smokey eyes, enz.) op te maken en je leert je gezicht kennen waardoor je beter je 'foutjes' ziet en dit kunt camoufleren. Hierbij wordt ook gekeken welke producten (en merken) voor jou specifiek het beste zijn. Na afloop hiervan zit je op een dusdanig niveau waar 90 % van de vrouwen niet aan kunnen tippen :wink:
Lijkt me bijzonder interessant. Op zich kan ik me wel opmaken, maar ik ken eigenlijk slechts twee manieren van opmaken: de alledaagse (wenkbrauwen, lippen, en wat rouge) en een feestelijke make-up met foundation en opmaken van de ogen erbij. Experimenteren doe ik eigenlijk niet meer. Ik geloof dat ik er veel van kan opsteken. Wanneer denk je dat de cursus gaat starten, en waar? In november ben ik wegens de SRS een tijdje uit de roulatie, dus ik hoop dat jullie pas begin volgend jaar starten....

Liefs,
JolandaM
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Paula schreef:Je leert jezelf op verschillende manieren (glamour, klassiek, no make-up, smokey eyes, enz.) op te maken
Deze vier termen komen me bekend voor ;)
Heb je de contacten met ons 'bezige bijtje' uit het Hilversumse weer aangehaald, Paula ?

*Cool!*
Afbeelding
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi allen,

Lijkt me hardstikke leuk om een keer een make les te volgen. Smokey eyes wil ik ook graag kunnen maken. Ben, als ik kan, zeker van de partij.

Enig idee wat het allemaal gaat kosten ?

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

De prijs zijn we nog niet helemaal uit Pamela. Zodra dit definitief is laat ik het weten. En, ik begrijp jouw vermoeden Nathalie, maar we doen het in Dordrecht. Die betreffende onderwerpen komen uiteraard wel voort uit de Karin-ervaring :wink:

Om alvast een tipje van de sluier op te lichten: http://www.cosmeticsfoundation.com

Liefs, Paula.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Waren dat die dames die ook op het Kittenclub feest waren met een stand met makeup, Paula ?
Afbeelding
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Nee, dat waren anderen Nathalie. Ze was wel met haar producten op het laatste Fun4Two feest.

Liefs, Paula.
pinkslipper
ForumFan

Re: Make-up via postorder

Bericht door pinkslipper »

pinkslipper schreef:
Martine1 schreef:De naam is nogal een mond vol, het heet le club des createurs de beaute en is gevestigd in Tilburg. Iets zegt me dat dit dan ook een filiaal van de Otto zal zijn.
Het postadres is: Postbus 119, 5000 AC Tilburg. Een website is (nog) niet aanwezig voor zover ik kon nagaan.
et voila.

http://www.ccb-paris.com/us/index.asp

Deze club komt uit Frankrijk. Waarschijnlijk is de Otto importeur.
Een kleine correctie van mijn kant. Ik had moeten schrijven.
le club des createurs de beaute is gewoon van Otto.

The mail order company Beauté Créateurs S.A., Paris, which was founded in cooperation with the L'Oréal Group, is active in France, Belgium, Germany and Japan, specializing in high-quality cosmetics. In the year under review business activities were further extended by the founding of a subsidiary in Taiwan. Nevertheless, the company was unable to escape the effects of declining market tendencies.

Bron:
http://www.otto.com/ueber_uns/index.html
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Plaats reactie