Lieve zussen...
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Hi Esther,
groetjes Adriana
Sommigen hebben ook alles mee in het levenGeplaatst: 21 Aug 2003 11:23 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Esther ,
Heks betekend eigenlijk wijze vrouw, en voor mij ben je dat
Dus hierbij ben je wat mij betreft geinstaleerd
groetjes Adriana
Enne...wie wordt nou Peter Pan.....Joost?? ..enne Kaptein Haak....Nathalie? ... Doornroosje... ( hi, lijkt me ook wel wat!!)Pocahontas? Lissa met een ?? .....Belle!....Adriana? ....Het beest ...moeilijk..ook aan het eind ziet tie er ook niet uit....euhhmm..waag ik niet aan..
Wat een vacatures...heerlijk..hoezo recessie??!
het elfje
xx
Wat een vacatures...heerlijk..hoezo recessie??!
het elfje
xx
Voor mezelf hou ik het maar op Assepoester. Maar dan wel zonder prins!
Ik doe thuis regelmatig wat kuiswerk (als Kathleentje), dus ervaring zat. En twee zussen heb ik ook al.
Shit! Waar blijft die toverfee nou???? Kom op Kendra, zorg eens voor een leuke galajurk voor het bal.
Ik doe thuis regelmatig wat kuiswerk (als Kathleentje), dus ervaring zat. En twee zussen heb ik ook al.
Shit! Waar blijft die toverfee nou???? Kom op Kendra, zorg eens voor een leuke galajurk voor het bal.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Hoi Adriana,
Wordt het wel tijd ja. Zal ik je zo even bellen, zo rond een uur of 9?
Nee hoor, slaap maar lekker uit. Hoor je nog wel.
Groetjes, Es
*parttime-heks*
Mijn deur staat altijd open, weet je toch?leuke poes esther - sorry hoor open deur.....
Zie ik de tijd goed?, rond half zes in de ochtend.Adriana, die nu een poezen slaapje gaat doen
Wordt het wel tijd ja. Zal ik je zo even bellen, zo rond een uur of 9?
Nee hoor, slaap maar lekker uit. Hoor je nog wel.
Groetjes, Es
*parttime-heks*
Ha H, sorry, Adriana
Nee, niet Narayani, het is veel erger, hier zit een gedachte achter.
Wat deze funktie betreft, deze is niet alleen parttime, maar ook ad interim.
Ik ben dan ook zeker niet van plan de volledige ambtstermijn van 6 maanden uit te dienen. Ben ik net niet "bitchy" genoeg voor. Ik kijk het een maandje aan.
Overigens zou ik je er wel op willen wijzen dat ik op zeer democratische wijze met een duidelijke meerderheid aan stemmen, ben gekozen, nl. 1 stem voor, 0 tegen en ?????(heel veel boel) onthoudingen.
Tenslotte: Kan je er iets meedoen in je voordeel als TS?
Helaas, ik moet je teleurstellen. Of het moet zijn dat je dit soort onzin kan schrijven zonder er persoonlijk op aangesproken te worden. (Ik doel hier dus op mezelf he) Maar dat heeft weer niets te maken met TS-zijn.
Groetjes, Esther
parttime heks ad interim , die zich echt afvraagt waar ze de onzin vandaan haalt.
Ben je een beetje uitgeslapen trouwens?
*parttime-heks*
You aint seen nothing yet. (Waanzinnig nummer trouwens van Bachman, Turner Overdrive), maar ik dwaal af.Zie je wel volgens mij zit hier Narayani achter, misschien toch meer een (b)engeltje dan gedacht
Nee, niet Narayani, het is veel erger, hier zit een gedachte achter.
EEG, aan wie moet ik nu gelijk weer denken? Tuurlijk, ik weet het alweer Maar ik zeg niets hoor.Vraagje is deze funktie na 6 maanden (zoals in de EEG) beschikbaar en belangrijk kan je er ook iets mee doen in je voordeel als TS.
Wat deze funktie betreft, deze is niet alleen parttime, maar ook ad interim.
Ik ben dan ook zeker niet van plan de volledige ambtstermijn van 6 maanden uit te dienen. Ben ik net niet "bitchy" genoeg voor. Ik kijk het een maandje aan.
Overigens zou ik je er wel op willen wijzen dat ik op zeer democratische wijze met een duidelijke meerderheid aan stemmen, ben gekozen, nl. 1 stem voor, 0 tegen en ?????(heel veel boel) onthoudingen.
Tenslotte: Kan je er iets meedoen in je voordeel als TS?
Helaas, ik moet je teleurstellen. Of het moet zijn dat je dit soort onzin kan schrijven zonder er persoonlijk op aangesproken te worden. (Ik doel hier dus op mezelf he) Maar dat heeft weer niets te maken met TS-zijn.
Groetjes, Esther
parttime heks ad interim , die zich echt afvraagt waar ze de onzin vandaan haalt.
Ben je een beetje uitgeslapen trouwens?