Vertel Het!!!!

Algemeen

Moderator: Moderators

Selena Maria
dagelijks aanwezig

Vertel Het!!!!

Bericht door Selena Maria »

Hoi dames!Nadat ik met onverwacht begrip 2 van mijn beste kameraden over Selena had verteld(ze accepteren het en beslist geen einde vriendschap,ze zeiden:"Hoe kom je daar bij?Jij hebt het RECHT om 100% jezelf te zijn!!dat staat onze vriendschap niet in de weg!Erg emotioneel ook allemaal)Ik heb ze verwezen naar deze site en ze wat verteld over het hoe en waarom(voor zover ik dit kon uitleggen)ik zo ben etc.
Wat voelde dit als een opluchting!!!Niet te geloven.Gisteren was het dan zo ver.Heb hele te gekke broer en zus met "aanhang".Ik dacht nu ga ik ook verder.Eigenlijk belachelijk dat je er tegenop ziet als ben je een moordenaar of zo.Okay gisteravond dus weer verteld......
O ja erg belangrijke info:ik heb in alle gevallen eerst ge-emailed om ze de kans te geven er over na te denken etc.
Weer was het (o.k. ze waren in alle gevallen wel verbaast natuurlijk)100% raak,geen vuiltje in de lucht.Waarom heb je het zo lang verzwegen en hoe gaat dat in z'n of haar werk.Het eind van het verhaal is zelfs,hou je vast...dat mijn zus waarvan ik de minste acceptatie had verwacht zelfs aangeboden heeft met mij te gaan winkelen!!YES!Misschien laf maar we spreken dan codes af terwijl zij net doet alsof zij het wil kopen ik zeg van oke of niet!Of ik nog panty's wou hebben,make-up etc.Geweldig.
Mijn conclusie is:heb je werkelijk goede vrienden en/of familie die voor het vuur gaan voor je...VERTEL,VERTEL.Ik had het dus veel eerder moeten doen...ware het niet dat ik als positief mens in het leven sta en zeg:beter laat dan nooit!
P.S. ze waren unaniem het over eens hoe geweldig het is,dat er deze site bestaat!!!Vanaf hier dus ook van mij:BEDANKT ALLE MEDEOPRICHTSTERS,EN DAMES DIE DEZE SITE BEHEREN ETC.
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Selena Maria,

Het is wij die jou moet bedanken, want met jouw moed om dit aan je familie en vrienden te vertellen, heb je niet alleen jezelf geholpen, maar ook ons allemaal. Ten eerste omdat zulke succesverhalen het bij ons aansterken om ook "uit de kast" te komen, en ten tweede omdat er nu meer mensen zijn in de wereld die open en positief over travestie en transseksualiteit zullen denken.

Selena Maria, fantastico! magnifico! :D

tu hermana,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Nou Selena

Als dat geen successtory is.
Geeft je beslist moed voor de volgende stapjes he?
Hoop dat het zo vlot blijft gaan voor je.
En nu je garderobe aanvullen he? Hoe doe je dat met passen eigenlijk?
Ben ik wel benieuwd naar. Uit je verhaal maak ik op dat je wel aangeeft wat je wilt hebben, maar het nog niet zelf past.
Is dat dan de volgende stap misschien? :D
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Selena Maria,

Echt leuk voor je dat iedereen die je het vertelt zo positief is. Je zal vast ook wel eens een mindere reactie krijgen, maar dat neem je maar op de koop toe, dat moet je vooraf incalculeren. Kei-tof hoor! :D :D

Ik zou het zelf ook persoonlijk van de daken willen schreeuwen dat ik zo ben. Ik ben zelf van mening dat wie je laat vallen, je vriendschap niet waard is. Als ik geen partner en kids had om rekening mee te houden, was ik ook al verder uit de kast gekomen. Wanneer ik haar vertel om iemand in vertrouwen te nemen zegt ze steevast: 'liever niet'. Hou het maar voor jezelf. :( :-?

In elk geval moet ik haar wil respecteren. Misschien ook goed zo, want ik denk dat ik dan helemaal in 'stroomversnellingen' verzuip. :-?

Leuk dat alles zo voor je uitpakt, je bent op de goede weg. :D :D :D

Geen depri feelings bij mij vandaag hoor!!!! Zit hier lekker enfemme!

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hallo Selena Maria,

Heel erg fijn om te lezen hoe je door je omgeving geaccepteerd wordt. We zijn vaak zo bang om door onze omgeving afgewezen te worden om wie wij ten diepste zijn. Het is heerlijk te weten dat onze angsten vaak irreëel zijn, en niets met de werkelijkheid te maken hebben. Dat moet een opsteker zijn voor iedereen die bang is om de volgende stap te zetten.

Ik hoop dat je daaruit de moed put om voort te gaan op de ingeslagen weg. Een goede vriendin zei ooit tegen mij: "one step at a time". Moet je eens zien hoeveel kilometer je in één jaar kunt afleggen door "one step at a time" te gaan.

Ik wens je nog heel veel van deze positieve ervaringen toe. Verlies niet de moed als er eens een vriend of vriendin is die niet met verder met je mee kan reizen. Hoewel dat moeilijk voor je te accepteren zal zijn, kun je dan ook denken: kennelijk passen we niet meer bij elkaar. Sommige vrienden heb je voor even, andere voor het leven. Sommige reizen één bushalte met je mee, andere reizen met jou van het begin- tot het eindpunt.

Heel veel geluk gewenst,

Liefs,
JolandaM
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Grappig, ik heb het van het weekend ook aan m'n zus verteld, met veel moeite, maar was eigenlijk nergesn voor nodig. En ik denk dat er in het vertellen tegen je zus toch wel het meest speciaal is, ze zei me dat ze altijd wel iets aparts gezien te hebben en ze was er ook niet echt heel verbaasd over. Dat geeft dan zo kick, heerlijk.
Ze noemde me dan ook zus toen ik weer wegging en er fonkelde heel even wat in m'n ogen ! Die erkenning die je dan krijgt.. Vertel Vertel dames, het doet je goed !!
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Meikemeid.

In 1 woord : fantastisch.
Zou ik die zus af en toe van je mogen lenen? :roll: :roll: :roll:
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

kendra schreef:( de dorpstrans van Bodegraven :wink: :D :D )

Ps, dit laatste slaat op , dat ik in een klein dorp woon en dat binnen 14 dagen iedereen schijnt te weten dat ik een trans ben :wink:
De tam-tam deed weer erg goed d'r werk :x :-? Maar dorpstrans vind ik eigenlijk oneerbiedig voor je. Zodadelijk vragen ze in je dorp nog wanneer je wordt 'omgebouwd', omdat die gasten slechts dat woord kennen en verder niet weten hoe TS precies in elkaar zit en het alleen van sensationele televisie weten :evil:

Je kunt niet anders dan het over je heen te laten komen, laat anderen maar ouwehoeren. :roll:

Troost je, lieve Kendra, zodadelijk is die 'dorpstrans' een schoonheid met een gezin beter op orde dan velen. :wink: :P
liefs, Josette
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joost schreef:Maar dorpstrans vind ik eigenlijk oneerbiedig voor je.
Klinkt altijd beter dan "puntmuts" :D

Groetjes,
Lisa :) :wink:
If all else fails, buy new shoes
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

hallo Selena Maria en Meikemeid ,

fijn zo voor jullie dat het zo goed uitpakt met jullie outing, nogmaals proficiat, ik ben het juiste moment aan't afwachten voor het mijn moeder te vertellen,( nee heb ik nog niet gedaan), en daarna mijn zussen , en misschien mijn broer... als het zo ver is hou ik jullie wel op de hoogte,
jullie berichtjes hebben me weer moed gegeven , en hoop dat ik ook erkenning krijg.

groetjes van Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lieve Selena Maria en Meikemeid ,

fijn dat jullie daar zo open over zoiets als je T* kan zijn, tegenover broer, zus en aanhang. Dat pakken ze je niet meer af, zoiets waardevols. Zeer belangrijk voor je zelfvertrouwen.
liefs, Josette
Selena Maria
dagelijks aanwezig

het leuke is ook nog dat we binnenkort gaan winkelen en mijn zus vroeg wat voor maat schoenen ik had i.v.m. uitlenen etc.!!!Ze heeft in ieder geval dezelfde lengte als ik.Ze wou altijd al met mijn andere zus winkelen,maar die heeft 't altijd te druk!?O.K. zei ik dan heb je nu een zus die graag met je mee wil!
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Hoi, Selena Maria en Meikemeid.

Wow dames. Wat geweldig nieuws lees ik hier :) Dat maakt mij een zeer blije persoon :) Ik wens Selena heel veel winkelplezier met je zus.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Selena Maria
dagelijks aanwezig

bedankt Pinkslipper!Onnodig te zeggen dat dat wel gaat lukken,alleen kwa beurs......te veel leuke kleding etc.
Plaats reactie