Hoi Kendra.
Wat goed zeg.
Zouden we zo langzamerhand dan toch naar een wereld gaan waarin wat meer begrip en misschien zelfs acceptatie mogelijk is?
Dit is in ieder geval weer een lichtpuntje, en GOOD FOR YOU!
Open houding mbt transseksualiteit.
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Open houding mbt transseksualiteit.
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Re: Open houding mbt transseksualiteit.
Kendra,
Morgen zal een belangrijke dag voor je op je werk (school) worden vanwege het thema T* in het vak seksuele voorlichting. Ik hoop dat dit gunstig voor jou en je acceptatie uitpakt en wel zoodanig dat er een win-winsituatie voor jou en de school ontstaat want daar doen jullie het voor.
Bespoedigende berichten, je bent met je participerende houding t.o.v. de anderen voortreffelijk bezig. dikke virtuele knuffel uit Arnhem.
Morgen zal een belangrijke dag voor je op je werk (school) worden vanwege het thema T* in het vak seksuele voorlichting. Ik hoop dat dit gunstig voor jou en je acceptatie uitpakt en wel zoodanig dat er een win-winsituatie voor jou en de school ontstaat want daar doen jullie het voor.
Bespoedigende berichten, je bent met je participerende houding t.o.v. de anderen voortreffelijk bezig. dikke virtuele knuffel uit Arnhem.
Laatst gewijzigd door Josette op wo aug 27, 2003 1:13, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
-
- dagelijks aanwezig
hoi Kendra
Zo te lezen hier , en ook in die andere posting over je schoonfamilie, gaat het je momenteel voor de wind, ik ben echt blij voor jou, ik ga nog jaloers worden om je meid,
Nogmaals sterkte, maar zonder zou jou ook wel lukken, jij slaat je overal door heen,
Go for is girl,
liefste groetjes van
Irena
Zo te lezen hier , en ook in die andere posting over je schoonfamilie, gaat het je momenteel voor de wind, ik ben echt blij voor jou, ik ga nog jaloers worden om je meid,
Nogmaals sterkte, maar zonder zou jou ook wel lukken, jij slaat je overal door heen,
Go for is girl,
liefste groetjes van
Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
-
- ForumFan
weg
weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Hoi Kendra,
Groetjes,
Franciska.
Dat is zeker een overwinning, Ik hoop voor je dat er nooit verandering in zal komen.dus een pure overwinning voor ons !!!
Ben opgelucht en blij , want op deze locatie werk ik het meest.
Dat lijkt mij ook dat hier de reacties wat minder positief zullen zijn.Nu nog de berichten van de andere locatie, daar verwacht ik minder positieve reacties van, omdat daar meer marocaanse leerlingen zitten, maar je weet nooit???
Tja wie zal het zeggen.wordt het nu een T*soap???
Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day