Sportievelinges?????
Moderator: Moderators
Sportievelinges?????
Hoi meiden,
Ik weet dat de meeste meiden een afkeer hebben van sporten maar ik ben nieuwsgierig of er ook sportieve dames bij ons 'theekransje' behoren. En met sportief meen ik ook sportief in letterlijke zin.
Ik zal zelf even de spits afbijten. Ik vertoef graag op mijn racefiets. Geen lage instap. Wel overlaatst zo'n triathlontruitje gekocht. De verkoper zei dat het eigenlijk een damesmodel was. Geeft niet, toch gekocht!!! Dus een klein beetje dame op de fiets.
Ik ben reuze benieuwd.
Groetjes!
Ik weet dat de meeste meiden een afkeer hebben van sporten maar ik ben nieuwsgierig of er ook sportieve dames bij ons 'theekransje' behoren. En met sportief meen ik ook sportief in letterlijke zin.
Ik zal zelf even de spits afbijten. Ik vertoef graag op mijn racefiets. Geen lage instap. Wel overlaatst zo'n triathlontruitje gekocht. De verkoper zei dat het eigenlijk een damesmodel was. Geeft niet, toch gekocht!!! Dus een klein beetje dame op de fiets.
Ik ben reuze benieuwd.
Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
Hoi Kathleen
Zal gelijk reageren.
Ja, ik hou er ook van. Heb vroeger veel en fanatiek getennist, en speel nog steeds hockey. Weliswaar in de veteranencompetitie tegenwoordig, maar toch. En ook nog doordeweeks in de bedrijfscompetitie.
Alleen de tijd dat ik 2 wedstrijden op 1 dag deed is voorbij (de leeftijd he).
En dan natuurlijk nog de sport die we allemaal beoefenen (al zijn sommigen hier professional en anderen maar amateurs).
Zal gelijk reageren.
Ja, ik hou er ook van. Heb vroeger veel en fanatiek getennist, en speel nog steeds hockey. Weliswaar in de veteranencompetitie tegenwoordig, maar toch. En ook nog doordeweeks in de bedrijfscompetitie.
Alleen de tijd dat ik 2 wedstrijden op 1 dag deed is voorbij (de leeftijd he).
En dan natuurlijk nog de sport die we allemaal beoefenen (al zijn sommigen hier professional en anderen maar amateurs).
Cyn.
- pinkslipper
- ForumFan
Hoi hoi dames,
Even een rijtje maken, hold on :
1 ) Surfen, op internet.
2 ) Dammen en schaken, op internet.
3 ) Tv kijken, vooral de afstandsbediening hanteren
4 ) Tennissen
5 ) Darten ( elke dag 1 uur )
6 ) Squash ( 1 a 2 x per week 1 uur )
7 ) Autorijden ( wel met stuurbekrachtiging )
Liefs,
Even een rijtje maken, hold on :
1 ) Surfen, op internet.
2 ) Dammen en schaken, op internet.
3 ) Tv kijken, vooral de afstandsbediening hanteren
4 ) Tennissen
5 ) Darten ( elke dag 1 uur )
6 ) Squash ( 1 a 2 x per week 1 uur )
7 ) Autorijden ( wel met stuurbekrachtiging )
Liefs,
Laatst gewijzigd door Pamela- op zo aug 31, 2003 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- ForumFan
gone Kendra
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- pinkslipper
- ForumFan