Hallo CynthiaCynthia schreef:Priscilla,
Geweldig zoals jij je manifesteren durf.
Ik vind in theorie wel dat ik dat ook moet doen, maar ben zelf nog lang niet zover dat ik openlijk ermee naar buiten durf.
Maar ben wel steeds meer hindernissen aan het wegruimen, dus wie weet.
Bedankt voor het voorbeeld.
Je moet je zelf pas naar buiten laten treden zodra je er klaar voor bent.
Ikzelf ben erg nuchter over hoe anderen over me denken ben altijd al iemand geweest die anders is dan anderen.
Ben altijd al tegendraads geweest en mezelf gebleven.
daarom is het voor mij ook een stuk makkelijker dan anderen om naar buiten te treden met wie ik ben en trek ik me dus ook niet veel aan van hoe anderen over me denken.
In hoevere ik een voorbeeld ben voor anderen weet ik niet maar in ieder geval wil ik niet over komen als een voorbeeld.
Ik ben nu bijna 5 jaar T*-Girl en ben gelijk vanaf de eerste dag al naar buiten gegaan en heb maar een aantal keren negatieve reacties gehad eerst reageerde ik daar wel op.
Maar ik werdt er zo ziek van om er steeds maar weer op in te gaan en heb me toen voorgenomen om er niet meer op in te gaan.
En sinds ik dat heb gedaan ben ik veel zekereder van mezelf geworden en loop nu dus ook heel erg zelfverzekerd door de stad hier.
Ik heb zelf een hele tijd de naam The Bitch van Leeuwarden gehad en die naam heb ik nog steeds maar wordt al minder gelukkig maar.
Ik was een echte Bitch wat dat betreft iedereen die mij uitschold trapte ik letterlijk de grond in.
Ik reageerde dan zo fel terug dat ze niets meer wisten te zeggen of ze begonnen gewoon te janken.
Ik heb dat wel afgeleerd omdat ik zelf hellemaal geen Bitch ben.
Maar ben nu een lief meisje met af en toe een grote mond hihihihi.
Maar meid jou dag komt nog en dan zul je er ook van genieten zoals ik nu geniet.
Doe niets overhaast maar laat het gewoon komen ieder zijn tijd komt vanzelf alleen is het bij de een iets eerder dan bij de ander.