Geldt ook voor mij.
Enige dat ik nog kan bedenken is een mailtje naar chantalf82@hotmail.com sturen en ze het rechtstreeks vragen.
Heb ik ondertussen gedaan voor je.
Nou, je zult het onderhand ook wel weten, maar heb net vandaag de eerste nieuwsbrief binnen gehad.
Zit gelijk een soortement Miss-verkiezing bij als je dat leuk vindt.
Ik heb mijn enige foto natuurlijk direct verstuurd hihi.
Ik vind het jammer dat je bij voorbaat al dingen zegt, schrijft en misschien ook wel denkt terwijl je niet eens weet of iets zo is. Een duidelijk geval van heb de klok wel horen luidden maar weet niet waar de klepel hangt. Wat je nu weer schrijft over een beschaafde foto geeft alleen maar weer aan dat je geen interesse en energie in me heb gestoken, de energie en aandacht die ik wel in jou steek. Ik heb stapels mooie en beschaafde foto's. Dit doet me zeer en stemt mij erg verdrietig.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Je bent mooi, lief, aardig en charmant.. maar let's face it.. ik kan je foto's niet beschaafd noemen..
Ze brengen in mij gekke dingen naar boven... Ook al sta je er best netjes op. Ze zijn gewoon te sensueel, te passievol en te mooi om 'beschaafd' genoemd te mogen worden. Tis net als autodrop, te lekker. Het zou eigenlijk verboden moeten worden. Daar kan jij niets aan doen .. dat is nu eenmaal zo.
Snap je ?
*kusje*
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
:evil: Ik wil graag een vrouw zijn maar wil erdan ook zo uit zien en met soon masker nee dat nooit daar voel ik me dan toch nog meer vrouw zonder dat. :P