Sportievelinges?????
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
hallo allemaal,
ik probeer zo'n 3 keer per week te gaan joggen, een uurtje per keer, en in oktober ga ik een halve marathon proberen uit te lopen (niet op hoge hakken ) , je word er wel moe van maar is ideaal om je af te reageren en je gewicht op pijl te houden
groetjes Irena
ik probeer zo'n 3 keer per week te gaan joggen, een uurtje per keer, en in oktober ga ik een halve marathon proberen uit te lopen (niet op hoge hakken ) , je word er wel moe van maar is ideaal om je af te reageren en je gewicht op pijl te houden
groetjes Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Jeetje, wat veel reacties. Eh, ik moet mijn mening dat dames normaal gezien niet graag aan sport doen toch even herzien. Of slaat dat nu op de doorsnee biovrouw?
En ja, dammen en kruiswoordpuzzels tellen ook mee, lichaamsbeweging voor de hersenen. Ben ik niet zo sterk in, geef mij maar het meer fysieke alspect. Tja, voor ieder wat wils.
Ik ben zelfs erg fanatiek met dat fietsen! Ik wil dit jaar de 10000 kilometer volmaken (zit al aan 6500). En ik scheer zelfs mijn benen voor een extra flashy look, of is dat nu voor mijn andere hobby?
Ciao.
En ja, dammen en kruiswoordpuzzels tellen ook mee, lichaamsbeweging voor de hersenen. Ben ik niet zo sterk in, geef mij maar het meer fysieke alspect. Tja, voor ieder wat wils.
Ik ben zelfs erg fanatiek met dat fietsen! Ik wil dit jaar de 10000 kilometer volmaken (zit al aan 6500). En ik scheer zelfs mijn benen voor een extra flashy look, of is dat nu voor mijn andere hobby?
Ciao.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ja, errug ladylike
En Pamela, een partijtje sparren lijkt me wel wat. Maar, dan wil ik wel een paar regels stellen:
En Pamela, een partijtje sparren lijkt me wel wat. Maar, dan wil ik wel een paar regels stellen:
- Niet aan de pruik trekken
Nagels mogen niet langer dan 2 cm uitsteken
Pumps blijven buiten de dojo
Jij draagt de zwarte band en ik turquoise (op een mooi roze dojopakje)
Iedere vijf minuten hebben we tijd om de make-up bij te werken
Ik deel geen handtekeningen uit
De pers is welkom
Geen (te) lange oorbellen
Je moet onder de oksels geschoren zijn
Laatst gewijzigd door Paula op wo sep 03, 2003 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Pam
Je zei:
En wel waterproof make-up gebruiken he!
En medische verzorging moet klaarstaan, want 2 cm. kan diepe sporen trekken hoor. (mogen het evt. valse nagels zijn?)
Hoeveel gaan de kaartjes kosten?
Want dat wil ik zien.
Je zei:
Toch zeker niet alleen onder de oksels?Niet aan de pruik trekken
Nagels mogen niet langer dan 2 cm uitsteken
Je moet onder de oksels geschoren zijn
En wel waterproof make-up gebruiken he!
En medische verzorging moet klaarstaan, want 2 cm. kan diepe sporen trekken hoor. (mogen het evt. valse nagels zijn?)
Hoeveel gaan de kaartjes kosten?
Want dat wil ik zien.
Cyn.
-
- ForumFan
gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:25, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Paula en girls,
Laten we de Amsterdam Arena als plek uitkiezen. Ik verwacht toch zo'n 40.000 T's op onze fight.
Ik moet wel zeggen Paula dat je wel tuttig bent hoor, ik mag niets. Was van plan je krabbelen, spugen en eh wat doet een vrouw nog meer de ogen uitsteken met me nieuwe rokje. That must help !
Me oksels tja, die zijn altijd geschoren, ik zou niet anders willen, maar speciaal voor ons gevecht smeer ik er haring onder, ruikt zo lekker.
De rest moet ik mee accord gaan van me agent, goeie deal zegt tie.
By the way de opbrengst van de kaartjes ( 40.000 x 20 euro ) is voor ons Paula. Gaan we samen de stad in daarna ?
Liefs,
Laten we de Amsterdam Arena als plek uitkiezen. Ik verwacht toch zo'n 40.000 T's op onze fight.
Ik moet wel zeggen Paula dat je wel tuttig bent hoor, ik mag niets. Was van plan je krabbelen, spugen en eh wat doet een vrouw nog meer de ogen uitsteken met me nieuwe rokje. That must help !
Me oksels tja, die zijn altijd geschoren, ik zou niet anders willen, maar speciaal voor ons gevecht smeer ik er haring onder, ruikt zo lekker.
De rest moet ik mee accord gaan van me agent, goeie deal zegt tie.
By the way de opbrengst van de kaartjes ( 40.000 x 20 euro ) is voor ons Paula. Gaan we samen de stad in daarna ?
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Pamela, laatst toen ik je sprak kwam ook al die haringlucht onder je armen vandaan. Had je toen ook een gevecht?
En, 0,5 x 40.000 x 20 euro is een leuk begin. Ik heb een beeeeldig jurkje gezien en hoef dan nog maar een klein beetje bij te leggen.
Pam, ik heb meteen ff naar de Arena gebeld. Het is allemaal geregeld. I'm your man !! uhhh ..... girl !!
Paula.
En, 0,5 x 40.000 x 20 euro is een leuk begin. Ik heb een beeeeldig jurkje gezien en hoef dan nog maar een klein beetje bij te leggen.
Pam, ik heb meteen ff naar de Arena gebeld. Het is allemaal geregeld. I'm your man !! uhhh ..... girl !!
Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ja, ja, ons warm maken, zorgen dat de ArenA is uitverkocht, al dagen van tevoren op het radio en televisie praat iedereen alleen maar daarover, toestemming geven voor een live uitzending en dan op het laatste nippertje de boel afblazen vanwege een of andere vage keelontsteking. Die ken ik
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Hoi P&P (Pamela en Paula), mag ook andersom (P&P dan).
Eh, ik wil volgend jaar een veranda achter ons huis bouwen. Mag ik jullie dan inhuren om wat planken door te slaan. Scheelt weer in tijd, gaat vlugger dan doorzagen. Met jullie fighters-talenten kan dat toch geen probleem zijn, niet?
Eh, zijn de kaartjes van jullie kamp ook in elk postkantoor of de één of andere bank te verkrijgen. Scheelt me weer een rit naar Amsterdam! Of is ie al uitverkocht?
Have a nice fitht! Ciao!
Eh, ik wil volgend jaar een veranda achter ons huis bouwen. Mag ik jullie dan inhuren om wat planken door te slaan. Scheelt weer in tijd, gaat vlugger dan doorzagen. Met jullie fighters-talenten kan dat toch geen probleem zijn, niet?
Eh, zijn de kaartjes van jullie kamp ook in elk postkantoor of de één of andere bank te verkrijgen. Scheelt me weer een rit naar Amsterdam! Of is ie al uitverkocht?
Have a nice fitht! Ciao!
Liefs, Kathleen