Collega die mij eerst met moeite accepteerde , dus niet!!

Algemeen

Moderator: Moderators

transcommunity-girl2
ForumFan

Collega die mij eerst met moeite accepteerde , dus niet!!

Bericht door transcommunity-girl2 »

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 20:38, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Mijn lieve fee, my god toen ik je verhaal las...het glibberde me langers het elvenlichaam...wat erg.
Maar het is een feit..toen ik het over mijn eigen had op mijn werk zakten ze ook pffff op hun stoel...oooo my god als hij maar geen ..ppp..is.
Als je iets geheinzinnigs hebt....dan denken ze algouw...en ik kan ze geen ongelijkheid geven...denk aan Friesland...godzij dank is dit ..goed..
Maar .. het meisje heeft een trauma tot haar d..
Mon dieu...ik bid voor die kinderen...

Wat een wereld.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Kendra

Wat een toestand heb je meegemaakt zeg.
Maar wat heb je dat geweldig opgelost. Klasse. Je hebt geluk dat je het hele team, hoofd etc. achter je hebt staan. Kon je hem mooi isoleren.
Als je nu maar niet te boek komt te staan als "de bitch vanBodegraven" haha. :P :D :lol:
Maar als er weer es iets is, en je wilt ff uithuilen of het gewoon kwijt; je weet dat je hier altijd terecht kunt he.
Cyn.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Kendra,

Ik denk dat elke T die met zijn verhaal naar buiten komt vroeg of laat wel zo'n gozer tegen het lijf loopt. Zelf zou ik dan zo iemand compleet negeren, maar wanneer er grove taal aan te pas komt moet je natuurlijk reageren. :wink:

Prima zo, Kendra! Bijt maar van je af, meid! Zoals het duiveltje in het doosje!:evil: :evil: :evil:

Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Lieve Kendra,

Dat was een afschuwelijk verhaal, en inderdaad geen prettige dagen om te werken. Goed dat je het van je hebt afgeschreven. En nadat die knaap te snel z’n grote mond open deed en effekes een paar T*-onvriendelijke opmerkingen naar jou uitte, ging hij hielenlikken en slijmen. Afstand houden. En het was zo veelbelovend. . . .

Maar die belediging, is die vent wel goed bij zijn hoofd? Weet hij niet wat hij zei !?!? Recentelijk hebben we hier op deze site ook pogingen tot pedofilie geconstateerd, en is de policy officieel hier geworden bij pedofilie, dan wel pogingen hiertoe, doet één of meer van de bevoegde webmeesteressen van www.travestie.org aangifte bij de politie. Kort geleden is een pedofiele priester in een Amerikaanse gevangenis vermoord door medegevangenen. Trouwens, in de bak staan pedo's onderaan de pikorde. Helaas bestaat er in Nederland bestaat een pro-pedofielenvereniging, genaamd stichting Martijn en ook met een .org domein. Als je die internetsite leest dan vallen de schellen van je ogen dat dat in NL kan. Die lui vangen nog subsidie ook :evil: Dat Portugese pedofilieschandaal gaat over een TV-presentator die in dat land dezelfde status had als hier in Nederland Paul Witteman, voordat die beerput geopend werd.

Hij probeert nu een vorm van ‘surrogaatrespect’ naar je toe te vertonen en mierzoete broodjes te bakken. :evil: , wat nu wél nep is. Ofwel: eerst zien, dan geloven. Maar d’r is al aardig wat beschadigd.

Je moet het hoofd van de school aan zijn/haar belofte houden over de herverdeling van je werk. Knokken voor je positie, die krijg je niet vanzelf. Mocht dit uit de hand lopen: klacht indienen. Niet over je heen laten lopen
Kendra schreef:liefs en een prettig weekend voor allemaal, van een nu weer lachende kendra
Maak je niet te druk hierom, al zal dit moelijk zijn. Maar maak er maandag wél direct werk van en wees duidelijk: acceptatie van Kendra. Maar als ik lees "lachende kendra" dan zit dat wel goed.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Kendra,

Hoe is het vandaag en maandag afgelopen? En hoe is het voorval van afgelopen donderdag en vrijdag afgehandeld? Ik hoop dat je werkdagen lekkerder verliepen dan eind vorige werk.
liefs, Josette
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

kendra schreef:De reden van mijn verzoek tot verplaatsing van deze posting van TS naar algemeen is het volgende, deze negatieve ervaring kan naar mijn gevoel iedere T* overkomen, vandaar.
Vandaag hoorde ik de buurvrouw van twee verderop dat in de flat over mij geroddeld wordt wegens mijn damesschoenen en het dragen hiervan in combinatie met een korte broek, en de reacties "Is hij homo", "Is hij goed bij zijn hoofd", en in die roddels word ik als dubieus beschouwd louter vanwege dat ik op damesschoeisel loop. De buurvrouw-in-kwestie vind die babbels niet prettig en ze heeft mij op het hart gedrukt om me niets van deze roddels aan te trekken en gewoon de dingen te dragen die ik zelf mooi vind. Bovendien vind ze me zeer goed op hakken lopen en vind ze mijn laarzen elegant staan.

Je maakt het vaker mee waarbij altijd geldt "homo=dus vies" :evil: terwijl het alleen maar damesschoenen zijn wat ik draag en voor de rest herenkleding. en ik stel me niet verwijfd op, ik ben niet minder een man dan anderen. De echte kenners en echte vrienden blijven me steunen en me dapper vinden, anderen figuren moeten kwablijkelijk altijd wat te ouwehoeren hebben, ze kunnen me wat :-? Wel, dan negeren die babbelaars maar. Ik loop er niet minder prettig op.
liefs, Josette
simone_v
ff weer wat posten

Bericht door simone_v »

Joost schreef: Helaas bestaat er in Nederland bestaat een pro-pedofielenvereniging, genaamd stichting Martijn en ook met een .org domein. Als je die internetsite leest dan vallen de schellen van je ogen dat dat in NL kan.
Laat ik voorop stellen dat ikzelf geen pedofiel ben, en wel een dochtertje van vier heb. Desondanks wil ik even een rem uitgooien voor opmerkingen zoals die hierboven gequote is. Ik heb de site van de genoemde stichting opgezocht, en heb geconstateerd dat er sprake is van een groep mensen die net als wij allemaal afwijken van wat als norm beschouwd wordt.

De heren die die site hebben opgezet hebben dat gedaan met de bedoeling om begrip te kweken voor hun persoonlijke afwijking, maar wel geheel binnen de wet. Dat het hun bedoeling is om de wet te verruimen is ook te begrijpen. Bedenk wel dat tot aan de tachtiger jaren van de vorige eeuw ook travestie wettelijk verboden was.

Ik wil absoluut geen enkel goed woord voeren voor kinderverkrachters, maar zoals ik uit de site van stichting Martijn begrepen heb is er een groot verschil tussen een pedofiel en een kinderverkrachter. Het is juist hun bedoeling om dat verschil duidelijk te maken, net zoals velen van ons duidelijk hebben gemaakt dat er een groot verschil is tussen travestieten en homo's. Niet dat daar iets fout mee is, het is alleen anders.

Ik wil hierbij graag oproepen, juist aan mensen zoals wij die van de norm afwijken, om een grotere tolerantie te hebben voor alle anderen die ook van de norm afwijken. Zolang ze anderen niet schaden, en binnen de wet blijven is er ook alle reden voor tolerantie. Verkrachting, in welke vorm dan ook, vind ik afstotelijk. Intolerantie ook.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Simone schreef:De heren die die site hebben opgezet hebben dat gedaan met de bedoeling om begrip te kweken voor hun persoonlijke afwijking, maar wel geheel binnen de wet. Dat het hun bedoeling is om de wet te verruimen is ook te begrijpen. Bedenk wel dat tot aan de tachtiger jaren van de vorige eeuw ook travestie wettelijk verboden was.
Sorry, Simone.. maar hier word ik dus ECHT EVEN ONPASSELIJK van !
Hoe haal je het in je hoofd travestie ook maar in de verste verte te linken naar pedofilie ?

En veel erger nog, wat bezielt je om sex met kinderen (kinderen!) te vergoeilijken ? Laat kinderen alsjeblieft kind blijven, zeg ! Geef me 1 goede reden waarom je het ooit zou toestaan dat kinderen het slachtoffer zouden moeten worden van mannen die hun sexuele lusten niet de baas kunnen ?

Kerels die hun 'persoonlijke afwijking' botvieren op kinderen die geen weerstand kunnen bieden tegen de mooie verhaaltjes van volwassenen en dan vervolgens sexueel misbruik van deze kinderen maken ......GADVERDAMME ZEG !!! Echt hoor.. ik moet zo iemand niet tegenkomen ... want ik doe 'm wat. Als je me ergens mee op de kast wilt krijgen .. dan is het wel zo.

Ik voel me dan ook absoluut niet geroepen ook maar enig begrip ten toon te spreiden voor mannen die over de rug van kinderen hun gerief halen. Evenmin ben ik bereid een onderscheid te maken tussen pedofielen en kinderverkrachters.. en wel om bovengenoemde redenen.

Simone, Ik hoop van harte dat je eens goed bij jezelf te rade wilt gaan. En daarna je vorige bericht wilt herzien en/of grondig wilt nuanceren ...
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi allen,

Simone ik lees je bericht en ben boos, verdrietig en zwaar teleugesteld in je posting. gewoon de dingen die je zegt, de vergelijkingen die je trekt en de tolerantie waar je om vraagt. ONGELOOFLIJK, echt waar !

Simone schreef :
Ik heb de site van de genoemde stichting opgezocht, en heb geconstateerd dat er sprake is van een groep mensen die net als wij allemaal afwijken van wat als norm beschouwd wordt.
Klopt bijna wat je hier zegt alleen vind ik de vergelijking erg ver te zoeken, vind het zelfs ziekelijk wat ze doen en geenszins te vergelijken met T zijn ! Wil ook zeker geen verschil aan brengen tussen beide categorieen ze moeten mijnsinziens allebei achter slot en grendel komen.

Simone schreef :
Het is juist hun bedoeling om dat verschil duidelijk te maken
Welk verschil, het is gewoon verschrikkelijk wat ze beide doen, geen goed woord voor over en ook zeker geen begrip !

Simone schreef :
Ik wil hierbij graag oproepen, juist aan mensen zoals wij die van de norm afwijken, om een grotere tolerantie te hebben voor alle anderen die ook van de norm afwijken. Zolang ze anderen niet schaden, en binnen de wet blijven is er ook alle reden voor tolerantie. Verkrachting, in welke vorm dan ook, vind ik afstotelijk. Intolerantie ook.
Simone ik weet niet wat je van me vraagt maar ik ga hier niet in mee. Ik wil toleratie hebben voor homo's, voor lesbiennes hell wil zelfs toleratie hebben voor dieven maar voor verkrachters en pedofielen hell no !
Begrijp zelf niet hoe je dit kan vragen.

Vraag me echt ten zeerste af hoe je de link kan leggen tussen travestie en wat je hierboven beschrijft.

Ik verafschuw je reaktie en wil buiten me reaktie er niets mee te maken hebben !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Sorry Kendra,

Het lijkt erop dat we even behoorlijk offtopic geworden zijn nu. En da's niet netjes naar jou toe. Ik heb je verhaal gelezen en kan je alleen maar feliciteren met je inzet en je volharding.

Maar dat bericht aan Simone... dat moest me even van het hart.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Hi Simone,
In je schrijven stel je duidelijk dat als men een ander niet schaad en binnen de wet blijft, dan is het juist.
Volgens de letter heb je gelijk, wetten hebben we met de meerderheid in dit land geaccepteerd en volgens ons stelsel zijn dit dan de spelregels.

In je schrijven is ook duidelijk dat je er afstand van neemt maar vraagt om tolerantie, speciaal omdat wij als "T", vinden de meeste anderen, ook van de "norm" afwijken

Ik denk in dit geval het appels met peren vergelijken is, pedofiele is sex tussen 2 ongelijken de ene is een volwassen mens en de ander een kind die pas later beseft wat het overkomen is en meestal een levenslang trauma oploopt.

Het "T" zijn, zoals je ook uiteraard weet anders schreef je hier niet, is een puur persoonlijke beleving waar je niemand anders voor nodig hebt en indien wel zo gaat het toch altijd tussen volwassenen die zelf kunnen bepalen wat ze willen, kinderen zijn hierbij totaal niet in beeld.

En zelfs als er wettelijke mogelijkheden zouden zijn dan wijs ik ze af want soms worden er ook verkeerde wetten aangenomen en uiteindelijk hebben we allemaal onze persoonlijke verantwoording, die bij mij als eerste geld.

Nu zullen diverse hier wel denken wat is Adriana tolerant in haar commentaar, nee ik zeg het alleen anders maar.....

ook ik heb kinderen 4, nu volwassenen toen mijn jongste dochter 12 jaar was, we woonden toen met het hele gezin in Portugal kwam ze op een middag thuis helemaal overstuur, we woonden nogal landelijk en op weg naar huis in heuvelachtig terrein had een man in een auto geprobeerd haar erin te sleuren, gelukkig heeft ze zich los gerukt en is naar huis gerend, ik ben toen in mijn auto gesprongen en naar hem op zoek gegaan en kan je verzekeren dat als ik hem te pakken had gekregen hij vandaag de dag nog de gevolgen had ondervonden wat hij toen probeerde te flikken, terwijl ik dit nu schrijf komt diezelfde boosheid weer in mij op, van kinderen blijven volwassenen af, daar is geen wet voor nodig.

Overigens Simone, vind ik het wel correct dat je dit onderwerp hier aansnijd, omdat het een open forum is en er dan een verduidelijkende discussie komt.

groetjes, Adriana

sorry Kendra, fijn te weten dat het nu beter gaat op je werk en je weet wat ik gezegd heb over die Portugese collega als hij een "blackout" krijgt met zijn Nederlands. :D

.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Adriana,

Ik herken de boosheid in je die naar boven komt als je het over dat voorval heb. Ik heb een soort gelijk meegemaakt maar dan niet met een eigen kind maar wel een nichtje waar ik veel omgeef.

Echt op dat moment als je het hoort --> zo boos, zo verdrietig en je ogen spugen vuur. (%@%#^@$@%^!)

Ook gisteravond toen ik die mail las kwam alles weer even langs. Ik was met stomheid verslagen van die posting en vind het nog steeds niet t evergelijken met elkaar !

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Zoals iedereen hierboven, deel ik de afschuw voor pedofilie. Ik ben echter teleurgesteld in de enorme felheid van de initiele reacties op de posting van Simone. Simone heeft met de beste bedoelingen iets fouts ter discussie gesteld. Dat het moest worden bestreden, staat voor mij buiten kijf. Maar de boosheid waarmee er werd gereageerd vond ik onverdiend. Ik begrijp de motieven hierachter, want ik ken de mensen en weet dat ze zeer integer zijn en zeer begaan zijn met kinderen. Maar zo nodig je mensen niet uit om controversiele of gevoelige zaken te bespreken hier. Hoewel ik inhoudelijk met alle reacties eens ben, moet ik helaas afstand nemen van een aantal. Zoals Adriana heeft gereageerd, vind ik klasse. Ik kan mij 100% erin vinden, zowel in haar boodschap als hoe zij het heeft ingekleed. Zo hoort het, mijns inziens, om het niveau van discussies in het forum te waarborgen. De pedofielen en kinderverkrachters moet je met hard hand aanpakken. Mensen met goede bedoelingen moet je met gebruik van reden op de goede weg zien te krijgen.

Lisa
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

kendra schreef:Meiden,

Ik moet wat bekennen ik ben een klein pedofilatelistje, :( ik spaar namelijk kinderpostzegels. :D
Zijn jullie nu ook boos op mij????????? :cry: :cry: :cry:

Kendra :(
Kendra, schat, zo lang je met je tong van de postzegels afblijven, is er niks aan de hand.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie