Nog maar eens niet geaccepteerd...
Moderator: Moderators
Nog maar eens niet geaccepteerd...
Hoi Meiden,
Ik weet het,ik ben op dit moment niet zo actief op het forum maar dat komt omdat ik echt weinig tijd heb om te reageren en met heel veel andere dingen bezig ben.Ik kom wel elke dag ff langs om jullie posts te lezen
Wat ik nu even kwijt wil is dat hier in Belgie blijkbaar het T* zijn nog minder geaccepteerd word dan in Nederland...
Blijkbaar is de site van jullie Belgische zusjes(travestieweb.be) deze week gehackt door onbekenden.Wat het motief was weet niemand en ook niet of het het enige doelwit was maar het is toch voor de Belgische T*s weer een serieuze kaakslag.De site en het forum waren nog niet zolang geleden opgestart en nog in volle opbouw.Voorlopig is de site(of wat er van over is) naar ergens anders overgeplaatst.
Het gaat hier niet om sluikreclame ik voel me goed zowel hier als elders maar ik wou dit toch ff kwijt omdat het toch ergens raakt dat sommige belgen zo kortzichtig zijn tegenover ons.In Nederland staan ze op dat gebied al veel verder.
Gelukkig bestaat Travestie.org nog waar ik met mijn lastige dingen naartoe kan.
Binnenkort opnieuw meer van Missy maar nu ga ik verderwerken.
Groetjes,
Missy XXXX
Ik weet het,ik ben op dit moment niet zo actief op het forum maar dat komt omdat ik echt weinig tijd heb om te reageren en met heel veel andere dingen bezig ben.Ik kom wel elke dag ff langs om jullie posts te lezen
Wat ik nu even kwijt wil is dat hier in Belgie blijkbaar het T* zijn nog minder geaccepteerd word dan in Nederland...
Blijkbaar is de site van jullie Belgische zusjes(travestieweb.be) deze week gehackt door onbekenden.Wat het motief was weet niemand en ook niet of het het enige doelwit was maar het is toch voor de Belgische T*s weer een serieuze kaakslag.De site en het forum waren nog niet zolang geleden opgestart en nog in volle opbouw.Voorlopig is de site(of wat er van over is) naar ergens anders overgeplaatst.
Het gaat hier niet om sluikreclame ik voel me goed zowel hier als elders maar ik wou dit toch ff kwijt omdat het toch ergens raakt dat sommige belgen zo kortzichtig zijn tegenover ons.In Nederland staan ze op dat gebied al veel verder.
Gelukkig bestaat Travestie.org nog waar ik met mijn lastige dingen naartoe kan.
Binnenkort opnieuw meer van Missy maar nu ga ik verderwerken.
Groetjes,
Missy XXXX
Was ik maar dat ietsje anders...dan zou iedereen me normaal vinden.
Hoi Missy.
Jammer te horen dat je niet zo actief kunt zijn.
Hoop dat die andere dingen genoeg de moeite waard zijn om jouw bijdragen hier te ontberen.
Maar wat erg dat de site gehacked is.
Is er geen goede back-up zodat je terug kan naar de oude situatie?
Hopelijk kan dat met T.org niet op dezelfde manier gebeuren, al waren er gisteren wel vreemde verschijnselen (zie ook de thread http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1144
Maar dat kan net zo goed een andere oorzaak hebben hoor. Hopelijk wordt de beveiliging aangepast, zodat het jullie niet nog es kan gebeuren.
Uiteindelijk is dat plekje op cyberspace heilig voor ons.
Jammer te horen dat je niet zo actief kunt zijn.
Hoop dat die andere dingen genoeg de moeite waard zijn om jouw bijdragen hier te ontberen.
Maar wat erg dat de site gehacked is.
Is er geen goede back-up zodat je terug kan naar de oude situatie?
Hopelijk kan dat met T.org niet op dezelfde manier gebeuren, al waren er gisteren wel vreemde verschijnselen (zie ook de thread http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1144
Maar dat kan net zo goed een andere oorzaak hebben hoor. Hopelijk wordt de beveiliging aangepast, zodat het jullie niet nog es kan gebeuren.
Uiteindelijk is dat plekje op cyberspace heilig voor ons.
Cyn.
Hoi Missy,
Er is echt niet zoveel verschil in mentaliteit tussen Belgen en Nederlanders wat acceptatie betreft. Wat wel waar is, is dat in Nederland er meer uitgaansmogelijkheden zijn voor elke T-girl.
Wanneer je echter je huisdeur achter je dicht slaat en zo in het openbaar verschijnt, lijkt het me logisch dat je in Nederland net zo aangegaapt wordt dan dat dat in België zou gebeuren.
Niet dat ik dat al geprobeerd heb hoor. Ik hou me voorlopig liever op in een wat meer beschermde omgeving. Vanavond gaat deze meid weer naar de T&T-Eindhoven. Maar dat ik ooit de stap naar buiten zal zetten staat als een paal boven water.
Female groetjes,
Er is echt niet zoveel verschil in mentaliteit tussen Belgen en Nederlanders wat acceptatie betreft. Wat wel waar is, is dat in Nederland er meer uitgaansmogelijkheden zijn voor elke T-girl.
Wanneer je echter je huisdeur achter je dicht slaat en zo in het openbaar verschijnt, lijkt het me logisch dat je in Nederland net zo aangegaapt wordt dan dat dat in België zou gebeuren.
Niet dat ik dat al geprobeerd heb hoor. Ik hou me voorlopig liever op in een wat meer beschermde omgeving. Vanavond gaat deze meid weer naar de T&T-Eindhoven. Maar dat ik ooit de stap naar buiten zal zetten staat als een paal boven water.
Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
-
- dagelijks aanwezig
Re: Nog maar eens niet geaccepteerd...
hoi allemaal,Missy schreef: Blijkbaar is de site van jullie Belgische zusjes(travestieweb.be) deze week gehackt door onbekenden.Wat het motief was weet niemand en ook niet of het het enige doelwit was maar het is toch voor de Belgische T*s weer een serieuze kaakslag.De site en het forum waren nog niet zolang geleden opgestart en nog in volle opbouw.Voorlopig is de site(of wat er van over is) naar ergens anders overgeplaatst.
dat" travestie.be" gehackt is zou kunnen, in ieder geval raak ik niet meer op hun site, en waar ik ook niet meer kan opgeraken , is de Belgische site VKG, de Vlaamse Gender Kring, heeft iemand weet of deze site ook gehackt is , of wat er mee aan de hand is ????
groetjes van Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
- pinkslipper
- ForumFan
Bedoel je deze site?
http://transgender.f2o.org/phpbb/portal.php
Het probleem met hun forum is te lezen op
http://transgender.f2o.org/phpbb/portal.php?article=0
http://transgender.f2o.org/phpbb/portal.php
Het probleem met hun forum is te lezen op
http://transgender.f2o.org/phpbb/portal.php?article=0
Think Pink en xxx,
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
pinkslipper
Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
- PinkDaisy
- ff weer wat posten
- Contacteer:
travestieweb.Be
Ik hoop dat ik niets verkeerd doe met dit te posten,
De site is inderdaad gehackt, eigenlijk de ganse hosting. 300 websites van de kaart geveegd.
Ik heb gelukkig een backup van die website maar niet van het forum. Binnenkort zijn we terug online, wij wachten nu enkel nog op bevestiging en de codes voor een nieuwe start.
Wij hopen zo spoedig mogelijk terug online te zijn
Greetzzzzzzzzzzzz
De site is inderdaad gehackt, eigenlijk de ganse hosting. 300 websites van de kaart geveegd.
Ik heb gelukkig een backup van die website maar niet van het forum. Binnenkort zijn we terug online, wij wachten nu enkel nog op bevestiging en de codes voor een nieuwe start.
Wij hopen zo spoedig mogelijk terug online te zijn
Greetzzzzzzzzzzzz
-
- ff weer wat posten
Vanuit de praktijk van een systeembeheerder die bij allerlei bedrijven en instellingen de installatie deed, maar niet het dagelijkse beheer, kan ik je vertellen dat het maken van backups pas gedaan wordt als het een keer echt fout gegaan is. En controleren of de backup goed gelukt is wordt pas na de tweede kostbare fout uitgevoerd.Nathalie schreef:En dat terwijl er in de admin-functies van phpBB2 toch een prima database-backup en restore mogelijkheid zit.
Gratis en voor niets. Zonde, joh..
En computerbezitters thuis doen nooit iets aan een backup. Ik ook niet...
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen.
- PinkDaisy
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Weeral es niet.....
Hoi,
Site werkt weer volledig!
Groetjessssssss
PinkDaisy
Site werkt weer volledig!
Groetjessssssss
PinkDaisy
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Nou...euh.. spreek voor je zelf. *grinnik*Simone-v schreef: En computerbezitters thuis doen nooit iets aan een backup. Ik ook niet...
Ik ken Mr. Murphy maar al te goed en weet dattie altijd te voorschijn komt op het moment dat je 'm het minst verwacht. Al mijn belangrijke data-bestanden (docs, foto's, mp3's, ini's, etc.) worden (automatisch) wekelijks gebackupped op een netwerkdrive en zo nodig op CD-RW (incremental backup) En ik had als systeembeheerder ook een phphBB2 forumpje draaien .. en een backupje is zo gebeurd, hoor. Sterker nog, ook dat deed ik elke dag eventjes. 1 minuut werk en klaar is Klara.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>