Nou even zonder emotion...

Algemeen

Moderator: Moderators

capt haok
Eredivisie

Nou even zonder emotion...

Bericht door capt haok »

Nou even alles zonder emotionaliteit....puur rationaliteit...hihihi ik hoor de mensen gichelen op de achtergrond ....zij rati....
Ja,ja ieder mens probeerd wel eens iets anders, gelukkig maar anders had ook nog steeds alleen de gehate tuinbuinen van mijn lieve moeder gegeten...dus!!
Ik wil een stelling lanceren...tussen " ...als ik mensen tegen kom, gunst kom ze bijne niet tegen, en ze zijn tg...dan beweren ze dat ze iemand anders zijn dan ...hoe moet je dit nu zeggen, ehmmm..als ze gekleed zijn als degene van het andere geslacht"
Soms lees ik dat mensen veranderen als ze zich omkleden, maar ik heb dit niet niet....helaas.....ik weet niet...maar doe mijn mijn jurkje, of wat dan ook aan, en......ik ben die ik ben.
Soms denk ik, ben ik te lichtzinnig, oppervlakkig....als eerlijk ben dan ben ik als "man" net zoals als mijn vrouwgevoel.
Okay,okay, als man...ben ik ook wel alternatief gekleed....aan de ene oor zelfs 12 oorringen..en doe ongegeerd vrouweparfum op, en epileer mijn wenkbrauwen......tjeeee...en dan denk ik er iets neer te zetten, dan denken de lui aan Gothic.
Oen dat ik ben, altijd in het zwart.... :D :wink: :roll:

Iam so Iam.....

Het elfje. die erg van haar mede feetje houd, en al de andere bewoonsters van deze wereld!!..
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Narayani (en eigenlijk iedereen hier), je bent in de eerste plaats een mens, latijnse naam Homo Sapiens en dan pas vrouw, man of persoon niet in één van de voorgaande hokjes te plaatsen. En misschien is dat ook maar beter zo, zorg ervoor dat je bij jezelf hoort en niet bij anderen.
liefs, Josette
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Jullie beide!!!!!!! Zijn om te ZZOENEN!!!!!!!!
Echt, echt wel!!!

het elfje
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Narayani. Ik snap weinig van elventaal. Tijd om naar Rivendel te gaan (of het boek In de Ban van de Ring helemaal uit te lezen).
Maar...............

Elven bestaan echt hoor.

Afbeelding

En voor 11en liefhebsters

http://www.bubly.123.nl/elfjes.htm

Be yourself, be an elf :D
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Hoi Narayani,

For what it's worth... ik voel 't ook zo hoor! Ik heb niet 't gevoel dat als ik 'en femme' ben dat ik een ander persoon wordt en me anders ga gedragen... ik blijf dezelfde ik, met dit verschil dat ik me, omgekleed (wat een rotwoord), prettiger en rustiger voel...

Ook ik heb me wel eens afgevraagd (in het verleden) of ik dan wel een 'echte' T ben maar daar was ik snel uit hoor! Gewoon op m'n gevoel af gegaan: ik voel me prettiger dus is 't goed...

groetjes,

Marjolein
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

En als ik ook nog even daarop mag reageren.

Natuurlijk blijf je dezelfde persoon "en femme' als anders. Alleen komen er in die hoedanigheid andere (betere?) karaktereigenschappen en / of gedragingen naar voren.
Zoals mijn ex het soms zo treffend wist uit te drukken : "trek liever een jurk aan, dan ben je tenminste vriendeiljker".

Kleren maken de mens? :lol:
Cyn.
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Heb het verhaal al gespuit bij mijn fee, maar wil jullie het ook vertellen.
GTST....lijkt het bij mij...
Gisteren werd ik gebeld door mijn moeder...lekker eerst even geteut, maar toen kwam de aap uit de mouw...of ik mijn zus niet even wil bellen..
Ze is zwanger, voelt zich een beetje eenzaam, wil aandacht...
Nu...is mijn zusje niet iemand die erg veel denkt aan de ander, klinkt niet erg sociaal, maar zo is het wel....vaak werd er geopperd...tjee wat jij hebt heeft zij niet...even buite gelate..
Mijn moeder vond dat ik maar iets moest verzinnen, zoiets wat mijn ex altijd deed....gezellige uitpakkadootjes...je weet wel...ieder week iets uitpakken totdat het kindje er is...
Mijn ex was daar een kei in...maar ik wil absoluut geen vervanger worden, en helemaal niet voor een zusje die eigenlijk geen aandacht aan mij geeft...klinkt kinderachtig...maar dit gaat al jaren.../
Maar ik goeie sul.....toch mijn zus gebeld....ben er zelf nog niet achter...maar voordat ik het wist zat ik in een conflikt....ging over mijn eigen....ze had moeite met mij..bla bla...ene ik was uit op ruzie...
Nouw heb ik mijn grenzen...grrrr en mijn tanden begonnen te knarsen...by the way.....heb ik vaker last van...begrijp steeds meer mijn puberende dochter tijdens haar "tijd".
Hoe ze de in de gedachte haalt......grrrrr....ze laat niets van zich horen de huppektut....al een lange tijd niet terwijl ze weet dat ik niet al te best in mijn vel zit, en dan ...zittten te zeiken...en mijn kinderen dan...k"t wijf!
Die moeten het toch moeiliijk vinden...zij zit lekker 200km weg en te zwijmelen in zichzelf...
Sjaa...dan is het natuurlijk snel de hoorn op de haak...mijn ouders kom ik uiteraard een tijd niet bereiken....bezet....één uur
En toen ik eindelijk mijn moeder aan de telefoon had...zei ze..waar ben je mee bezig..terwijl ik nog geen woord kon zeggen.
GTst....ben beroert van die lui...echt!

Het elfje...die echt wel door gaat..echt wel!!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Narayani.

Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen, maar ik wil wel even wat kwijt.
Omdat ik denk dat we er hier zijn om elkaar te helpen, en omdat we eerlijk tegenover elkaar moeten zijn , zal ik vertellen wat ik voelde toen ik je verhaal las.
Gisteren werd ik gebeld door mijn moeder...lekker eerst even geteut, maar toen kwam de aap uit de mouw...of ik mijn zus niet even wil bellen.. Ze is zwanger, voelt zich een beetje eenzaam, wil aandacht...
Ik ken de hele gezinssituatie niet, en evenmin de verhoudingen. Wel weet ik dat een zwangerschap een heel emotioneel gebeuren is en dat ik uit de tekst opmaak dat het op het moment niet zo goed gaat met je zus
Verder weet ik, dat er voor T-mensen soms maar 1 ding echt belangrijk is, en dat is hun eigen probleem. De rest van de wereld doet er dan even niet toe (heel erg kort door de bocht, besef ik heus wel, maar door te overdrijven maak je dingen soms duidelijk).
En als laatste punt: jij kan af en toe ook nogal warrig overkomen. Is iets dat je zelf ook al hebt aangegeven.
Maar ik goeie sul.....toch mijn zus gebeld....ben er zelf nog niet achter...maar voordat ik het wist zat ik in een conflikt....ging over mijn eigen....ze had moeite met mij..bla bla...ene ik was uit op ruzie...
Tel de punten bij elkaar op en jullie hebben een tweegesprek, waarbij ieder zijn eigen emoties en onderwerpen wil aansnijden. Maar je belde toch om je zus even bij te staan. Dan had je toch wel een tijdje jezelf opzij kunnen zetten en naar haar kunnen luisteren? Of interpreteer ik het nu verkeerd?
Nouw heb ik mijn grenzen...grrrr en mijn tanden begonnen te knarsen...by the way.....heb ik vaker last van...begrijp steeds meer mijn puberende dochter tijdens haar "tijd".
Hoe ze de in de gedachte haalt......grrrrr....ze laat niets van zich horen de huppektut....al een lange tijd niet terwijl ze weet dat ik niet al te best in mijn vel zit, en dan ...zittten te zeiken...en mijn kinderen dan...k"t wijf!
Die moeten het toch moeiliijk vinden...zij zit lekker 200km weg en te zwijmelen in zichzelf...
Sjaa...dan is het natuurlijk snel de hoorn op de haak...
En van het een komt het ander en de goede bedoelingen zijn al gauw ondergesneeuwd. Als die er al waren; volgens mij heb je je laten pressen tot iets wat je eigenlijk niet wilde, en dan moet het wel fout gaan
En toen ik eindelijk mijn moeder aan de telefoon had...zei ze..waar ben je mee bezig..terwijl ik nog geen woord kon zeggen.
En moeder had natuurlijk net het verhaal gehoord van je zus (eenzijdige voorlichting).
Je had kunnen proberen op een rustige manier jouw versie te vertellen.
Kun je alsnog hoor. Misschienis een brief wel een betere optie. Hebben ze de tijd om over een reactie na te denken zonder dat juulie heet van de naald reageren op elkaar.

Ik weet dat dit niet de reactie is die je wilt horen, maar ik probeer je te helpen meid. Denk hier es over na en probeer voor jezelf te achterhalen wat jouw doel van het echte telefoongesprek was. hoe je met je familie verder wilt en wat je daar voor over hebt.
Het leven is moeilijk, en dit is daar een goed voorbeeld van. Maar als je wilt kun je daar sterker uit komen hoor.
Ik wens je veel sterkte hoor. En je weet, we staan hier altijd klaar voor elkaar; ook voor jou!
Cyn.
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Bericht door Selena Maria »

Ha die Narayani!Nou het eerste verhaal van je ...ik heb ook,al ben ik nog lang niet zo uit de kast als jullie,dat ik me niet ineens een ander persoon voel als ik als Selena ben.Wel voel ik me meer ontspannen.Misschien heeft dat te maken met het feit dat je als man meer je mannetje moet? staan en dat brengt ongewilde spanningen met zich mee denk ik.Eigenlijk zou men dus meer moeten "luisteren" naar je "andere helft".
Ik als muzikant hoor nu dat ik anders ben gaan gitaarspelen,met veel meer gevoel dan voorheen!!Zonder dat die weten van mijn tv!

Je 2de verhaal klinkt op een traditionele vorm van MANIPULATIE!!Laat je niet manipuleren en zoals Jimi Hendrix zei :Let me live my life the way I want to!Ik ken jouw moeder en zus natuurlijk niet maar zodra je merkt dit bevalt me niet zou je ze het gelijk moeten vertellen en dat onderwerp afsluiten.Gaan ze tijdens het gesprek er mee door dan misschien zoiets als de hoorn op de haak!.Liefs van Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Op de bovenstaande dames reageer ik per mail...toch even te prive om in het venster van de wereld uit te diepen...
Doegg, en bedankt..slotje er op.

Narayani
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Narayani,

Zoals Cynthia al zei, ik kan me ook niet de verhoudingen binnen je familie voorstellen maar één ding heb ik wel door de jaren heen geleerd en dat is dat er aan een verhaal altijd twee kanten zijn. 'Both sides of the story' zoals Phil Collins dat zo mooi in het gelijknamige nummer heeft verwerkt. Daarom vel ik nooit een oordeel vooraleer ik die andere story ook gehoord heb en dan is het dan ook nog vaak raden naar wie liegt en wie vertelt de waarheid. :-?

Je zit op het moment in een nogal 'warrige' fase in je leven, dacht ik. Daarom was jij eigenlijk niet de aangewezen persoon om je zus wat op te vrolijken. Ik weet niet of je moeder op de hoogte is van je huidige probleem, maar als dat zo is, had ze beter iemand anders kunnen kiezen. Je hebt het op het moment te moeilijk om daar dan ook nog eens de problemen van een ander bij te nemen. :-?

Ik vind het erg voor je dat er zo iets gebeurt, maar ik kan me best je situatie voorstellen. Binnen mijn familie zijn er ook nog heel wat plooien glad te strijken en zijn er ook veel niet meer glad te strijken. Mijn raad is: kom er eerst zelf weer bovenop en geef daarna pas anderen een steuntje (tenminste diegenen die dat verdienen). :-?

Sterkte, meid! Alvast wat smileys om je weer wat op te vrolijken. :D :D :D

Groetjes, ik voel met je mee!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Kathleen, je hebt gelijk...misschien was ik ook niet de aangewezen persoon, en heb ik onbewust er op aangedreven...eigenlijk weet ik het ook niet meer.
Maar door de jaren heen ben ik vaak teleurgesteld door haar, en afgewezen....dan is er een keer een eindstreep, en omdat ik al niet overloop van de energie....tja..
We zullen zien, en bedankt voor je respons.

Narayani
xx
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Narayani,

Ik weet wat je bedoelt. Ik ben ook al eens over die 'eindstreep' gegaan betreffende een bepaalde persoon in onze familie. Dat komt ook nooit meer goed. Sommige mensen kan je herkansingen blijven geven zonder dat ze dat eigenlijk verdienen. Eenmaal over die streep, laat je zo iemand gewoon links liggen. Het is een soort zelfverdediging. So I understand the feeling. :evil: :evil: :-? :-?

Hopelijk ben je er snel weer bovenop. :D :D :D

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Miijn lieve Kathleen,
je zegt het....en ik heb een goeie gesprek gehad met mijn zusje... :D ..gelukkig..

kus...voor iedereen

het elfje
Plaats reactie