foutje?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

foutje?

Bericht door natasja »

Hoi meiden, ben afgelopen donderdag naar de trannynight geweest in ruchphen of zoiets ( fout) :oops:

Ik kwam daar dus om omstreeks 20:00 uur binnen, lopen daar toch een partij mannen in onderbroek of minder!!
Ik had niet verwacht dat dat de bedoeling was, maar het was dus volledig op sex berust.
Toch maar even een rondje lopen, dus ook bij de bedjes geweest, gaan sommige mannen gewoon aan je zitten, nou meiden ik had het niet meer!
Er was er zelfs een bij die mij direct vroeg of hij mij mocht, nou ja je weet wel.
Er liepen ook wel wat travs, en ik heb ook wel wat transen gezien, waarvan een enkele post op, maar ik was blij dat ik daar weer weg ging.
Over de terugweg heb ik alsnog geloof ik 3 uur gedaan omdat ik de weg kwijt was :evil: toen ben ik maar richting breda gereden, was de oprit naar de a16 afgesloten, nou toen wist ik het niet meer, en ik dacht ik kom nooit meer thuis in rotjeknor, maar ik heb het dus toch nog gehaald.

Maar wat ik hiermee dus wil zeggen is: WAT EEN ROT AVOND HEB IK GEHAD ZEG!!!

Maar ik kan er nu wel weer om lachen,
groetjes Natasja :wink:
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: foutje?

Bericht door Josette »

Natasja,

Dat was dus "eens maar nooit weer"? En als ik het goed begrijp, in jouw ogen een afrader?

Zonde, zo'n avond. Denk je dat die uitgaansgelegenheid T*-vriendelijk is, dus niet. :-? :cry: Geen wonder dat je zo in je hoofd ermee zat dat je er drie uur over de terugweg hebt gedaan. Meisje, wees hartstikke blij dat je weer terug bent, je zult doodmoe zijn geweest.
natasja schreef:Maar ik kan er nu wel weer om lachen,
groetjes Natasja :wink:
Dat is een heel stuk beter. Ik hoop dat een volgend avondje uit voor je een heel stuk beter wordt. :D
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hee Natasja.

Ik had al wat mindere verhalen over Rucphen gehoord, maar dit bevestigt die helemaal. Ik zal daar dan ook nooit naar toe gaan. Niks voor mij.
En dat verdwalen; ligt dat aan de moontjes? De ontwikkeling van het vrouwelijke (waardoor het kaartlezen e.d. nou eenmaal niet zo goed meer gaat hihi?).
Gelukkig dat je er achteraf nog om kan lachen. Werd jouw nee daar wel gerespecteerd? Dat is dan tenminste nog iets positiefs.

Maar al ga ik daar dan niet heen; ik heb wel zin om af en toe te gaan winkelen en stappen. Misschien dat we es een keertje kunnen afspreken?
Cyn.
_Saskia_
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do okt 11, 2001 2:00
Contacteer:

Bericht door _Saskia_ »

Ik heb een aantal keren een aankondiging van zo'n tranny night gehad en daaruit had ik al sterk de indruk dat het meer was dan een praatavond.

"Donderdag 10 april a.s. organiseren club Mystique en Laura Day voor de twintigste keer de Tranny Night. Iedere tweede donderdag van de maand een clubparty van ongekende omvang. Iedereen is welkom, niets moet, alles mag, gezelligheid en spektakel verzekerd, een feest om niet te missen.
Een genderparty voor travesties, transgenders, she-males, transmeisjes, koppels, mannen en vrouwen zijn van harte welkom, om er een fantastisch feest van te maken.
Het uitgaan in een toplokatie als club Mystique is bijzonder en veelzijdig. Mensen komen om verschillende redenen. Ongeveer 50 % komt voor een gezellige avond, praten, dansen, flaneren, eten drinken, sauna, massage of zwemmen enz. De overige 50 % wil graag een erotische invulling geven aan de avond. Gelukkig is de club van dusdanige omvang dat beiden groepen er een hele gezellige avond van kunnen maken. Wij zullen dit de komende tijd verder stimuleren. De club voert een actief anti drugs beleid, gebruik handel wordt niet getollereerd.
In de gaderobekelder van de club is gelegenheid om jezelf te transformeren.

Speciaal voor 10 april organiseren wij een aantal extra activiteiten. Meester Kees komt samen met zijn slavin een erotische/sm show geven. De dansvloer zal danig verbouwt moeten worden, maar dat is de act zeker waard. Kortgeleden waren meester Kees en zijn slavin nog te bewonderen op de Extravaganza beurs. Mis het niet rond de klok van 22:00 uur.
Hebt u nog schoenen nodig (ook in grote maten) of bent U nog op zoek naar erotische kleding, dan bent u 10 april tijdens de Tranny Night op goede adres. Hans en Carol van Fetish Company zullen hun uitgebreide voorjaarscollectie meebrengen. Winkel gezellig in hun shop kijk voor meer informatie op hun website www.fetishcompany.com of stuur een mailtje naar postmaster@fetishcompany.nl.

Ook u gastvrouw van de avond is weer van de partij, Laura Day voor alle vragen in de T scene, of drink gezellig met haar een cocktailtje.
De huismasseur, masseuse is er voor een relaxmassage, of voor alles wat vastzit en irriteert aan je lichaam. En natuurlijk speciaal voor de muziek is er DJ ROB.

Entree prijzen tijdens de twintigste Tranny Night.
Vrouwen 20 Euro, Genders TS/TV's 30 Euro, Koppels 45 Euro, mannen 75 Euro.
De prijzen zijn inclusief eten en drinken, en massage.

Openingstijden voor de twintigste Trannty Night.
De club is geopend van 14:00 uur t/m 1:00 uur.

Adres :
Parenclub Mystique, Zundertseweg 84, Rucphen, tel.: 0031(0)165343280
De club ligt enkele km's van de Belgisch/Nederlanse grens."

Om de een of andere reden had ik het idee dat bij een parenclub er heel wat meer dan 50% van de clientele op zoek was naar een erotische invulling van de avond en als ik jou zo hoor klopt die inschatting heel aardig.

Groetjes,
Saskia
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

De link tussen deze postings en transseksualiteit ontgaat mij een beetje.
Ligt dit aan mij?

Lijkt me meer iets voor "Vraag en aanbod".

Groetjes,
Esther
_Saskia_
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: do okt 11, 2001 2:00
Contacteer:

Bericht door _Saskia_ »

Dat heb je goed gezien. Die link is er ook niet en daarom kwam Natasja ook van een koude kermis thuis toen ze die tranny night bezocht.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Esther schreef:De link tussen deze postings en transseksualiteit ontgaat mij een beetje.
Ligt dit aan mij?

Lijkt me meer iets voor "Vraag en aanbod".
Nee Esther, het ligt niet aan jou. Maak je niet druk, het ging over uitgaan, dus volgens het cliche hokje 'algemeen'. Maar ik hou niet zo van hokjes. Ik vind het al heel goed dat Natasja dit van zich afschreef, zodat ze weer kon lachen.
_Saskia_ schreef:Dat heb je goed gezien. Die link is er ook niet en daarom kwam Natasja ook van een koude kermis thuis toen ze die tranny night bezocht.
Mag ik wat toevoegen? Eerst, compliment dat je de aankondiging volledig hier plaatste. Want er stond veel meer dan de aankondiging, maar dat stond "tussen de regels". Op het eerste gezicht niet duidelijk, pas bij tweede lezing zag je de werkelijke bedoelingen. Alhoewel er met "erotische invulling" er een aanwijzing werd gegeven.

Laat maar, ik maak me er niet druk om. Maar die entree
Vrouwen 20 Euro, Genders TS/TV's 30 Euro, Koppels 45 Euro, mannen 75 Euro.

Naar mijn bescheiden mening zijn er andere uitgaansgelegenheden waar je voor zo'n bedrag veel meer plezier van je uitgaan hebt. En, waar je meer jezelf kunt zijn.
liefs, Josette
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Dames,

Ik ben inmiddels twee keer in MIstique geweest en moet bekennen dat ik deze belevenissen niet kan delen.

Het gedeelte van de onderbroeken kan ik niet ontkennen want dat is echt zo maar het gedeelte van het aan je zitten of ongevraagd nog meer herken ik zeker niet.

Mistique is een parenclubavond . Hier word inderdaad meer als op een org feest de nadruk gelegd op sex. Wat mij opgevalllen is, is dat wanner je nee zegt het ook absoluut nee is en er verder geen malversaties zijn.

Dit alles wil niet wegnemen dat wanneer je daar binnen komt mensen denken dat je d'r komt voor een "certain thing". Maar tis ook zo dat als je er komt voor gezelligheid dat dat ook geen probleem is en je er gwoon een avond uit van kan maken ! Zonder sex.

Liefs
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie