van toeval en websites

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gast

Bericht door Gast »

En nog iets: 1,2,3 …17, 18, 19, 20 …wacht eens… 19…(lijkt Sesamstraat wel) dat is míjn nummer! Goed dan, ik wil best wel toelichten waarom mijn profiel niet een homepage vermeld.

Mijn overwegingen zijn ook al eerder door anderen aangegeven: ik haal er gewoonweg geen enkele voldoening uit als mijn persoontje door een heel leger onbekenden op het world wide web bekeken wordt, alle mogelijke invalshoeken daargelaten. Inderdaad heeft mijn homepage absoluut niets nieuws te bieden tussen de velen. Er zijn veel mooiere met de meest uitgebreide links die je maar kunt wensen.

Aan de andere kant ben ik ook de mening toegedaan dat een homepage veel meer zou moeten zijn dan een verzameling plaatjes alleen. Het moet toch op zijn minst een paar ‘clues’ bevatten die toch iets over (een deel van) je karakter aangeven. Voor wie kan dat nu interessant zijn? In mijn optiek niet voor de toevallige passant maar, in mijn geval, voor persoontjes die ik op regelmatige basis in de chat tegenkom en die mogelijk wat meer van mij willen weten behalve alleen wat ik draag. Als dat het geval is, hoeft iemand dat alleen maar te vragen, ik ben daar nooit zo moeilijk in.
En, ik geef het volmondig toe, html-en is leuk werk, al gaat dat bij mij meer met vlagen :smile:
Trouwens, er bestaan een paar links naar mijn homepage. Ik ben er gemakshalve altijd maar van uit gegaan dat iedereen die het wilde het wel gezien had?

Tja,

Liefs Elfi
Gast

Bericht door Gast »

yep,ik heb je site gezien :grin: :grin: ...em vind dus ook dat het meer moet bezitten dan alleen foto`s als ik ook een site ga maken in de toekomst zal het meer moeten bevatten dan mijn lijf er zit meer in mij dan er omheen en dat laat ik ook graag naar buiten komen als ik die site ga maken. en jou site vind ik echt heerlijk om te zien vooral elfi in het kwadraat...echt leuk om een site zo binnen te mogen komen XXX amber :wink:
Angelica
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Angelica »

hey ambie, wanneer komt er een webcam op je site :smile:

Zoals vele weten heb ik dus een webcam op mijn site staan, niet omdat ik de hele dag begluurd wil worden door jan en alleman!! :razz: Zo heel af en toe zet ik dat ding aan als ik aan het chatten ben...

Ennuhh wat betrefd het antwoord op de vraag waarom ik een homepage heb is heel simpel: Vindt het gewoon leuk om het te maken, lekker een beetje klooien met photoshop, frontpage, etc,etc

Groetjes Angelica
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Mij is ook wel eens de vraag gesteld waarom heb jij geen homepage ...Tja het enige antwoord wat ik daarop had was dat ik gewoon niet herkend wilde worden om daarna problemen te krijgen..Maar als ik nu na denk is het gewoon als er mensen zijn die dit ontdekken zijn ze hier ook naar opzoek geweest ze komen niet voor niets op deze site om zomaar rond te neuzen..

Nu is het zo dat ik toch al samen met nancy al een paar keer op een gezellige avond van T&T ben geweest waar dus ook al een aantal foto,s zijn gemaakt en dus nu ook op het net zweven..We hebben er nu geen problemen meer mee.We laten het gewoon over ons heen komen mochten er bekenden zijn die ons herkennen hoop ik wel dat ze er met ons open over praten zodat ze mij kunnen begrijpen en hun het een en ander kan uitleggen....

En wie weet dat ik ooit nog eens een eigen homepage ga maken dan valt er niets meer uit te leggen kunnen ze het allemaal lezen :smile:

Maar zal ik eerst eens goed moeten leren hoe dat moet dus dat zal nog wel een tijdje duren mocht het er ooit van komen is iedereen welkom om daar eens te gaan kijken :smile: :smile: :smile:
Plaats reactie