Hersenspinsels
Moderator: Moderators
Lisa,
Wan er niets gebeurt met onze Nathalie kan ik je vertellen dat we haar nooit meer gaan inhalen. Ze is tever uitgelopen op ons.
Doe niet eens me best meer er voor. Gun haar met alle liefde de status van forumdiva. Onze enige echte forumdiva !
Liefs
Wan er niets gebeurt met onze Nathalie kan ik je vertellen dat we haar nooit meer gaan inhalen. Ze is tever uitgelopen op ons.
Doe niet eens me best meer er voor. Gun haar met alle liefde de status van forumdiva. Onze enige echte forumdiva !
Liefs
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Paula en Pamela,
Nu dat jullie de eredivisie status hebben bereikt, ik hoop dat jullie niet voor het grote geld kiezen en vertrekken naar het buitenland (Barcelona, bijvoorbeeld, naar de Col.lectiu de Transsexuals de Catalunya, UKAngels in Engeland, of Movimento Italiano Transessuali in Italie). Anders vrees ik dat Nederland ook in het T-gebeuren haar toonaangevende status dreigt te verliezen. Hoewel, die verticale strepen van de shirts van Barcelona en AC Milan je wel afslanken...
Lisa
Nu dat jullie de eredivisie status hebben bereikt, ik hoop dat jullie niet voor het grote geld kiezen en vertrekken naar het buitenland (Barcelona, bijvoorbeeld, naar de Col.lectiu de Transsexuals de Catalunya, UKAngels in Engeland, of Movimento Italiano Transessuali in Italie). Anders vrees ik dat Nederland ook in het T-gebeuren haar toonaangevende status dreigt te verliezen. Hoewel, die verticale strepen van de shirts van Barcelona en AC Milan je wel afslanken...
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Lisa,
Jouw laatste opmerking :
We zullen het maar niet over die ene streep van Ajax hebben. Die slankt niet af.
Maar ik ben wel bang dat het grote geld zal lokken. Hoe zit het trouwens met de betalingen hier? Heb nog geen eens me tekengeld ontvangen !
Jouw laatste opmerking :
Daarvoor hoeven we toch niet weg? Denk es aan Sparta (lekker smalle, maar ja, geen eredivisie he). Of Vitesse (als je van geel en zwart houdt) of PSV (zit je in Nederland bijna aan de top he).Hoewel, die verticale strepen van de shirts van Barcelona en AC Milan je wel afslanken...
We zullen het maar niet over die ene streep van Ajax hebben. Die slankt niet af.
Maar ik ben wel bang dat het grote geld zal lokken. Hoe zit het trouwens met de betalingen hier? Heb nog geen eens me tekengeld ontvangen !
Cyn.
Ja Cynthia, je hebt gelijk! Wanneer worden we betaald voor onze bijdragen tot het welslagen van deze site. Ik heb nog een hoekje in mijn kleerkast dat nog leeg is en ik krijg het maar niet gevuld. Wanneer is payday, of moeten we dan toch naar het buitenland vertrekken.
Hopelijk lever ik nog voldoende geld op in de transfermarkt! Hoeveel procent blijven er ook alweer over voor de persoon in kwestie?????
Bah, nee. Ik blijf maar liever hier. En omdat jullie zo'n lieverdjes zijn nog wel helemaal gratis.
Hopelijk lever ik nog voldoende geld op in de transfermarkt! Hoeveel procent blijven er ook alweer over voor de persoon in kwestie?????
Bah, nee. Ik blijf maar liever hier. En omdat jullie zo'n lieverdjes zijn nog wel helemaal gratis.
Laatst gewijzigd door Kathleen op za sep 20, 2003 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
-
- ForumFan
gone)
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
uhhhhm, Cynthia, lieverd.....Cynthia schreef:Daarvoor hoeven we toch niet weg? Denk es aan Sparta (lekker smalle, maar ja, geen eredivisie he). Of Vitesse (als je van geel en zwart houdt) of PSV (zit je in Nederland bijna aan de top he).
Vitesse of Barcelona..... Sparta of AC Milan. This is not helping.....
Maar goed, ik laat het niet op z'n beloop, het is tijd voor daadkracht. Zie
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... 5032#15032
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Selena Maria
- dagelijks aanwezig
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: