Handtassen
Moderator: Moderators
Handtassen
Lieverds,
We hebben hier al veel geschreven over kleren, sieraden en make-up, maar er is één damesattribuut waar zelden over is geschreven: de handtas.
Wat voor spullen vervoeren jullie in die handtas, wat voor soort hebben jullie, hoe groot, hoe ga je er mee om in tasjesrover-gevoelige gebieden, e.d.?
Ik ben net als bij de draad "gaatjes in de oren" (http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=857) zeer benieuwd.
We hebben hier al veel geschreven over kleren, sieraden en make-up, maar er is één damesattribuut waar zelden over is geschreven: de handtas.
Wat voor spullen vervoeren jullie in die handtas, wat voor soort hebben jullie, hoe groot, hoe ga je er mee om in tasjesrover-gevoelige gebieden, e.d.?
Ik ben net als bij de draad "gaatjes in de oren" (http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=857) zeer benieuwd.
Laatst gewijzigd door Josette op vr sep 26, 2003 1:43, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
- Bibi
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hai Joost,
Mijn handtasjes zijn altijd een stuk minder vol dan die van Paula hoor, dus misschien zou zij hier beter kunnen antwoorden, maar ik doe toch een poging
Dit is de daadwerkelijke inhoud van mijn meest gebruikte handtas...(de doordeweekse dus)
zakdoekjes ( een must voor mamma's)
pepermuntjes
lippenstift
lipgloss
elastiekjes
ouwe kassabonnetjes
brillendoekjes
spiegeltje
pen
aspirines
mobieltje ( die hoort eigenlijk op nr. 1 want ik ga nergens zonder dat ding)
headset voor mobieltje
ventolindisk (ook die gaat overal mee naartoe)
visitekaartjes van mijn nagelstyliste en de kapster
portemonnee
tampons
hmm dat was het wel zo'n beetje
en dan heb ik nog een klein handtasje ook.
Hoe groter de tas hoe meer je wilt meezeulen en das zo slecht voor je rug
Groetjes Bibi
Mijn handtasjes zijn altijd een stuk minder vol dan die van Paula hoor, dus misschien zou zij hier beter kunnen antwoorden, maar ik doe toch een poging
Dit is de daadwerkelijke inhoud van mijn meest gebruikte handtas...(de doordeweekse dus)
zakdoekjes ( een must voor mamma's)
pepermuntjes
lippenstift
lipgloss
elastiekjes
ouwe kassabonnetjes
brillendoekjes
spiegeltje
pen
aspirines
headset voor mobieltje
portemonnee
tampons
en dan heb ik nog een klein handtasje ook.
Hoe groter de tas hoe meer je wilt meezeulen en das zo slecht voor je rug
Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
*Hahaha* Bibi, lieverd. We hadden het over je handtasje. Niet over je hutkoffer !zakdoekjes ( een must voor mamma's)
pepermuntjes
lippenstift
lipgloss
elastiekjes
ouwe kassabonnetjes
brillendoekjes
spiegeltje
pen
aspirines
headset voor mobieltje
portemonnee
tampons
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Veronique
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hoi,
Alles bij elkaar ... noem het maar een rommelbakje ... als je echt iets nodig hebt dan is er maar één oplossing, alles eruit halen tot je het desbetreffende ding gevonden hebt.
Eén vraag toch bij de inhoud van Bibi haar sjachoch (handtas) ..
wat is een "ventolindisk" ? Ben niet blond maar blijkbaar achter op mijn tijd
Liefs Véronique
Alles bij elkaar ... noem het maar een rommelbakje ... als je echt iets nodig hebt dan is er maar één oplossing, alles eruit halen tot je het desbetreffende ding gevonden hebt.
Eén vraag toch bij de inhoud van Bibi haar sjachoch (handtas) ..
wat is een "ventolindisk" ? Ben niet blond maar blijkbaar achter op mijn tijd
Liefs Véronique
Alles heeft een moraal, als je die maar kan vinden!
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
That's my cue..
Ventolin® is een merknaam voor een medicijn met de werkzame stof salbutamol. Dit is een medicijn wat je bronchioli (longblaasjes) verwijdt. Het wordt dan ook gebruikt door mensen die --in meer of mindere mate-- COPD (Chronic Obstructive Pulmonairy Disease) of astmatische bronchitis hebben.
Het bevordert de opname van zuurstof en de uitwas van koolstofdioxide en vermindert daarmee de benauwdheidsklachten in het acute stadium.
De disk bestaat uit een aantal capsules die in een ronde disk worden verpakt (vergelijk het maar met een CD) die in een speciaal daarvoor ontwikkelde dispenser gebruikt kan worden om het medicijn te kunnen inhaleren.
Zeg ik het zo goed, Bibi ?
Ventolin® is een merknaam voor een medicijn met de werkzame stof salbutamol. Dit is een medicijn wat je bronchioli (longblaasjes) verwijdt. Het wordt dan ook gebruikt door mensen die --in meer of mindere mate-- COPD (Chronic Obstructive Pulmonairy Disease) of astmatische bronchitis hebben.
Het bevordert de opname van zuurstof en de uitwas van koolstofdioxide en vermindert daarmee de benauwdheidsklachten in het acute stadium.
De disk bestaat uit een aantal capsules die in een ronde disk worden verpakt (vergelijk het maar met een CD) die in een speciaal daarvoor ontwikkelde dispenser gebruikt kan worden om het medicijn te kunnen inhaleren.
Zeg ik het zo goed, Bibi ?
Laatst gewijzigd door Nathalie op vr sep 26, 2003 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Bibi
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hey JolandaM en Nathalie,
Ja Nathalie je hebt een erg precieze beschrijving gegeven.......
couldn't have done it any better girl
Maar ik moet er dan maar wel even bij zeggen dat ik hem tegenwoordig misschien 1 keer in de maand gebruik of minder
Ennuh JolandaM, soms moet je terwille van de heersende opinie je juist wel in je handtas(je) laten kijken hoor Kan voor een ander van veel waarde zijn. Ik stel me zo voor dat je een supergeorganiseerd tasje hebt en niet zo'n *hutkoffer* (nogmaals dank aan Nathalie *zucht*) als ik heb
Groetjes Bibi
Ja Nathalie je hebt een erg precieze beschrijving gegeven.......
couldn't have done it any better girl
Maar ik moet er dan maar wel even bij zeggen dat ik hem tegenwoordig misschien 1 keer in de maand gebruik of minder
Ennuh JolandaM, soms moet je terwille van de heersende opinie je juist wel in je handtas(je) laten kijken hoor Kan voor een ander van veel waarde zijn. Ik stel me zo voor dat je een supergeorganiseerd tasje hebt en niet zo'n *hutkoffer* (nogmaals dank aan Nathalie *zucht*) als ik heb
Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Hoi allemaal,
Oeps, Bibi, ben je helderziend of zo? Ik heb inderdaad een supergeorganiseerde handtas. Ik heb een ontzettende hekel om in mijn tasje te moeten zoeken. Alles heeft daarom een vaste plek, en ik pak alles er zo blindelings uit. Regelmatig kijk ik ook of er overbodige spulletjes in mijn handtasje zitten, en die gaan er subiet uit.
Wat wel lastig is, is dat ik meerdere handtasjes heb. Regelmatig moet ik dus al mijn spulletjes overpakken.
Liefs,
JolandaM
Oeps, Bibi, ben je helderziend of zo? Ik heb inderdaad een supergeorganiseerde handtas. Ik heb een ontzettende hekel om in mijn tasje te moeten zoeken. Alles heeft daarom een vaste plek, en ik pak alles er zo blindelings uit. Regelmatig kijk ik ook of er overbodige spulletjes in mijn handtasje zitten, en die gaan er subiet uit.
Wat wel lastig is, is dat ik meerdere handtasjes heb. Regelmatig moet ik dus al mijn spulletjes overpakken.
Liefs,
JolandaM
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Zal ik ook es vertellen wat ik erin stop (als ik "om" ben natuurlijk).
Ik heb maar een kleintje, maar evenzogoed :
- telefoon (heb ik altijd bij me)
- portemonnaie (je moet toch wat kunnen kopen he)
- sleutels (hoe kom ik andres in auto en huis)
- autopapieren (voor als je aangehouden wordt hihi)
- zakdoekje (onontbeerlijk, al gebruik ik hem weinig)
- wat make-up (lippenstift, oogschaduw, eye-liner, blusher) tbv bijwerken
- ook paar aspirines (voor het geval dat)
- een pen als ik eraan denk (kun je tel.nrs enzo opschrijven)
En bij mij is niks georganiseerd.........moet altijd zoeken.
Ik heb maar een kleintje, maar evenzogoed :
- telefoon (heb ik altijd bij me)
- portemonnaie (je moet toch wat kunnen kopen he)
- sleutels (hoe kom ik andres in auto en huis)
- autopapieren (voor als je aangehouden wordt hihi)
- zakdoekje (onontbeerlijk, al gebruik ik hem weinig)
- wat make-up (lippenstift, oogschaduw, eye-liner, blusher) tbv bijwerken
- ook paar aspirines (voor het geval dat)
- een pen als ik eraan denk (kun je tel.nrs enzo opschrijven)
En bij mij is niks georganiseerd.........moet altijd zoeken.
Cyn.
- Isabelle Raulin dAymeries
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Dames,
Ik heb een klein tasje met:
in vak 1:
ballpoint, notitieboekje, sigarettenaansteker (ik rook niet, maar in lesbo-gelegenheden heb je die bij je), tissues, 2 flesjes nagellak, een paar veiligheidsspelden en schuifspeldjes, oogpotloden-puntenslijper, kauwgum, routebeschrijving naar goede vriend (Góh, al wééken niet meer gezien), motortaxi-visitekaartje, condooms, en kaartje met gay friendly hulpnummer van de politie.
In vak 2:
tandenborstel, wegwerpscheermesje (jaja), armbandjes en halsketting, nog een flesje nagellak, leren hoesje met bankpassen, credit card, treinabbonnement, ANWB-pas, enzovoorts, mobiel, handtascomputer (Palm), rijbewijs en mijn visitekaartjes.
In vak 3:
portefeuille, muntjesautomaat, sleutels. Eigenlijk moet die aansteker ook hier, want daar sta ik altijd veel te lang naar te zoeken. Ziezo, gebeurd.
In vak 4:
vloeibare make-up, oog-, lippen-, wenkbrauw-, en camouflagepotloden, wattenstaafjes, eyeliner, oogschaduw x 3, spiegeltje, mascara, lippenstift x 2 en gloss, highlighter, blush. En een piepklein flesje musk.
En dus niet eens een haarborstel,
Isabelle
Ik heb een klein tasje met:
in vak 1:
ballpoint, notitieboekje, sigarettenaansteker (ik rook niet, maar in lesbo-gelegenheden heb je die bij je), tissues, 2 flesjes nagellak, een paar veiligheidsspelden en schuifspeldjes, oogpotloden-puntenslijper, kauwgum, routebeschrijving naar goede vriend (Góh, al wééken niet meer gezien), motortaxi-visitekaartje, condooms, en kaartje met gay friendly hulpnummer van de politie.
In vak 2:
tandenborstel, wegwerpscheermesje (jaja), armbandjes en halsketting, nog een flesje nagellak, leren hoesje met bankpassen, credit card, treinabbonnement, ANWB-pas, enzovoorts, mobiel, handtascomputer (Palm), rijbewijs en mijn visitekaartjes.
In vak 3:
portefeuille, muntjesautomaat, sleutels. Eigenlijk moet die aansteker ook hier, want daar sta ik altijd veel te lang naar te zoeken. Ziezo, gebeurd.
In vak 4:
vloeibare make-up, oog-, lippen-, wenkbrauw-, en camouflagepotloden, wattenstaafjes, eyeliner, oogschaduw x 3, spiegeltje, mascara, lippenstift x 2 en gloss, highlighter, blush. En een piepklein flesje musk.
En dus niet eens een haarborstel,
Isabelle
Get over it.
Hi ladies,
In mijn tasje tref je meestal aan:
Fototoestel (voor het vastleggen van 'historische' momenten)
Portemonee (waar moet je anders met je centjes blijven)
Make-up die ik op dat moment draag (kwestie van even te kunnen 'bijkleuren').
En m'n mobieltje (een moderne meid moet steeds bereikbaar blijven).
That's all!!!!
P.S. Zeg Pam, SIGARETTEN, en dat in volle voorbereiding voor de fight.... Heb ik me toch even in je vergist hoor. Ik hoop niet dat je na een halve ronde naar adem zit te snakken. Zie je nu: begin gelijk weer te twijfelen!!!
Female groetjes,
In mijn tasje tref je meestal aan:
Fototoestel (voor het vastleggen van 'historische' momenten)
Portemonee (waar moet je anders met je centjes blijven)
Make-up die ik op dat moment draag (kwestie van even te kunnen 'bijkleuren').
En m'n mobieltje (een moderne meid moet steeds bereikbaar blijven).
That's all!!!!
P.S. Zeg Pam, SIGARETTEN, en dat in volle voorbereiding voor de fight.... Heb ik me toch even in je vergist hoor. Ik hoop niet dat je na een halve ronde naar adem zit te snakken. Zie je nu: begin gelijk weer te twijfelen!!!
Female groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!
Als heel praktische meid neem ik mee:
-mobieltje
-rijbewijs... je weet maar nooit
-lipstick en gloss, poeder
-een haarborstel... je wil toch mooi blijven
-huissleutels... in elk geval
-portemonnee... geld onder mijn BH kriebelt
-leesbril... al die fotos van jullie bekijken....
wat een saaie handtas....
dat compenseer ik met mijn gekwebbel...
-mobieltje
-rijbewijs... je weet maar nooit
-lipstick en gloss, poeder
-een haarborstel... je wil toch mooi blijven
-huissleutels... in elk geval
-portemonnee... geld onder mijn BH kriebelt
-leesbril... al die fotos van jullie bekijken....
wat een saaie handtas....
dat compenseer ik met mijn gekwebbel...
Er is altijd wel een goed moment