eerste kleine 'stapje' naar buiten!

Algemeen

Moderator: Moderators

Selena Maria
dagelijks aanwezig

eerste kleine 'stapje' naar buiten!

Bericht door Selena Maria »

Afgelopen dinsdag was het zover!Een kameraad die fotograaf is wou wel foto's van mij maken in een schoolgebouwtje in de provincie!!Dat was natuurlijk al een geweldige aanbieding!Ik ging naar hem toe en na het eten zouden we die kant op gaan en zou ik me daar omkleden,veiliger dacht ik eerst.......maar toen had ik zo iets van ..kom op Selena!!Dus ik heb gevraagd aan mijn kameraad of hij er bezwaar tegen had dat ik me alvast als Selena ging kleden en optutten.Dat had hij geen enkel bezwaar tegen,alleen zei hij dat we nog wel naar de supermarkt daar in het dorp moesten!!Geweldig dacht ik en wat en fijn gevoel ging door mij heen!Eindelijk naar buiten!Toen we al naar buiten gingen en naar zijn auto liepen was het al te gek,het getik van de pumps op het trottoir!Daarna heb ik in de auto gewacht bij de super....ja,ik was te laf om met hem mee te gaan o.k.Maar ik hoopte dat er nog iemand uit de super zou komen en mij zou zien!Maar het was al laat en we waren in een dorpje dus dat ging niet door!
Daarna bij het schoolgebouwtje aangekomen kwamen we in een gymzaal terecht waar ik heb geoefend met het lopen op mijn pumps.Ik liep heen en weer en ondertussen vragend aan mijn kameraad wat hij er van vond!Daarna foto's gemaakt....het was net echt,met de omgekeerde paraplu's etc.En er zijn 90!!foto's gemaakt.En ik zal jullie vertellen,ik ben in mijn hele (o.k. zo oud ben ik ook nog niet) leven nog nooit zo ontspannen geweest!!Dit moest ik effe kwijt groetjes Selena
Selena,eres el camino para mi corazon y alma
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Selena

Zo ga je toch steeds weer stukkie verder, he.
Optutten doe je al zelf, en nou naar buiten.
Ik weet zeker dat je volgende keer wel mee gaat de winkel in.

En krijgen we ook nog wat van die foto's te zien straks?
Cyn.
Selena Maria
dagelijks aanwezig

ja,Cynthia ik zal er een paar laten zien als ik ze heb!Ik denk dat dit mij inderdaad zo goed heeft gedaan en dat het niet lang meer duurt voor ik op straat loop als Selena.Maar....zoals Truus me al zei:"Niet te gehaast Selena,alles stapje voor stapje"
Denise
dagelijks aanwezig

Bericht door Denise »

Geweldig Selena !!! Een leuke stap gezet.... ik wed dat iedereen op deze site nog weet te vertellen waar de eerste stapjes buiten zijn gezet...
De opwinding vooraf en de overwinning daarna die je voelt ...
Ik deel in je vreugde meid...

Veel liefs, Denise
Er is altijd wel een goed moment
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Selena,

Dat zijn geen stapjes meer, je gaat echt met reuzenschreden vooruit, meid! :D :D :D

Droom ook al een tijdje van een dagje uit als 'Kathleen' maar mijn partner ziet het nog niet zitten. Als ik ga, wordt het Amsterdam, het Mekka van het T*gebeuren! :wink: :wink: :wink:

Ik ben wel als 'mijzelf' van de laatste T&T-avond naar huis gereden. Erg opwindend als je het mij vraagt. Soms zit ik stiekem te hopen dat een van de buren me ziet. Ik woon in een klein dorp en het verhaal zou meteen de ronde doen. Dan kan ik gelijk ook als 'Kathleen' over straat. Iedereen weet het toch al dan. :D Eh, laat mijn partner het maar niet horen!!! :-? :-?

Hou ons op de hoogte van je volgende 'stapjes' en ik ben erg benieuwd naar de foto's. :D

Allerliefste groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Irena
dagelijks aanwezig

Bericht door Irena »

hoi Selena,

goed van je meid, ook ik kijk vol verwachting uit naar enkele foto's,
doe zo verder met te zijn wie je bent,

liefs van Irena
ik denk veel aan de toekomst , want het is daar dat ik de rest van mijn leven zal doorbrengen
Selena Maria
dagelijks aanwezig

Amsterdam zal het voor mij ook worden Kathleen!Daar woont een kameraad van me die het niet uit maakt als ik als Selena kom!!Hij wil zelfs wel dan de stad in met mij!Hij zei dat ie zich eerder beledigd zou voelen als ik niet mezelf zou kunnen zijn bij hem.
Ik ga 15 november naar Nieuwegein en overnacht dan bij hem,te gek toch?Bedankt voor jullie leuke reacties en ik hoop daarmee ook anderen te stimuleren.Bij mij wordt het steeds vaker dat ik Selena uit de kast wil laten en wil zijn!!Veel ongedwongener of zoiets voel ik me dan!Liefs van Selena
Paula
Eredivisie

Bericht door Paula »

Hi Selena, mooi verhaal !! Ik heb al aardig wat coming outs meegemaakt, maar je bent de eerste die dat op parkeerterrein van de buurtsuper en in een gymzaal gedaan heeft :lol:

Ik ben blij voor je en weet dat er een fantastisch gevoel door je heen gaat. En ook mijn complimenten naar je kameraad dat hij dit voor je heeft willen doen.

Liefs, Paula.
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Veronique
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Veronique »

Bravo Selena .... het gaat de goede richting uit en het verlangen naar meer is duidelijk te bemerken.

Lees dat bijna iedereen hier naar Amsterdam wil .... kunnen jullie misschien een T*busje inleggen .... busje komt zo ... busje komt zo!

Véronique
Alles heeft een moraal, als je die maar kan vinden!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Wat goed van je, Selena. Dat is ook zeer bevordelijk voor je gemoedsrust :D
liefs, Josette
Benedicte
daar ben ik weer

Bericht door Benedicte »

Hallo Selena,

Ik hebje verhaaltje gelezen, en ben ten zeerste blij dat het zo goed gaat met jou, aanstaande dinsdag is het bij mij zover, een beetje zenuwen, maar ik hoop ook dat spontane te ervaren, dat genieten van vrouw zijn.

Lieve Groetjes vanwege Chantalle
pip
is nieuw hier

Bericht door pip »

Paula schreef:"Only a man can really be a woman in the way a man likes a woman to be."
This is mankind and mankind kills
You think that women are just here for thrills
Your filthy morals just *** stink
Don’t try and get my hands in your sink
Don’t call me your "bird"; I’m not your pet
Well, I've had enough, right up to my neck

Why should women be raped at your will?
Why should women pay for man’s thrills?

Why don’t you get married?
Wear that wedding ring?
Can’t she see it’s the only respectable thing?
She’ll cook his meals
Sleep in his bed
Do anything he says
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Pip

Wat bedoel je daarmee nu eigenlijk te zeggen?
Want ik snap het niet helemaal. En dat ligt echt niet alleen aan het feit dat ik blond ben hoor :lol:
Cyn.
Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Hoi Cynthia,

Pip heeft wel gelijk, vind ik. Vorige week zaterdag was ik met Sasha bij Venus Freaks (http://www.venusfreaks.nl), en dat was heel goed voor mijn opvoeding. Hoe meer ik mezelf als gearriveerde travestiet beschouw, hoe meer ik besef dat er van vrouwen heel wat te leren valt.

En leren begint met R-E-S-P-E-C-T,

Isabelle
Get over it.
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hai,

Ik ben blij dat jij het wel begrijpt Isabelle maar ik snap er geen snars van eerlijk gezegd......... Pip kun je misschien uitleggen wat je bedoelt ?
Ik ga er voor de zekerheid nog wel een stelling aan wagen.

Pip (welkom op het forum overigens) heeft een gedicht opgeduikeld dat gaat over de onderdrukking van vrouwen door mannen en refereert met dat gedicht aan een oneliner/onderschrift van Paula.
Omdat je de posting zo geplaatst hebt geeft het mij een donkerbruin vermoeden dat je het een discriminerende oneliner vindt ?
Dat kan natuurlijk, maar dan zou ik wel eens wat meer onderbouwing willen, en nee ik geloof niet in een goed verstaander en een half woord op een forum !

Correct me if i'm wrong please.......

Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Plaats reactie