wat lees ik op FOK.NL!! misschien intressant!

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Leonie
ForumFan

wat lees ik op FOK.NL!! misschien intressant!

Bericht door Leonie »

het stukje gaat verrassend genoeg over kendra (je hebt het vergeschopt met je publiciteit meid)

http://forum.fok.nl/showtopic.php/405252
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hoi Leonie,

Ik heb alvast een stukje ervan gelezen. Over het algemeen weerklinkt er daar toch een positieve noot in. Slechts enkelen gaan akkoord met de handelswijze van die school en die betreffende ouders. De meerderheid schaart zich aan Kendra's kant.

Dat geeft weer wat moed! :wink: :D

Groetjes,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Hoi Leonie,

Ik heb het ook even zitten lezen in het begin vrij positief vooral naar Kendra toe.
Er zijn toch heel veel mensen die begrip tonen voor transeksualiteit in het algemeen.
Later in dat zelfde forum dwaalden ze af van het onderwerp en dat was jammer..

Maar was even leuk om te lezen.....
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

hoi,

het bewijst wel dat kendra goed bezig is met d'r publiciteit en als ik dan zie dat er toch best goed op word gereageerd is dat best leuk!!
Amanda
dagelijks aanwezig

Bericht door Amanda »

Hoi Leonie,

Er wordt niet alleen maar goed op gereageerd hoor. Denk dat ze het best moeilijk heeft met het gezeur van een paar op ts-nl en een of andere nieuwsgroep.

Ik heb er van geleerd dat je tien keer moet nadenken voor je naar de publiciteit stapt, of zei naar jouw toe komen...

Groetjes, Amanda
Leonie
ForumFan

Bericht door Leonie »

ik heb er zojuist nog is even iets uitgebreider door ziten bladeren! maar wat mij opvalt is dat de mensen die er "tegen" zijn ten eerste de situatie niet kennen (nu ben ik natuurlijk ook niet 100% op de hoogte)
ten tweede snappen ze het hele begrip transseksualiteit niet!
en als laatste, de mensen die er tegen zijn zijn niet instaat om goede argumenten te verzinnen, ze zijn kort in hun uitspraken en hebben dus ook eigenlijk niks te vetellen!
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Sja the goods and the bads......gelukkig the goods hebben de overhand.

anouk
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Phoee, en gesproken over wat kendra heeft gedaan...gisteren werd ik er weer mee geconfronteerd..
Een collega kwam naar me toe...ze zei op de human af...verleden week zag ik je op het personeelsfeest en ik vond je vrouwelijk er uit zien.vond je zelfs een mooie vrouw lijken...hoe zit dit met je...verlkleed je wel eens als vrouw????
Omdat ik toch al behoorlijk uit de kast kom heb ik het haar verteld...en ze reageerde erg warm en begripvol....en weer kwam kendra te sprake...dit had ze gezien..en zo veel respect...

Kendra is een baanbreekster....
En we vergeten hoeveel het gezin moet laten en lijden...denk alleen al aan die 2 lieve kleine meiden van hun...
en Wilma...en vergeet Kendra zelf niet....

Anouk
Plaats reactie