Sommige wisten dat ik afgelopen zaterdag een make-over zou krijgen bij een visagiste in amsterdam, sommige niet, tot nu toe dan
Wel, ik had dus de afspraak staan voor de 18e oktobe rom 15:00. Alles was okee en ik kon zo zaterdag ochtend m'n spulletjes pakken en richting Amsterdam kachelen. Niet dus. De tandarts heeft me dagje flink verpest.
Even een rekening van dik 150 euro op de deurmat. (we hebben brievenbus maar goed...)
Tja, en dat geld stroomt al niet zo binnen hier dus ik wa sgenoodzaakt om af te bellen, anders wa sik echt in de problemen gekomen.
Meikie was zo overtuigd en blij om te gaan, ik heb verschillend emeiden hier gezegd/beloofd dat er ook foto's van mij zouden komen, na deze *leuke* dag. Ik wa sook, omdat het maar een uurtje of 2 in beslag zou nemen, van plan om als Meike vanuit Amsterdam direct door te rijden naar Nieuwegein.Maar ja, dank je wel tandarts, dat hele feest gign dus niet door. Dus die foto's blijven ook nog even wachten, sorry, maar jullie begrijpen het heus wel, toch ?
Oh ja, waneer is er weer een T&T avond in omgeving Amsterdam/Utrecht ? Dan kan ik me alvast opnieuw voorbereiden en lijm ik de brievenbus dicht. Misschien heeft Zusje dan ook wel zin om mee te komen ?
He Verdorie
Moderator: Moderators
He Verdorie
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hallo, Meikemeid,
En wat jammer voor je, nou. Ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het was hartstikke gezellig afgelopen zaterdag in Nieuwegein. Ik was er met mijn vrouw en mijn jongste dochter (haar eerste keer!) en er waren ook voor mij nieuwe gezichten bij -- zoals Leonie, Fenna en Marloes. Maar, niks aan de hand, volgende maand is er nog een kans, op 15 november. De T&T Nieuwegein wordt altijd op de derde zaterdag van de maand gehouden. Je kunt het vinden in onze Uit Agenda, hier: http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=378. Overigens is onze Uit Agenda (http://www.travestie.org/html/index.php?bestand=agenda) een goede manier om op de hoogte te blijven van wat er allemaal in T-land te doen is.
En als je zelf weet van iets dat nog niet in het agenda staat, stuur een bericht naar info@travestie.org met de data daarin.
Nou, Meikemeid, ik hoop je en je zus bij de volgende T&T avond te treffen. Of misschien bij het feest in Fun4Two op 30 oktober in Moordrecht of 23 november in de KiTTenKlub in Amsterdam (kijk op de homepage van Travestie.org).
Groetjes,
Lisa
En wat jammer voor je, nou. Ik kan mij voorstellen dat je teleurgesteld bent. Het was hartstikke gezellig afgelopen zaterdag in Nieuwegein. Ik was er met mijn vrouw en mijn jongste dochter (haar eerste keer!) en er waren ook voor mij nieuwe gezichten bij -- zoals Leonie, Fenna en Marloes. Maar, niks aan de hand, volgende maand is er nog een kans, op 15 november. De T&T Nieuwegein wordt altijd op de derde zaterdag van de maand gehouden. Je kunt het vinden in onze Uit Agenda, hier: http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=378. Overigens is onze Uit Agenda (http://www.travestie.org/html/index.php?bestand=agenda) een goede manier om op de hoogte te blijven van wat er allemaal in T-land te doen is.
En als je zelf weet van iets dat nog niet in het agenda staat, stuur een bericht naar info@travestie.org met de data daarin.
Nou, Meikemeid, ik hoop je en je zus bij de volgende T&T avond te treffen. Of misschien bij het feest in Fun4Two op 30 oktober in Moordrecht of 23 november in de KiTTenKlub in Amsterdam (kijk op de homepage van Travestie.org).
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
hey meike, het maakt opzich allemaal niet uit hoor, deze keer niet gelukt dan misschien de volgende keer! het komt allemaal wel! misschien een keer tot een volgende keer!
enhe lisa. jou dochter..... was zij het blonde meisje die samen met de twee (kleinere) dochters van kendra aan het spelen/kleuren was?
enhe lisa. jou dochter..... was zij het blonde meisje die samen met de twee (kleinere) dochters van kendra aan het spelen/kleuren was?
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hoi Meike,
Wat naar voor je dat die afspraak bij die visagiste niet kon doorgaan. En dan ook nog geen T&T-avond. Da's twee keer pech. We zullen dus even moeten wachten op je fotootjes.
Maakt niet uit meid! Je moet maar zo denken dat je op de foto's die volgende keer hoe dan ook gemaakt gaan worden met een stralend witte glimlach staat te pronken. En dat is toch ook niet niks, hé?
Volgende keer meer geluk toegewenst!
Groetjes!
Wat naar voor je dat die afspraak bij die visagiste niet kon doorgaan. En dan ook nog geen T&T-avond. Da's twee keer pech. We zullen dus even moeten wachten op je fotootjes.
Maakt niet uit meid! Je moet maar zo denken dat je op de foto's die volgende keer hoe dan ook gemaakt gaan worden met een stralend witte glimlach staat te pronken. En dat is toch ook niet niks, hé?
Volgende keer meer geluk toegewenst!
Groetjes!
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Come una ragazza! Per sempre!