uit de kast
Moderator: Moderators
uit de kast
ik ben homo en travesiet maar zit op dit moment in de kast mijn leeftijd is 42 ik ben van sterrebeeld kreeft dus de rouwelike eigen schappen heb ik al ,maar ik heb een relatie met een vrouw met wie ik 2 kinderen heb een zoontje van 11 en een dochtertje van een jaar ik ben dan wel in de gelukkige omstandig heid dat ik alleen woon dus we hebben een lat relatie alleen mijn vrouw is surinaams dat natuurlijk een andere nationaliteid en cultuur ik ga redelijk goed om met haar familie dus mijn vriedin weet het niet mijn ouders weten hetook niet mijn zusje en zwager ook niet.ik loop wel eens door amsterdam met mijn hand tasje maar hoe kom ik uit de kast?
Hoi janine,
in tegenstelling tot mijzelf lijk je zo al heel zeker te zijn van wat je bent dus dat hoef je niet meer uit te vogelen! (scheelt een hoop). en op je vraag hoe kom ik uit de kast... ik denk niet dat daar een standaard plan van aanpak is. ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je echt wel uit de kast wilt en als je dat echt wilt (het echt willen is belangrijk want het is meestal niet makkelijk). zoek een manier die voorjou persoonlijk het makkelijkste is om het te vertellen en zoek daar vooor de persoon die jij het meeste kan vertrouwen!! dat is denk ik de eerste stap die je moet nemen!
groetjes en suc6
in tegenstelling tot mijzelf lijk je zo al heel zeker te zijn van wat je bent dus dat hoef je niet meer uit te vogelen! (scheelt een hoop). en op je vraag hoe kom ik uit de kast... ik denk niet dat daar een standaard plan van aanpak is. ik denk dat je voor jezelf moet bepalen of je echt wel uit de kast wilt en als je dat echt wilt (het echt willen is belangrijk want het is meestal niet makkelijk). zoek een manier die voorjou persoonlijk het makkelijkste is om het te vertellen en zoek daar vooor de persoon die jij het meeste kan vertrouwen!! dat is denk ik de eerste stap die je moet nemen!
groetjes en suc6