Toegang tot het TG Forum

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Wat voor toelatingsbeleid is wenselijk voor het TG forum?

Peiling eindigde op wo nov 05, 2003 17:50

Er moet toelatingseisen komen voor het TG forum (geef aub ook aan wat ze moeten zijn)
3
9%
Je moet je aanmelden hiervoor, meer is er niet voor nodig
20
61%
Laat iedereen die lid is van het Travestie.org forum ook toe tot het TG forum (zoals bijv. "Hallo Allemaal")
7
21%
Zoals voor de andere fora, laat iedereen TG lezen, en alle T*org leden erin schrijven
3
9%
 
Totaal aantal stemmen: 33

Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Beste Kendra en Lisa,

Wat jullie lezen als 'verontwaardiging' (dat ben ik niet, ik ben het er alleen mee oneens), 'arrogantie' (hoe verzín je het) en een 'veroordeling' (waar lees je die ?) is dit slechts mijn eigen mening. Geschreven vanuit het perspectief van een trava én forumgaste.

En kendra: zoals je natuurlijk heus wel weet, staat dit los van de reacties en bijdragen van TS'en in de overige fora. Erg flauw van je om die opmerking te maken. Want het is nergens op gebaseerd. Het gaat mij hier om de tweedeling an sich en het effect daarvan op dit forum en de website. Het heeft niets te maken met individuele personen of groepen.
Mijn reactie verkondigt een eigen mening van een schrijver die niet persé behoeft te worden onderschreven. Er werd gevraagd om een stem én een motivering, Kendra. Ga dan niet zitten mokken als die ook wordt gegeven maar toevallig niet in je straatje is.

Maar nogmaals: het is slechts mijn mening en die is gegeven omdat er specifiek naar werd gevraagd. Niets meer en maar ook niets minder.
Laatst gewijzigd door Nathalie op vr nov 07, 2003 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

kendra-lee schreef:ook ik heb gepleit voor een geslotener TS forum omdat ik mij er niet veilig meer voelde
Maar jouw stem was maar een, Kendra, en je doelstelling om een veilig plaats, waar alleen mensen die je kunt vertrouwen om met jou mee te leven en er begrip voor op te brengen, is een heel mooie, maar is misschien niet datgene wat de meeste deelnemers voor ogen hadden, met het bepalen van een toelatingsbeleid. Want, volgens jullie wensen, zijn mensen zoals Nathalie, maar ook Pamela, Paula en ik (als wij geen moderators waren), uitgesloten van deelname in het TS forum. En het zou mij erg veel pijn doen, als ik dacht dat jouw opmerking hierboven WEL op mij sloeg. Maar -- jou kennend, neem ik aan dat je het meer genuanceerd bedoelde, dan dat het bij mij overkwam.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
transcommunity-girl2
ForumFan
Berichten: 369
Lid geworden op: vr feb 28, 2003 15:47

Bericht door transcommunity-girl2 »

weg
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op wo jul 07, 2004 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Ook ik heb gestemd omdat ik vind dat ook ik er recht op heb. Ik heb gestemd op laten zoals het is. Ik vind het prima zoals het nu is. Aanmelden verplicht en toelaten tot het forum.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

:wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
mara_tv
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: vr apr 11, 2003 14:51
Locatie: Den Haag

Bericht door mara_tv »

Hallo allemaal,
Mijn verzoek is "laat het gaarne zoals het is", De reden hiervan is dat een aantal van ons zich op een soort glijdende schaal bevinden en graag van zo veel mogelijk informatie gebruik maken.
Maak het niet nodeloos moeilijker, voor sommigen is de stap al groot genoeg om zich hier aan te melden.
Groet Mara
Mara
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Wat voor toelatingsbeleid is wenselijk voor het TG forum?
Er moet toelatingseisen komen voor het TG forum (geef aub ook aan wat ze moeten zijn) 9% [ 3 ]
Je moet je aanmelden hiervoor, meer is er niet voor nodig 60% [ 20 ]
Laat iedereen die lid is van het Travestie.org forum ook toe tot het TG forum (zoals bijv. "Hallo Allemaal") 21% [ 7 ]
Zoals voor de andere fora, laat iedereen TG lezen, en alle T*org leden erin schrijven 9% [ 3 ]

Total Votes : 33
De resultaten spreken voor zich, de meerderheid willen het zo laten zoals het is. Zo doen wij.

Bedankt aan iedereen die aan het totstandkoming van dit besluit hebben deelgenomen.

Namens Travestie.org,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie