Mijn eerste grote stap

Algemeen

Moderator: Moderators

Benedicte
daar ben ik weer

Bericht door Benedicte »

Hey Cin,

Heel leuk voor jou, ik wens je veel succes !!!

Groetjes

Chantalle
Rianne11nl
is nieuw hier
Contacteer:

De eerste grote stap

Bericht door Rianne11nl »

Hoi Cindy.
Meid het is inderdaad jou eerrste grote stap en ik feliciteer jou hier mee. Ook het verhaal vind ik heel erg mooi.Ik wens jou toe dat je nog veel vaker enfemme naar buiten mag treden.
Groetjes en een dikke knuf Rianne
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Cindy,

Mooi verhaal, ik hoop eveneens dat je vaker enfemme naar buiten mag.
liefs, Josette
Adeline_
dagelijks aanwezig

cindy_38

Bericht door Adeline_ »

voor alles is er een eerste keer hé het zal nu wel makkelijker gaan nu de kop er af is

Groetjes Adeline
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

heel goed van je cindy

Ik wou dat ik dit durfde.... zelfs naar een T* avond durf ik nog niet :oops:
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Straks bijten ze ;)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

ik weet dat ze niet bijten..... :lol: Nathalie....gelukkig niet
maar in Nieuwegein op zaterdag kan ik nooit :-?
en Hoorn ????? is op woensdag dan kan ik altijd maar ik weet het niet ...... ik hoor nooit wat op dit forum over Hoorn alleen over N'gein vandaar.
heeft er iemand ervaring met Hoorn ??
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Als je moeite hebt om naar een T&T te gaan, je kunt de eerste maal ook als man gaan. Er zijn zelfs omkleedfaciliteiten. Je hoeft niet enfemme over straat als je niet durft. En niemand die bijt. Het is geen vijver met piranha's. Lees er maar mijn stukje over: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1201
liefs, Josette
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Tonnie

Jij vroeg :
en Hoorn ????? is op woensdag dan kan ik altijd maar ik weet het niet ...... ik hoor nooit wat op dit forum over Hoorn alleen over N'gein vandaar. heeft er iemand ervaring met Hoorn ??
Ik weet er weining van. Heb wel es gehoord dat het er niet zo druk is.
En heb al een tijdje het idee om er es te gaan kijken, ook al omdat het voor mij redelijk dichtbij is. Alleen komt het er tot nu toe niet van :cry: .
Maar wie weet begin volgend jaar?
Misschien kun jij me dan vertellen hoe leuk het er is? :wink:
Cyn.
tonnie54
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door tonnie54 »

och ik denk dat ik maar eens in Hoorn ga kijken op de eerste beste keer dat ik kan. De spullen in de auto en ik zie wel :lol: wat de avond me brengt....(best een beetje de bibbers)
Calista
daar ben ik weer

ach begrijp die angst best maar is te overleven

Bericht door Calista »

Ik ben dus naast gewoon een travestiet ook een dragqueen als travestiet heb ik niet zozeer ferme schrik om over straat te lopen,of in de marginalere buurten;de meeste mensen denken gewoon bij zich amai wat een grote vrouw(ben 1.83m),soit ze zien me meestal toch aan als een vrouw.Als dragqueen is het minder evident omdat ik dan bombastischer ben:grotere pruiken,pruiken in het blauw,spierwit,paars,... en de kledij is ook niet alledaags te noemen.Men kan de mensen juist voor zijn of gewoon als er iets dreigt mis te lopen:meestal met humor op te lossen.De meeste mensen zijn in hun binnenste gefascineerd door ons en hebben duizenden vragen maar durven dat nioet toe te geven en gaan grof of geweldadig tegenover ons doen,als we gewoon een grappig weerwoord geven verlagen we meestal de drempel voor de meesten om met ons een echt gesprek aan te knopen.En als het zou liggen omdat je aan je schoonheid twijfelt moet je maar denken,dit is wie ik ben en als je je vrouw voelt is dat wat je bent mooi of lelijk en dan stap je gewoon het straat op en zegt:kijk ik ben een vrouw,en wat voor een.Ni laten doen!
xxxQueen Calista
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.

love ya all darlings,
xxxCalista
Plaats reactie