Mijn eerste grote stap
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
De eerste grote stap
Hoi Cindy.
Meid het is inderdaad jou eerrste grote stap en ik feliciteer jou hier mee. Ook het verhaal vind ik heel erg mooi.Ik wens jou toe dat je nog veel vaker enfemme naar buiten mag treden.
Groetjes en een dikke knuf Rianne
Meid het is inderdaad jou eerrste grote stap en ik feliciteer jou hier mee. Ook het verhaal vind ik heel erg mooi.Ik wens jou toe dat je nog veel vaker enfemme naar buiten mag treden.
Groetjes en een dikke knuf Rianne
Als je moeite hebt om naar een T&T te gaan, je kunt de eerste maal ook als man gaan. Er zijn zelfs omkleedfaciliteiten. Je hoeft niet enfemme over straat als je niet durft. En niemand die bijt. Het is geen vijver met piranha's. Lees er maar mijn stukje over: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1201
liefs, Josette
Hoi Tonnie
Jij vroeg :
En heb al een tijdje het idee om er es te gaan kijken, ook al omdat het voor mij redelijk dichtbij is. Alleen komt het er tot nu toe niet van .
Maar wie weet begin volgend jaar?
Misschien kun jij me dan vertellen hoe leuk het er is?
Jij vroeg :
Ik weet er weining van. Heb wel es gehoord dat het er niet zo druk is.en Hoorn ????? is op woensdag dan kan ik altijd maar ik weet het niet ...... ik hoor nooit wat op dit forum over Hoorn alleen over N'gein vandaar. heeft er iemand ervaring met Hoorn ??
En heb al een tijdje het idee om er es te gaan kijken, ook al omdat het voor mij redelijk dichtbij is. Alleen komt het er tot nu toe niet van .
Maar wie weet begin volgend jaar?
Misschien kun jij me dan vertellen hoe leuk het er is?
Cyn.
ach begrijp die angst best maar is te overleven
Ik ben dus naast gewoon een travestiet ook een dragqueen als travestiet heb ik niet zozeer ferme schrik om over straat te lopen,of in de marginalere buurten;de meeste mensen denken gewoon bij zich amai wat een grote vrouw(ben 1.83m),soit ze zien me meestal toch aan als een vrouw.Als dragqueen is het minder evident omdat ik dan bombastischer ben:grotere pruiken,pruiken in het blauw,spierwit,paars,... en de kledij is ook niet alledaags te noemen.Men kan de mensen juist voor zijn of gewoon als er iets dreigt mis te lopen:meestal met humor op te lossen.De meeste mensen zijn in hun binnenste gefascineerd door ons en hebben duizenden vragen maar durven dat nioet toe te geven en gaan grof of geweldadig tegenover ons doen,als we gewoon een grappig weerwoord geven verlagen we meestal de drempel voor de meesten om met ons een echt gesprek aan te knopen.En als het zou liggen omdat je aan je schoonheid twijfelt moet je maar denken,dit is wie ik ben en als je je vrouw voelt is dat wat je bent mooi of lelijk en dan stap je gewoon het straat op en zegt:kijk ik ben een vrouw,en wat voor een.Ni laten doen!
xxxQueen Calista
xxxQueen Calista
Ik ben dus Calista,een klassevrouw uit Belgie. De ene keer the girl next-door de andere keer de Diva.
love ya all darlings,
xxxCalista
love ya all darlings,
xxxCalista